eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510220499-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Gmina Sękowa: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie jakości usług publicznych poprzez stworzenie centrum społeczno-edukacyjnego w miejscowości Sękowa" współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589427-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sękowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189268200000, ul. Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 3518016 w. 29, e-mail ugsekowa@sekowa.pl, faks 183 540 310.
Adres strony internetowej (url): www.sekowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA" WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BK.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku przedszkola w Sękowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości usług publicznych poprzez stworzenie centrum społeczno-edukacyjnego w miejscowości Sękowa" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja wyszczególniona w pkt. 1-7 z uwzględnieniem postanowień wskazanych w ust. 3.: 1) Projekt budowlany - Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola - Sękowa, 38-307 Sękowa - zał. nr 1 do umowy, 2) Errata do projektu budowlanego - zał. nr 2 do umowy, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - część ogólna - zał. nr 3 do umowy, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane - zał. nr 4 do umowy, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty instalacyjne - zał. nr 5 do umowy, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje elektryczne - zał. nr 6 do umowy, 7) Decyzja nr 114/2016 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - zał. nr 7 do umowy. 3. Przedmiot umowy należy wykonać z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji pełnego zakresu robót wykończeniowych w tym: posadzek, okładzin sufitów i ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki, parapetów, armatury i osprzętu (umywalki ceramiczne i miski klozetowe oraz zlewozmywaki ze stali nierdzewnej CrNi, oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki, wentylatory, grzejniki itp.). 2) Zamiast projektowanego przyłącza sieci c.o. oraz gazowego podgrzewacza wody zamówienie obejmuje zakup i montaż kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy min. 25 kW jako źródła ciepłej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania a także dostosowanie instalacji c.o. do ww. zmiany. 3) W pomieszczeniach kuchni, zmywalni, zaplecza kuchennego, wiatrołapu (przy kuchni), klatki schodowej, posadzkę wykonać z płytek ceramicznych, w pozostałych pomieszczeniach zastosować wykładzinę obiektową o klasie ścieralności P lub T dostosowaną do sposobu użytkowania pomieszczenia. 4) W pomieszczeniach sanitarnych, kuchni, zmywalni i zaplecza kuchennego wykończenie ścian wykonać z płytek ceramicznych. 5) Elewację zewnętrzną wykonać z tynku silikonowego. 6) W obiekcie należy zamontować oprawy ze źródłem światła LED. 7) Kolorystykę elementów wykończenia budynku (ściany zewnętrzne i wewnętrzne, posadzki stolarka okienna i drzwiowa) należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) Zagospodarowanie terenu, obejmuje wykonanie dojścia do budynku, schodów terenowych oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej 6 cm (na podbudowie z kruszywa naturalnego 20 cm i kruszywa łamanego 20 cm), wykonanie nawierzchni bezpiecznej (gumowej) amortyzującej upadek na placu zabaw zgodnej z normą PN-EN 1177 o pow. 210 m2 (na podbudowie z kruszywa łamanego 20cm, warstwy odsączające 10 cm i betonu jamistego 5 cm), plantowanie terenu z obsianiem trawą w obrębie ogrodzenia przedszkola, nasadzenie krzewów (żywotnik) w ilości 160 szt. 9) Obiekt należy dostosować do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: - ciągi komunikacyjne zostaną oznaczone pasami ostrzegawczymi o powierzchni dotykowej i minimalnej szerokości 0,5 metra, pasy obowiązkowo zostaną zlokalizowane przed pierwszym i ostatnim stopniem klatki schodowej, - na klatce schodowej zostaną zastosowane poręcze, - nawierzchnia schodów wykonana zostanie z materiału zapobiegającego poślizgnięciu, - pomieszczenia użytkowe zostaną wykonane w sposób przewidywalny tak aby korzystanie było jak najbardziej ułatwione i intuicyjne, - budynek zostanie wyposażony w dźwiękowy system powiadamiania alarmowego, - w toalecie zostanie zamontowany świetlny system powiadamiania alarmowego, - w otoczeniu budynku zostanie wykonane oznakowanie elementami dotykowymi, pasami ostrzegawczymi oraz liniami naprowadzającymi, - Wykonawca wykona tablicę informacyjną z planem rozkładu pomieszczeń oraz placu zabaw przy użyciu dużej bezszeryfowej czcionki, zachowując odpowiedni kontrast oraz przy użyciu zrozumiałych piktogramów, - na przednich krawędziach stopni umieszczone zostaną kontrastowe paski antypoślizgowe, co ułatwi ich zobaczenie i zmniejszy ryzyko upadku, - opis pomieszczeń oraz informacje nawigujące po budynku zostaną wykonane na odpowiedniej wysokości przy użyciu dużej bezszeryfowej czcionki, zachowując odpowiedni kontrast oraz przy użyciu zrozumiałych piktogramów, - w budynku zostanie zastosowana kolorystyka drzwi i ścian ułatwiająca poruszanie się, - poszczególne pomieszczenia w budynku zostaną zaprojektowane w sposób intuicyjny ułatwiający użytkowanie, elementy wyposażenia zostaną wykonane w kontraście poprawiającym widoczność elementu, - zastosowane zostaną wycieraczki antypoślizgowe wewnętrzne i zewnętrzne przed głównymi wejściami, eliminujące ryzyko poślizgu przy zmianie nawierzchni oraz w złych warunkach pogodowych, - wejście do budynku zostanie odpowiednio oświetlone, - dla osób z dysfunkcjami słuchu Wykonawca zainstaluje sprzęt wspomagający słyszenie czyli system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną, - dostosowanie węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych ruchowo, - w budynku zostaną wykonane progi o wysokości nie przekraczającej 2 cm, - dostęp do pierwszej kondygnacji zostanie zapewniony poprzez zastosowanie spadków terenu nie przekraczających 5% pochylenia terenu. 4. Przedmiary robót: przedmiar robót - roboty budowlane, przedmiar robót - instalacje elektryczne, przedmiar robót - instalacje sanitarne - zał. nr 9, 10, 11 do umowy, stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będą podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z postępowania na podstawie którego zawarto niniejszą umowę wraz z ewentualnymi udzielonymi w postępowaniu wyjaśnieniami i modyfikacjami SIWZ stanowi zał. nr 8 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1235625.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowo - Wytwórcza "ELBUD-2" s.c.
Email wykonawcy: elbud2sc@interia.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 39
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1178803.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1178803.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1664889.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.