eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510228253-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku: Dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582787-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Krajowy numer identyfikacyjny 14177328200000, ul. Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 842 04 25, e-mail przetargi@muzeumpilsudski.pl, faks 22 842 04 25.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumpilsudski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/MJP/20/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.15.10.00 - Meble różne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa wieszaków do szatni wraz z ich montażem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części pierwszej wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi 112 299,00 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 47 078,25 zł.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa stołów cateringowych i koktajlowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 7) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Uzasadnienie faktyczne: W załączniku na 2 do siwz Zamawiający opisał, iż przedmiotem zamówienia są stoły cateringowe w ilości 15 szt. i stoły koktajlowe w ilości 15 sztuk. Natomiast w załączniku nr 8 do siwz w Formularzu asortymentowo - cenowym należało wycenić 5 szt. stołów cateringowych oraz 100 szt. stołów koktajlowych. Zamawiający omyłkowo wpisał błędną liczbę stołów w Formularzu asortymentowo - cenowym. Omyłka nie podlegała poprawieniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa szafy pancernej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części trzeciej nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: : dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133110
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
Email wykonawcy: biuro.oprema@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Chopina 8a/7
Kod pocztowy: 42-480
Miejscowość: Poręba
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46388.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46388.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46388.47
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa systemu montażowego do tablic oraz osłon karniszy wraz z ich montażem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części piątej nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa regałów magazynowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części szóstej wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi 5 432,50 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia - 1 317,33 zł

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.