eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231315-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Gmina Węgliniec: Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599259-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Węgliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000, ul. ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 77 11 435, e-mail wegliniec@wegliniec.pl, faks 075 77 12 551.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.27.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021-2022 WĘGLINIEC 1. PARK MIEJSKI - 14 700m2 1.1. zamiatanie i odchwaszczanie alejek z kostki brukowej - nie rzadziej niż 1 raz w m-cu ok. 250 mb; 1.2. odchwaszczanie i wyrównywanie alejek szutrowych - nie rzadziej niż 1 raz w m-cu - ok. 400 mb - w miarę ubytków uzupełnianie grysu na alejkach; 1.3. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości z terenu całego parku (w tym gałęzie po wiatrołomach); 1.4. opróżnianie koszy parkowych 15 szt. - 1 raz w tygodniu. 2. ULICE, CHODNIKI, PARKINGI, ZATOKI, SKWERY, TRAWNIKI, PASY ZIELENI 2.1. codzienne zbieranie nieczystości; 2.2. zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni w chodnikach, przy krawężnikach ulicznych, obrzeżach chodnikowych i trawnikowych zgodnie z zał. nr 1, 2, 3- 2 razy w tygodniu; 2.3. opróżnianie koszy ulicznych, ok. 75 szt. - 1 raz w tygodniu; 2.4. wywieszanie i zdejmowanie flag ulicznych w wyznaczonym czasie (ok. 6 razy w roku). UWAGA: z wyłączeniem pkt. 2.2. i 2.3 w roku 2021 - tj. ul. Sikorskiego w Węglińcu RUSZÓW 3. ULICE, CHODNIKI, PARKINGI (Skwery: ul. Kantowicza, Plac Partyzantów, Zgorzelecka) 3.1. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości; 3.2. zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni w chodnikach, przy krawężnikach ulicznych, obrzeżach chodnikowych i trawnikowych zgodnie z załącznikami nr 4, 5, 6 - 2 razy w tygodniu; 3.3. opróżnianie koszy ulicznych - co najmniej 35 szt. - 1 raz w tygodniu; 3.4. odchwaszczanie alejek o nawierzchni szutrowej - nie rzadziej niż raz w m-cu + uzupełnienie grysu na alejkach. TEREN GMINY 4. OBSŁUGA IMPREZ a) Festyn majowy, Święto Grzybów; b) Festyn rodzinny w Starym Węglińcu; c) Jagodowe Lato i Festyn majowy w Ruszowie; d) Festyn w Czerwonej Wodzie i w Jagodzinie; e) Festyn w Kościelnej Wsi; f) Dzień Dziecka we wszystkich miejscowościach w Gminie; 4.1. instalowanie odpowiedniej ilości koszy o poj. 1100l. i worków na śmieci przed rozpoczęciem imprezy oraz w trakcie trwania imprezy (kosze i worki zapewnia wykonawca); 4.2.bieżące opróżnianie zapełnionych koszy i worków w trakcie trwania imprezy; 4.3.kompleksowe sprzątanie i wywóz odpadów następnego dnia po zakończeniu imprezy. 5. PRZYSTANKI AUTOBUSOWE Węgliniec - 2 szt., Stary Węgliniec - 2 szt., Czerwona Woda - 4 szt., Zielonka - 1 szt., Piaseczna - 3 szt., Jagodzin - 1 szt, Ruszów - 2 szt., Kościelna Wieś - 1 szt. 5.1. Węgliniec ul. Wojska Polskiego i ul. Piłsudskiego - 2 razy w tygodniu sprzątanie terenu przystanku i zatoki autobusowej, zamiatanie alejek, opróżnianie koszy oraz pielęgnacja nasadzonych roślin tj. podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski; koszenie trawników i jesienne wygrabianie liści. 5.2. Pozostałe przystanki - sprzątanie terenu przystanków, zatok autobusowych oraz opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki ). 5.3. usuwanie napisów i malowideł z wiat przystankowych - co najmniej raz w miesiącu; 5.4. wykaszanie traw wokół wiat przystankowych 1 raz w miesiącu; 5.5. mycie wiat przystankowych - 2 razy w roku (m-c kwiecień, wrzesień); 5.6. w okresie zimowym bieżące odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z terenu przystanków tj. wiat, chodników i zatok autobusowych. 6. PARKI - Czerwona Woda, Ruszów, Zielonka 6.1. zamiatanie, odchwaszczanie i wyrównywanie alejek - nie rzadziej niż 1 raz w m-cu, w miarę ubytków uzupełnianie grysu na alejkach; 6.2. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości z terenu całego parku (w tym gałęzie po wiatrołomach); 6.3. opróżnianie koszy parkowych ok. 30 szt. - 1 raz w tygodniu. 