eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa parkingów przy ul. Krańcowej na dz. Nr 2773/1 i 1392 w Puławach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 510229326-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Zarząd Dróg Miejskich: Budowa parkingów przy ul. Krańcowej na dz. Nr 2773/1 i 1392 w Puławach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596826-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 43226446300010, ul. ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 884 090, e-mail dorota.mieczkowska@zdm.pulawy.pl, faks 818 884 847.
Adres strony internetowej (url): www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingów przy ul. Krańcowej na dz. Nr 2773/1 i 1392 w Puławach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM.421.19.2020.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa miejsc parkingowych na dz. nr 2773/1 i 1392 przy ul. Krańcowej w miejscowości Puławy, która obejmuje: ? wykonanie robót rozbiórkowych (rozebranie istniejącego krawężnika, drogi manewrowej, parkingu oraz chodnika), ? wykonanie robót ziemnych, ? budowę oświetlenia ulicznego, ? zabezpieczenie istniejącej sieci energetycznej rurami osłonowymi dwudzielnymi ø110 PE lub PP, ? wykonanie odwodnienia liniowego, ? wykonanie podbudowy pod miejsca parkingowe, chodnik, drogę manewrową i zjazd z ul. Krańcowej, ? wykonanie nawierzchni miejsc parkingowych, chodnika, drogi manewrowej i zjazdu z ul. Krańcowej ? regulacja wysokościowa przyległych chodników, ? ustawienie oznakowania pionowego, ? humusowanie, ? roboty wykończeniowe Na połączeniu nawierzchni ul. Krańcowej i zjazdu oraz na długości parkingów zlokalizowanych przy krawędzi ul. Krańcowej należy zastosować opornik betonowy 12x25 ustawiony na ławie betonowej z betonu C12/15 gr. 15cm ustawiony na wysokość rzędnych nawierzchni ul. Krańcowej. Krawężnik betonowy 15x30 ograniczający drogę manewrową i miejsca parkingowe należy ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15 gr.15cm wystający 12cm ponad nawierzchnię drogi oraz parkingów. W miejscu połączenia z chodnikiem krawężnik należy obniżyć do rzędnych drogi dojazdowej. Konstrukcje nawierzchni Przekroje konstrukcyjne opracowano przy uwzględnieniu następujących parametrów: - kategoria ruchu - KR1, - grupa nośności podłoża - G1, Konstrukcja zjazdu, drogi manewrowej oraz miejsc parkingowych: - 8 cm - kostka brukowa betonowa - 4 cm - podsypka cem.-piaskowa 1:4 - 20 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5mm - 15 cm - podbudowa pomocnicza - mieszanka kruszywa związanego cementem C3/4 Konstrukcja chodników: - 6 cm - kostka brukowa betonowa - 4 cm - podsypka cem.-piaskowa 1:4 - 15 cm - podbudowa grunt stabilizowany cementem C3/4 Budowa oświetlenia W zakres prac wchodzi demontaż 1 szt. słupa oświetleniowego wraz z wysięgnikiem i oprawą, ustawienie 3 szt. słupów oświetleniowych, wykonanie zasilenia z sieci nn.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208383.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASPRO Grażyna Sagan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: m. Marysin ul. Karminowa 3
Kod pocztowy: 21-002
Miejscowość: Jastków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221690.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.