Ogłoszenie nr 510232498-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płytki i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r. (ZP/PN/Rb/28/18).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50219250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10445119000000,
ul. Walewska
4,
04-022
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 277-30-27 , e-mail
zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płytki i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r. (ZP/PN/Rb/28/18).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/Wr/Rb/ 63/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN - 5 i AN - 7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2020 roku - zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres zamówienia będzie obejmował m.in.: - wymianę płyt chodnikowych, - wymianę krawężników, - przełożenie nawierzchni z trylinki, kostki lub płyt betonowych, - wymianę chodników z płyt / asfaltobetonu na kostkę betonową, - demontaż i utylizacja nawierzchni z asfaltobetonu. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zgłoszenie przez Zamawiającego awarii dotyczącej chodników i ulic zobowiązuję Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 4 godziny) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. Zakres i termin realizacji zleconych robót będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym. Obowiązki wykonawcy oraz sposób rozliczeń: Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06 czerwca 2018 roku. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Zastrzega się ,że materiały wskazane z nazwy w przedmiarach robót oraz STWiOR należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. W przypadku wskazanych materiałów i wyrobów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy prawo budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z zakresem robót określonym w przedmiarze i oszacowanym kosztem oraz terminem wykonania. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane w ramach zlecenia jednostkowego roboty budowlane, na okres min 36 miesięcy od daty odbioru tych robót. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 40 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym zleceniu. Wprowadzenie na budowę nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia. Przewiduje się wykonanie: wymiany minimum 200 m2 nawierzchni ciągów jezdnych oraz minimum 600m2 nawierzchni chodników, maksymalnie planuje się wykonać wymianę nawierzchni na 1500 m2. Są to ilości przybliżone w okresie trwania umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rzeczywistych potrzeb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233223-8, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65428.44
Liczba otrzymanych ofert:
01
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa HOSTA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Nr ZP/PN/Rb/28/18 została zawarta umowa z Wykonawcą nr 62/18/NZ/GN/PS w dniu 06.06.2018 r. na naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7administrowanym przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy w 2018 roku. Obec-nie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wyko-nawcy robót na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Oława"
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.