7. TARGOWISKA - Węgliniec, Czerwona Woda, Ruszów, Stary Węgliniec 7.1. zbieranie i usuwanie nieczystości, zamiatanie powierzchni utwardzonych po zakończonym handlu - targowisko w Węglińcu (w środy i soboty) - targowisko w Czerwonej Wodzie (we czwartki), Stary Węgliniec i Ruszów co najmniej raz w tygodniu; 7.2. wykaszanie traw i usuwanie chwastów co najmniej 1 raz w miesiącu; 7.3. utrzymywanie w czystości toalet - targowisko w Węglińcu i w Czerwonej Wodzie, opróżnianie nieczystości ciekłych z TOI TOI w Węglińcu - na bieżąco, co najmniej raz na 2 tygodnie. 8. PARKINGI 8.1. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości; 8.2 zamiatanie i odchwaszczanie krawężników, obrzeży, kostki betonowej - co najmniej 1 raz w miesiącu. 9. POZOSTAŁE PRACE 9.1. drobne naprawy wiat przystankowych, koszy ulicznych, płotków, pergoli, ławek oraz ustawianie, mocowanie istniejących znaków drogowych (np. dokręcanie śrub, wymiana deski, poprawienie mocowań) - prace obejmują koszty transportu i robocizny; 9.2. zbieranie nieczystości zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości z posprzątanych chodników przyległych do posesji - 1 raz w tygodniu; 9.3. usuwanie ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nie przystosowanych (słupy, drzewa, przystanki) na bieżąco, co najmniej raz na 2 tygodnie; 9.4. mycie i dezynfekowanie koszy parkowych, ulicznych - dwa razy w roku; 9.5. mycie ławek parkowych i ulicznych - dwa razy w roku; 9.6. codzienne sprzątanie terenu wokół koszy, przy ławkach, tablicach i słupach ogłoszeniowych, ludmerach oraz wykaszanie wyrosłej trawy; 9.7. usuwanie starych ogłoszeń z tablic ogłoszeniowych, co najmniej 1 raz w miesiącu; 9.8. mycie i czyszczenie znaków drogowych oraz przycinanie gałęzi zasłaniających znaki co najmniej raz na 2 miesiące; 9.9. sprzątanie innych ulic (ok. 1 000mb) wskazanych przez zamawiającego, raz na miesiąc; 9.10.usuwanie z dróg oraz chodników zabitych/padłych zwierząt, w ciągu 1 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego; 4. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie czystości powinno polegać na zamieceniu, wygrabieniu, zebraniu wszelkich zanieczyszczeń na jezdniach, parkingach, chodnikach, placach, pasach zieleni, alejkach, skwerach, w parkach, terenach przy koszach na śmieci w szczególności z papierów, resztek roślin, gałązek, liści, niedopałków papierosów, trawy wyrosłej na poboczach dróg, odchwaszczanie obrzeży, krawężników, kostki betonowej oraz wykonaniu wszelkich innych usług nie wymienionych w powyższych załącznikach, a mających na celu bieżące utrzymanie terenów komunalnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia w należytym porządku. 2) Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Za bezpieczeństwo w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram usług na dany miesiąc i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia. 5) Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac oraz ich poprawność będą zatwierdzane przez sołtysa miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 6) Koszty wywozu i utylizacji odpadów oraz worków na śmieci (dopuszcza się wkłady z otworami) ponosi Wykonawca. 7) W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez Zamawiającego. 8) Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł w całym okresie trwania umowy, a na 7 dni przed zakończeniem obowiązywania złożonej polisy, przedłoży nowy, aktualny dokument kontynuacji ubezpieczenia pod rygorem wstrzymania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. 9) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy; 11) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660. 4. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 6 do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej jedną osobę wykonującą czynności związane z utrzymaniem czystości. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 7 do SIWZ. 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy - formularz nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 398611.08
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa "MOTORRADW" Anna Dudas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górnicza 5 Stary Węgliniec
Kod pocztowy: 59-940
Miejscowość: Węgliniec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300000.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.