To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226159-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Zakup i dostawa środków ochrony osobistej wykorzystywanych
podczas zwalczania COVID- 19
dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. POMAGAMY SKUTECZNIE, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602594-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29665000000000,
ul. ul. Inowrocławska
20,
87-707
Zakrzewo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 720 015, e-mail
dompomocysek@interia.pl, faks
542 720 015.
Adres strony internetowej (url): www.dpszakrzewonowybip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID- 19 dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AF.230.PN/1/D2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 dla Domu Pomocy Społecznej 20, 87-707 Zakrzewo Na przedmiot zamówienia składają się następujące środki ochrony osobistej: - rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - maska ochronna, chirurgiczna 3-warstwowa z gumkami -maska ochronna KN95-FFP2 - półmaska ochronna FFP3 - gogle/okulary ochronne - maty dezynfekcyjne - termometry bezdotykowe - płyn do dezynfekcji rąk - płyn do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone płynem do dezynfekcji rąk - ściereczki nasączone płynem do dezynfekcji -kombinezon ochronny wielokrotnego użytku z kapturem i ochraniaczami na obuwie - kombinezon ochronny wielokrotnego użytku - podfoliowany fartuch medyczny - fartuch medyczny z gumką - czepek typu beret - ochraniacze na obuwie w/w środki ochrony osobistej zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18143000-3
Dodatkowe kody CPV: 18143000-6, 35113400-3, 18424300-0, 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205054.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Uromed Poland spólka cywilna Gerard Maciejewski Sławomir Skuza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229370.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb został wybrany na podstawie art. 10 Ustawy pzp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa rękawic diagnostycznych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- "Dostawa środków czystości i higieny"
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.