To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510235348-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Gmina Miejska Kętrzyn: Wydzielenie łazienek w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach programu modernizacja zasobów lokalowych Gminy Miejskiej Kętrzyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581910-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540171648-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 51074344000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
11,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 752 05 20, e-mail
b.skalij@miastoketrzyn.pl, faks
89 752 05 31.
Adres strony internetowej (url): http://www.miastoketrzyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie łazienek w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach programu modernizacja zasobów lokalowych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SO.271.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa przedmiotu zamówienia: "Wydzielenie łazienek w lokalach komunalnych Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach programu modernizacja zasobów lokalowych Gminy Miejskiej Kętrzyn". 2. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych w Kętrzynie, w podziale na trzy niżej wskazane części: część I. Wydzielenie łazienek w 3 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie. Część II. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych nr 4,5,8,9 w budynku przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie. Część III. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Część I. Wydzielenie łazienek w 3 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie 1. Przedmiotem zamówienia w części I są: 1) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 6 przy ul. Reymonta 3 w Kętrzynie; 2) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 3 przy ul. Powstańców Warszawy 9 w Kętrzynie; 3) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 2 przy ul. Poznańska 48 w Kętrzynie. 2. Zakres zamówienia w części I obejmuje: 1) wydzielenie pomieszczenia na łazienkę, 2) montaż stolarki drzwiowej, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w pomieszczeniu łazienki, 4) montaż urządzeń sanitarnych (baterii umywalkowych, umywalek, baterii zlewozmywakowych, zlewozmywaków, ustępów z płuczką ustępową typu "kompakt", brodzików natryskowych z kabiną itp.), 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa rysunki koncepcyjne i STWiORB wraz szacunkowym obmiarem robót- zał. nr 6a do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik 5 do SIWZ. Część II. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych nr 4, 5, 8, 9 w budynku przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie 1. Przedmiotem zamówienia w części II są: 1) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie; 2) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 5 przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie; 3) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 8 przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie; 4) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 9 przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie; 2. Zakres zamówienia w części II obejmuje: 1) wydzielenie pomieszczenia na łazienkę, 2) montaż stolarki drzwiowej, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w pomieszczeniu łazienki, 4) montaż urządzeń sanitarnych (baterii umywalkowych, umywalek, baterii zlewozmywakowych, zlewozmywaków, ustępów z płuczką ustępową typu "kompakt", brodzików natryskowych z kabiną itp.), 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa rysunki koncepcyjne i STWiORB wraz szacunkowym obmiarem robót- zał. nr 6b do SIWZ . 4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik 5 do SIWZ. Część III. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie 1. Przedmiotem zamówienia w części III są: 1) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 17 przy ul. Sikorskiego 72a w Kętrzynie; 2) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 21 przy ul. Sikorskiego 72 w Kętrzynie; 3) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 8 przy ul. Sikorskiego 74 w Kętrzynie; 4) wydzielenie łazienki w zasiedlonym lokalu mieszkalnym nr 1 przy ul. Asnyka 5 w Kętrzynie. 2. Zakres zamówienia w części III obejmuje: 1) wydzielenie pomieszczenia na łazienkę, 2) montaż stolarki drzwiowej, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych w pomieszczeniu łazienki, 4) montaż urządzeń sanitarnych (baterii umywalkowych, umywalek, baterii zlewozmywakowych, zlewozmywaków, ustępów z płuczką ustępową typu "kompakt", brodzików natryskowych z kabiną itp.), 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa rysunki koncepcyjne i STWiORB wraz szacunkowym obmiarem robót- zał. nr 6c do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik 5 do SIWZ. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 701). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi odpadami, (utylizacja papy, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z koncepcją, STWiORB, warunkami technicznymi, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p. poż. 7. Nazwy własne zawarte w materiałach przetargowych są przykładowe. W przypadku wystąpienia w nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z siwz. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, którymi charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 11. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: Część I. Wydzielenie łazienek w 3 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie a) roboty ogólnobudowlane (murarskie, malarskie, tynkarskie), b) roboty instalacyjne (sanitarne, gazowe, c.o., elektryczne). Część II. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych nr 4,5,8,9 w budynku przy ul. Chopina 13a w Kętrzynie a) roboty ogólnobudowlane (murarskie, malarskie, tynkarskie), b) roboty instalacyjne (sanitarne, gazowe/c.o., elektryczne). Część III. Wydzielenie łazienek w 4 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie a) roboty ogólnobudowlane (murarskie, malarskie, tynkarskie), b) roboty instalacyjne (sanitarne, gazowe/c.o., elektryczne). na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2020, poz. 1320 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) Osoby wskazane w ppkt. 1 winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. 3) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 4) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii umów o pracę zawartych przez wykonawcę z pracownikami, o których mowa w pkt 1, mając na uwadze przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45211341-1, 45330000-9, 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wydzielenie łazienek w 3 lokalach mieszkalnych zasiedlonych w Kętrzynie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30911.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Adam Kossewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33372.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
- Remont zabytkowej stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku I LO im. Wojciecha Kętrzyńskiego oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie
- "Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej pobyt dzienny i całodobowy w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu miasta Kętrzyn w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla JST - edycja 2024
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych oraz przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo - Ratowniczej na potrzeby USAR Poland - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.