To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-16
Ogłoszenie nr 510220258-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.
Powiat Łęczyński: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji rolniczej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595744-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000,
ul. Al. Jana Pawła II
95A,
21-010
Łęczna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48815315200, e-mail
zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks
+48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji rolniczej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRP.272.4.22.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do pracowni przedmiotów zawodowych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: "Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 7 zadań: Zadanie Nazwa Ilość 1 Brona zębowa 1 Wymagania - 3-5 polowa, - składana mechanicznie - szerokość robocza min 3,0 m - wysokość zębu 16 cm. P-14 lub P-16 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 2 Kultywator 1 Wymagania - szerokość robocza - max 3,0 m - ilość zębów - 18 - 21 - liczba rzędów zębów - 3 - rodzaj zębów - sprężynowy Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 3 Brona talerzowa 1 Wymagania - szerokość robocza min. 2,7 typ V - średnica talerzy minimum 510 mm - liczba talerzy min. 24 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 4 Glebogryzarka 1 Wymagania - szerokość robocza minimum 1,60 m - głębokość pracy minimum 15 cm - liczba tarcz nożowych 8 szt. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 5 Pielniko - obsypnik 3-rzędowy 1 Wymagania - 3 - sekcje - szerokość robocza min. 2,0 m - system regulacji za pomocą cięgna mocującego górny punkt regulacji zaczepu i TUZ ciągnika - korpus obsypnika z regulowaną szerokością - sekcja pielnika z nożami kątowymi (lewe/prawe), gęsiostopka lub dłuto spulchniające. Sekcja zakończona wałkiem kruszącym. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 6 Sadzarka do ziemniaków 1 Wymagania - 2-rzędowa, - czerpakowa, - możliwość regulacji rozstawy rzędów, - regulacja gęstości i głębokości sadzenia. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 7 Przyczepa wywrotka dwuosiowa 1 Wymagania - Dopuszczalna masa całkowita: do 6 t - Ładowność: 4000 kg - Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min 4000 mm - Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 2000 mm - Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie. - Malowana materiałami malarskie chemoutwardzalnymi o wysokiej trwałości i odporności na UV - Rynna do szybra zsypowego - Koło zapasowe Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty 3.3. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 3.3.1. dostawę maszyn i urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn; 3.3.2. uruchomienie i przetestowanie dostarczonych maszyn i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego; 3.3.3. instruktarz (w określonym zakresie) pracowników Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń. 3.4. Zaoferowane i dostarczone w ramach niniejszego postępowania maszyny i urządzenia oraz artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 3.6. Dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być zapakowane w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu. 3.7. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku, a także karty gwarancyjne. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz z maszynami i urządzeniami, których dotyczą, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej. 3.8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski, dokumentację techniczną, w tym niezbędną do rejestracji maszyn, katalog części zamiennych, książkę serwisową. 3.9. Świadectwo Zgodności WE wraz z oświadczeniem o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów. 3.10. Gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się integralną częścią umowy o wykonanie zamówienia w zakresie danego zadania i nie mogą ulec zmianie za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania. 3.11. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na zaoferowane maszyny, urządzenia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami części zamówienia, gwarancji jakości na okres nie krótszy niż minimalny okres gwarancji określony przez producenta dla poszczególnych maszyn i urządzeń wchodzących w zakres zadania oraz rękojmi sprzedaży. 3.12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i jest zgodny z okresem gwarancji producenta. 3.13. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia/umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia/umowy. 3.14. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji i rękojmi sprzedaży udzielonej na zaoferowany sprzęt. 3.15. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 3.16. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych maszyn/urządzeń/sprzętu, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. 3.17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt, wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. 3.18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV: 16810000-6, 16120000-2, 16110000-9, 16130000-5, 16500000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: brona zębowa szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3997.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kultywator szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3997.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: brona talerzowa szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: glebogryzarka szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5650.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6949.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: pielniko-obsypnik 3-rzędowy szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3300.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Dp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4059.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: sadzarka do ziemniaków szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4551.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: przyczepa wywrotka dwuosiowa szt.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i produktów podobnych do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- Szkolenia dla uczniów w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Gorzków, miejscowość Wielkopole - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek oraz linoszczotek do odchwaszczarek dla RDW w Pyrzycach
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.