eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa rękawic , środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu . Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane część A - Rękawice, Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227229-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Sukcesywna dostawa rękawic , środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu . Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane część A - Rękawice, Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587992-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540185160-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, ul. Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed,.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa rękawic , środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu . Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane część A - Rękawice, Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UMW/AZ/PN-102/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic ,środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane: Część A - Rękawice Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 ,3 i 4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla części A , B i C). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy (dla części A ,B i C) określa wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2 ,3 i 4 do SIWZ dla części A, B i C) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzach asortymentowo-cenowych, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia (część A, B i C) sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 7 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załączniki nr 1 - część A , B i C do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Podane w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 , 3 i 4 do SIWZ) nazwy własne artykułów, nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 Pzp, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 2 , 3 i 4 do SIWZ. Pod pojęciem "produkt równoważny", Zamawiający rozumie produkt posiadający takie same właściwości i zbliżony skład, tj. +/- 10% od produktu referencyjnego. Uwaga: Wykonawca musi wypełnić wszystkie pozycje w tabeli, w kolumnie "Numer katalogowy producenta" oraz w kolumnie "Producent" Załącznika nr 2, 3 i 4 do SIWZ. Brak wypełnienia przez Wykonawcę powyższych kolumn skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18424300-0


Dodatkowe kody CPV: 33631600-8, 33141310-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część A - Rękawice,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 92 "Pzp", unieważnia się ww. postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert tj. 05.10.2020r. do godz. 9:00 nie wpłynęły żadne oferty dla części A. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowania z braku ofert.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B - Środki sanitarno-medyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 92 "Pzp", unieważnia się ww. postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert tj. 05.10.2020r. do godz. 9:00 nie wpłynęły żadne oferty dla części B. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowania z braku ofert.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C - Maski i fartuchy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A- BioTech M. Zemanek-Zboch Sp. Jawna
Email wykonawcy: przetargi@a-biotech.pl
Adres pocztowy: ul. Strzegomska 260A/4
Kod pocztowy: 54-432
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34992.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.