eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH POLEGAJ¡CYCH NA REMONCIE SANITARIATÓW W BUDYNKU WYDZIA£U EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETU GDAÑSKIEGO W SOPOCIE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 119/121 WED£UG CZʦCII CZʦÆREMONT SANITARIATU W BUDYNKU "A" II CZʦÆREMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU "B"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-11-09

Og³oszenie nr 510222551-N-2020 z dnia 09-11-2020 r.

Uniwersytet Gdañski: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH POLEGAJ¡CYCH NA REMONCIE SANITARIATÓW W BUDYNKU WYDZIA£U EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETU GDAÑSKIEGO W SOPOCIE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 119/121 WED£UG CZʦCI: I CZʦÆ: REMONT SANITARIATU W BUDYNKU "A" II CZʦÆ: REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU "B"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 566370-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdañski, Krajowy numer identyfikacyjny 000001330, ul. ul. Ba¿yñskiego 8, 80-309 Gdañsk, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH POLEGAJ¡CYCH NA REMONCIE SANITARIATÓW W BUDYNKU WYDZIA£U EKONOMICZNEGO UNIWERSYTETU GDAÑSKIEGO W SOPOCIE PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 119/121 WED£UG CZʦCI: I CZʦÆ: REMONT SANITARIATU W BUDYNKU "A" II CZʦÆ: REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU "B"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

