To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227229-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Sukcesywna dostawa rękawic , środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu .
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane
część A - Rękawice,
Część B - Środki sanitarno-medyczne
Część C - Maski i fartuchy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587992-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540185160-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000,
ul. Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7841174, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl, faks
71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed,.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa rękawic , środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu . Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane część A - Rękawice, Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UMW/AZ/PN-102/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic ,środków sanitarno-medycznych, masek i fartuchów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane: Część A - Rękawice Część B - Środki sanitarno-medyczne Część C - Maski i fartuchy Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 ,3 i 4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla części A , B i C). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy (dla części A ,B i C) określa wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2 ,3 i 4 do SIWZ dla części A, B i C) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzach asortymentowo-cenowych, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia (część A, B i C) sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 7 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załączniki nr 1 - część A , B i C do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Podane w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 , 3 i 4 do SIWZ) nazwy własne artykułów, nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 Pzp, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 2 , 3 i 4 do SIWZ. Pod pojęciem "produkt równoważny", Zamawiający rozumie produkt posiadający takie same właściwości i zbliżony skład, tj. +/- 10% od produktu referencyjnego. Uwaga: Wykonawca musi wypełnić wszystkie pozycje w tabeli, w kolumnie "Numer katalogowy producenta" oraz w kolumnie "Producent" Załącznika nr 2, 3 i 4 do SIWZ. Brak wypełnienia przez Wykonawcę powyższych kolumn skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV: 33631600-8, 33141310-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część A - Rękawice, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 92 "Pzp", unieważnia się ww. postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert tj. 05.10.2020r. do godz. 9:00 nie wpłynęły żadne oferty dla części A. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowania z braku ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B - Środki sanitarno-medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 92 "Pzp", unieważnia się ww. postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert tj. 05.10.2020r. do godz. 9:00 nie wpłynęły żadne oferty dla części B. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowania z braku ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część C - Maski i fartuchy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A- BioTech M. Zemanek-Zboch Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/6/2024; "sukcesywna 24 m-czna dostawa jałowych wyrobów medycznych dla SPZOZ w Wolsztynie".
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.