To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510230718-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Zakup testów na obecność COVID-19, środków ochrony indywidualnej i wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii dla Domu Pomocy Społecznej w Kole.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595521-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30256300000000,
ul. ul. Poniatowskiego
21,
62-600
Koło, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 720 608, e-mail
glownyadministrator@dpskolo.pl, faks
632 628 859.
Adres strony internetowej (url): www.dpskolo.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup testów na obecność COVID-19, środków ochrony indywidualnej i wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii dla Domu Pomocy Społecznej w Kole.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup testów na obecność COVID-19, środków ochrony indywidualnej i wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii dla Domu Pomocy Społecznej w Kole w związku z realizacją przez Zamawiającego grantu współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Przedmiot zamówienia został określony w szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3a do 3c. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I zamówienia: Zakup testów na obecność COVID-19. Część II zamówienia: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry DPS. Część III zamówienia: Zakup wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii a) Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej poniżej w poszczególnych częściach w formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedstawione w nim ilości powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego, b) asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich przepisach i normach i być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Polski, c) dostarczany asortyment przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy (z bieżącej produkcji), wcześniej nie używany, d) w przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który niezwłocznie rozpatrzy reklamację, e) w przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiającemu przysługuje dostawa towaru wolnego od wad, f) opis zamówienia zawiera minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 3. Artykuły dostarczone powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu widoczne muszą być następujące informacje: - nazwa producenta towaru, - nazwa i cechy produktu, - ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczony jest w opakowaniach zbiorczych. 4. Opakowanie winno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport i rozładunek do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy towar/asortyment, który będzie mieć termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w tabelach dotyczących poszczególnych części zamówienia (Części od I do III załączniki od nr 3a do nr 3c). 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawił, aktualne wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytku na terenie kraju (Polski). Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego. 10. Rozwiązania równoważne a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. b) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia, materiały, technologie i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w Formularzu ofertowym /szczegółowym opisie i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w formularzu ofertowym/ szczegółowym opisie i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 11. Dostawy będą realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18143000-3, 33100000-1, 33141000-0, 33191000-5, 33199000-1, 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej dla kadry DPS. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U OFIR Leonard Kostrzewa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111824.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup testów na obecność COVID-19. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 ze zmianami) Uzasadnienie faktyczne: Dla części nr I nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 ze zmianami) Uzasadnienie faktyczne: Dla części nr III nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.