To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-30
Ogłoszenie nr 510232427-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.
Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy: Przebudowa drogi powiatowej nr 1492 D w miejscowości Niwki Kraszowskie- etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591104-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540210666-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93193469600000,
ul. ul. J. Słowackiego
10,
56-400
Oleśnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 140 107, e-mail
zamowienia@powiat-olesnicki.pl, faks
713 140 110.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1492 D w miejscowości Niwki Kraszowskie- etap 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RP.272.1.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi powiatowej nr 1492 D w miejscowości Niwki Kraszowskie- etap 2" II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: BRANŻA DROGOWA (0+350 km - 3+661 km) : - długość odcinka 3311 m 1. wykonanie wzmocnienia i odnowy konstrukcji jezdni zgodnie z opisem w pkt 6.1.2 opisy technicznego, 2. wykonanie i odnowienie chodnika poprzez rozebranie i przełożenie istniejącego chodnika, 3. przebudowę istniejących zjazdów do przyległych nieruchomości (zabudowań i pól), do granicy pasa drogowego (ujednolicenie ich nawierzchni), 4. wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1,0 m, o nawierzchni gruntowej ulepszonej (wzmocnione kruszywem łamanym 0/31,5 mm) szerokości 0,5 m i 0,5 m pobocze ziemne, 5. remont istniejących przepustów pod zjazdami, obejmujący remont ścianek czołowych, oczyszczenie przepustów z namułu lub wymianę uszkodzonych rur, bez zmiany ich dotychczasowych parametrów technicznych, zgodnie z wykazem zawartym w pkt 6.2 opisu technicznego, 6. konserwację i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu, 7. wykonanie nowego oznakowania pionowego (odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego w postaci przejścia dla pieszych, wymianę istniejących zniszczonych znaków pionowych na nowe, usunięciu części znaków uznanych za zbędne oraz wdrożeniu nowej docelowej organizacji ruchu drogowego), 8. humusowanie terenów zielonych wraz z obsianiem trawą, 9. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew i krzewów (tj. pkt. 6.3 opisu technicznego do projektu), a jedynie karczowanie pni wraz z wywiezieniem i utylizacją), 10. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przedmiotu zamówienia w km 3+465 - 3+481 ( nawierzchni na moście). 11. Znaki oznaczone na projekcie organizacji ruchu docelowego kolorem szarym i opisanymi jako "ist"- należy zdemontować stare znaki, oczyścić i wywieźć na obwód drogowy w Sycowie. W ich miejsce należy zamontować nowe znaki drogowe. 12. Należy wykonać podsypkę i zasypkę rur pod zjazdami o grubości 0,3 m oraz obsypkę na szerokość obustronnie 0,3m od ścianki rury z piasku drobnego. Piasek drobny powinien spełniać wymagania PN-B-11111 [2]. 13. Zamawiający dopuszcza zastosowanie betonowych ścianek skośnych na wlotach i wylotach przepustów pod warunkiem spełnienia swojej funkcji i zapewnieniu nie obsuwania się skarp drogi i zjazdów. 14. W nawiązaniu do poz. 34 załączonego przedmiaru należy przyjąć 12 miesięczny termin pielęgnacji zieleni. Po tym okresie zamawiający będzie sam utrzymywać tereny zielone. 15. W przypadku przepustów należy przyjąć rury karbowane PEHD SN8. 16. Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie drogi na czas prowadzenia robót w przypadku gdy Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi nowy projekt czasowej organizacji ruchu. 17. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie należy wykonywać oznakowania poziomego. Oznakowanie poziome występowało tylko w etapie pierwszym. 18. Zestawienie pni do karczowania z podaniem ich średnicy określa załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa (PB )- załącznik Nr 8 do SIWZ ze zmianami. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)- załącznik Nr 9 do SIWZ. 3) Przedmiar Robót -druk pomocniczy - załącznik Nr 10 do SIWZ. 20. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 29 maja 2020 roku. Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do wykonania w terminie do dnia 16 grudnia 2019 r., zakresu prac obejmującego minimum 50% wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 7 ust. 1 umowy. 1. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy Pzp. 2. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp i ww. zapisach, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4. Dokumentacja projektowa oraz STWiORB stanowi dokument wiodący. Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 5. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń "równoważnych" co do ich jakości, właściwości użytkowych i parametrów technicznych. 5.1. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót drogowych tj..: 1. Roboty pomiarowe oraz roboty przygotowawcze i rozbiórka elementów dróg. 2. Wykonanie wzmocnienia i odnowy konstrukcji jezdni, 3. Wykonanie i odnowienie chodnika, 4. Wykonanie elementów drogowych - oporników betonowych (obramowanie zjazdów z kostki), 5. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego i poboczy gruntowych 6. Oczyszczenie przepustów z namułu lub wymianę uszkodzonych rur, 7. Konserwacja i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu wraz z profilowaniem skarp, 8. Regulacja studzienek i urządzeń podziemnych, 9. Montaż znaków 10. Humusowanie terenów zielonych , obsianie trawą, - były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową. 5.2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę osobę/osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych w zakresie realizacji całego zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę winno trwać przez cały czas realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. 5.3. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt. 5.1. czynności w zakresie realizacji zamówienia umowa przewiduje możliwość żądania przez zamawiającego w szczególności: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 5.6. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia a także okresu obowiązywania umowy. 5.7. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca, przedstawi zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać - w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać zmiany osób, o których mowa w pkt 1. 5.8. Obowiązek, o którym mowa w pkt. 5.5) i 5.10) dotyczy także podwykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. 5.9. Zamawiający, w celu kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 1, może poinformować Państwową Inspekcję Pracy. 5.10. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia zgodnie z ww. pkt 5.3 5.11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233422-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2365118.88
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2693308.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych masą na gorąco oraz remonty cząstkowe emulsją i grysem na terenie Gminy Oleśnica
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg - wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU TYPU B WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Modernizacja zabytkowego budynku PDPS w Ostrowinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1510D w ul. Rzemieślniczej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.