eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › prace remontowe w pomieszczeniach budynku Domu Studenta nr 3 oraz hydroforni przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510226119-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Uniwersytet Szczeciński: prace remontowe w pomieszczeniach budynku Domu Studenta nr 3 oraz hydroforni przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599004

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Szczeciński, Krajowy numer identyfikacyjny 00120877700000, ul. al. Jana Pawła II 22a, 70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4441151, e-mail przetargi@usz.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://zp.univ.szczecin.pl/
Adres profilu nabywcy: https://zp.univ.szczecin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

prace remontowe w pomieszczeniach budynku Domu Studenta nr 3 oraz hydroforni przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace remontowe w pomieszczeniach oraz hydroforni przy Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie". Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: niniejsza ST1 oraz przedmiot robót. Zakres robót obejmuje prace remontowe: w dźwigowni, w świetlicy, w hydroforni W zakresie robót wchodzą również wszystkie roboty towarzyszącej i tymczasowe niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym również zabezpieczenie terenu budowy, wywiezienie na wysypisko odpadów, uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. W zakres robót objętych ST1 oraz przedmiarem robót, wchodzi również o sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (fotograficznej), dokumentów potwierdzających jakość i dopuszczających do obrotu na terenie RP wbudowane materiały budowlane, dokumentów potwierdzających sposób gospodarowania przez wykonawcę robót odpadami powstałymi w trakcie realizacji remontu, itp. wymaganych przez obowiązujące przepisy prawa. 4. Informacja o terenie Budynek przy ulicy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie zlokalizowany jest przy ulicy miejskiej. Nawierzchnie dróg dojazdowych do budynku są utwardzone. Do Wykonawcy należy zebranie wszystkich informacji niezbędnych do oceny trudności wykonania robót w tym zapoznaniu się z całością terenu oraz drogami dojazdowymi, istniejącymi obiektami, istniejącą roślinnością, a także wymaganiami służb instytucji publicznych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.)- Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem (w szczególności: murarza, malarza, tynkarza). Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu została określona we wzorze umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia wykazu, Zamawiający, naliczy kare umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 5) wzoru umowy, wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 3 uPZP

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45191.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Renoma Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tarnobrzeska 4
Kod pocztowy: 71-034
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47265.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47265.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154999.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.