To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510228253-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku: Dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582787-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Krajowy numer identyfikacyjny 14177328200000,
ul. Aleja Piłsudskiego
29,
05-070
Sulejówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 842 04 25, e-mail
przetargi@muzeumpilsudski.pl, faks
22 842 04 25.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumpilsudski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/MJP/20/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.10.00 - Meble różne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa wieszaków do szatni wraz z ich montażem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części pierwszej wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi 112 299,00 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 47 078,25 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa stołów cateringowych i koktajlowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 7) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Uzasadnienie faktyczne: W załączniku na 2 do siwz Zamawiający opisał, iż przedmiotem zamówienia są stoły cateringowe w ilości 15 szt. i stoły koktajlowe w ilości 15 sztuk. Natomiast w załączniku nr 8 do siwz w Formularzu asortymentowo - cenowym należało wycenić 5 szt. stołów cateringowych oraz 100 szt. stołów koktajlowych. Zamawiający omyłkowo wpisał błędną liczbę stołów w Formularzu asortymentowo - cenowym. Omyłka nie podlegała poprawieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa szafy pancernej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części trzeciej nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: : dostawa mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133110
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46388.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa systemu montażowego do tablic oraz osłon karniszy wraz z ich montażem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części piątej nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: dostawa regałów magazynowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w części szóstej wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi 5 432,50 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia - 1 317,33 zł |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.