J711.291.1.89.2020.PJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): dla czê¶ci I i II: 45000000-7; 45111300-1; 45400000-1; 45410000-4; 45430000-0; 45442100-8; 45310000-3; 45330000-9; 45320000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych polegaj±cych na remoncie sanitariatów w budynku Wydzia³u Ekonomicznego Uniwersytetu Gdañskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121 wed³ug czê¶ci: I czê¶æ: remont sanitariatu w budynku "A", II czê¶æ: remont sanitariatów w budynku "B". 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) I czê¶æ - wykonanie remontu sanitariatu w budynku "A" - pomieszczenie A.1.5 (nr admin. 3) na 1 piêtrze; 2) II czê¶æ - wykonanie remontu sanitariatów w budynku "B" - pomieszczenia: a) B.0.17 (nr admin. 27) na parterze; b) B.1.16 (nr admin. 28) na 1 piêtrze; c) B.2.23 (nr admin. 31) na 2 piêtrze; d) B.2.25 (nr admin. 30) na 2 piêtrze; e) B.1.10 (nr admin. 29) na 1 piêtrze; f) B.2.18 (nr admin. 32) na 2 piêtrze. 4. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 5 do SIWZ- odpowiednio dla I i II czê¶ci. 5. Przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SIWZ - odpowiednio dla I i II czê¶ci, nale¿y traktowaæ jako materia³ pomocniczy. Ryzyko prawid³owo¶ci ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uwa¿a siê za obowi±zuj±ce. Wszystkie dokumenty nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce siê i wzajemnie wyja¶niaj±ce siê. 7. Je¶li gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ lub przedmiarze robót, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ, zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym, gwarantuj±cych uzyskanie parametrów nie gorszych od za³o¿onych w ww. dokumentach. Pod pojêciem równowa¿no¶ci rozumieæ nale¿y i¿ zagwarantuj± one realizacjê zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych, technicznych i technologicznych Zamawiaj±cego. W przypadku materia³ów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równowa¿no¶æ Zamawiaj±cy rozumie zastosowanie takich materia³ów, których parametry techniczne, jako¶ciowe i technologiczne nie bêd± gorsze od materia³ów jakie zosta³y przyjête w rozwi±zaniach projektu i zostan± zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia norm, Zamawiaj±cy uzna za równowa¿ne takie normy, które bêd± sporz±dzone przez niezale¿ny podmiot obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte s± na przejrzysto¶ci, dobrowolno¶ci, bezstronno¶ci, efektywno¶ci, wiarygodno¶ci, spójno¶ci oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadaæ swoim rodzajem i zakresem, celom za³o¿onym w przywo³ywanych w opisie przedmiotu zamówienia normach. 8. Z uwagi na fakt dopuszczenia mo¿liwo¶ci ró¿nych propozycji równowa¿nych wymaga siê od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwi±zañ jako powi±zanych ze sob±. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wszelkie materia³y, systemy, produkty, rozwi±zania posiadaj± wymagane prawem aktualne ¶wiadectwa, deklaracje, certyfikaty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje (np. ITB) i s± dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty europejskie musz± byæ t³umaczone na jêzyk polski i akceptowane przez krajow± jednostkê notyfikowan±. 9. Nale¿y przyj±æ wysoki standard wykonywanych robót. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania ostro¿no¶ci w prowadzeniu prac, w szczególno¶ci do zapewnienia odpowiedniego ich zabezpieczenia, nadzoru terenu robót w trakcie prowadzenia robót, utrzymywanie terenu robót w nale¿ytym porz±dku. Prace bêd± realizowane w czynnym obiekcie. Roboty g³o¶ne i uci±¿liwe dla otoczenia, bêd± mog³y byæ wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym. Nale¿y siê liczyæ z konieczno¶ci± pracy w przed³u¿onych godzinach, np. w godzinach popo³udniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy. Przed przyst±pieniem do robót nale¿y dokonaæ pomiarów z natury. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ budynku lub budynków lub terenów przyleg³ych wynikaj±cych z niew³a¶ciwego prowadzenia robót. 12. Niniejszym zamówieniem objête s± równie¿ roboty towarzysz±ce: np. zwi±zane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami przygotowawczymi w tym np. wynoszenie wyposa¿enia, zabezpieczaj±cymi, rozbiórkowymi, odtworzeniowymi, porz±dkowymi, sprz±taniem wraz z myciem okien w remontowanych pomieszczeniach, pomiarami (w tym elektrycznymi), sporz±dzeniem dokumentacji odbiorowej i powykonawczej w 2 egz., wywiezieniem materia³ów porozbiórkowych i innych odpadów wraz z ich utylizacj±, konieczno¶ci± pracy w przed³u¿onych godzinach, np. w godzinach popo³udniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy, itp. Wykonawca nie ponosi kosztów zwi±zanych z dostaw± mediów (wody, energii). 13. Wszelkie roboty, prace towarzysz±ce, prace porz±dkowe, czynno¶ci, materia³y, rozwi±zania, itp. nieopisane lub niewymienione w dokumentacji, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej musz± byæ przewidziane przez Wykonawcê na podstawie analizy dokumentacji do³±czonej do SIWZ i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie musz± byæ ujête w cenie oferty. 14. Wykonawca zobowi±zany jest do zrealizowania pe³nego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z warunkami przedmiotowego postêpowania opisanymi w SIWZ, obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjêt± wiedz± w tym zakresie, ofert± Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiaj±cym. 15. Zaleca siê, aby Wykonawca przeprowadzi³ wizjê lokaln±. Termin wizji nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. 16. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej ni¿ 36 miesiêcy, przy czym Wykonawca mo¿e zaoferowaæ d³u¿szy okres gwarancji, jednak nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy z uwzglêdnieniem zapisów w rozdz. XIV. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegó³y dotycz±ce gwarancji zawarte s± w § 12 projektu umowy - za³±cznik nr 4 do SIWZ. 17. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.) z uwzglêdnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z pó¼n. zm.), osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) odno¶nie I i II czê¶ci: wszystkie czynno¶ci zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, z wy³±czeniem pe³nienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wraz z za³±cznikami - odpowiednio dla I i II czê¶ci. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ppkt 1 czynno¶ci, zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia w ka¿dym momencie realizacji zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym jednak ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ppkt 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (z uwzglêdnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê) osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) wyja¶nienia za¿±dane przez Zamawiaj±cego zgodnie z uprawnieniem opisanym w ppkt 2 lit. b). 4) Wykonawca lub Podwykonawca mo¿e zast±piæ osobê lub osoby realizuj±ce na jego rzecz przedmiot zamówienia innymi osobami, pod warunkiem ¿e spe³nione zostan± powy¿sze wymagania co do sposobu ich zatrudnienia przy realizacji zamówienia. 5) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ppkt 1 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy - za³±czniku nr 4 do SIWZ. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów lub wyja¶nieñ, o których mowa w pkt 2 lit. b), w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê lub odmowa poddania siê przez Wykonawcê kontroli, o której mowa w pkt 2 lit. c) lub jej utrudnianie, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ppkt 1 czynno¶ci i skutkowaæ bêdzie naliczeniem Wykonawcy kary umownej, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym. 6) W przypadku powziêcia przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Wykonanie robót remontowych polegaj±cych na remoncie sanitariatów w budynku Wydzia³u Ekonomicznego Uniwersytetu Gdañskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121 wed³ug I czê¶ci: remont sanitariatu w budynku "A".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 63493.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ONE PLEX Katarzyna Bendig
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kamierowska 11a
Kod pocztowy: 83-250
Miejscowo¶æ: Skarszewy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 71609.37
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 71609.37
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 87470.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.