eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji rolniczej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220258-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Powiat Łęczyński: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji rolniczej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595744-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni produkcji rolniczej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.272.4.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do pracowni przedmiotów zawodowych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: "Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 7 zadań: Zadanie Nazwa Ilość 1 Brona zębowa 1 Wymagania - 3-5 polowa, - składana mechanicznie - szerokość robocza min 3,0 m - wysokość zębu 16 cm. P-14 lub P-16 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 2 Kultywator 1 Wymagania - szerokość robocza - max 3,0 m - ilość zębów - 18 - 21 - liczba rzędów zębów - 3 - rodzaj zębów - sprężynowy Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 3 Brona talerzowa 1 Wymagania - szerokość robocza min. 2,7 typ V - średnica talerzy minimum 510 mm - liczba talerzy min. 24 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 4 Glebogryzarka 1 Wymagania - szerokość robocza minimum 1,60 m - głębokość pracy minimum 15 cm - liczba tarcz nożowych 8 szt. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 5 Pielniko - obsypnik 3-rzędowy 1 Wymagania - 3 - sekcje - szerokość robocza min. 2,0 m - system regulacji za pomocą cięgna mocującego górny punkt regulacji zaczepu i TUZ ciągnika - korpus obsypnika z regulowaną szerokością - sekcja pielnika z nożami kątowymi (lewe/prawe), gęsiostopka lub dłuto spulchniające. Sekcja zakończona wałkiem kruszącym. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 6 Sadzarka do ziemniaków 1 Wymagania - 2-rzędowa, - czerpakowa, - możliwość regulacji rozstawy rzędów, - regulacja gęstości i głębokości sadzenia. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty Zadanie Nazwa Ilość 7 Przyczepa wywrotka dwuosiowa 1 Wymagania - Dopuszczalna masa całkowita: do 6 t - Ładowność: 4000 kg - Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min 4000 mm - Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: min. 2000 mm - Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie. - Malowana materiałami malarskie chemoutwardzalnymi o wysokiej trwałości i odporności na UV - Rynna do szybra zsypowego - Koło zapasowe Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (karty katalogowe) należy załączyć do oferty 3.3. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 3.3.1. dostawę maszyn i urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn; 3.3.2. uruchomienie i przetestowanie dostarczonych maszyn i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego; 3.3.3. instruktarz (w określonym zakresie) pracowników Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń. 3.4. Zaoferowane i dostarczone w ramach niniejszego postępowania maszyny i urządzenia oraz artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 3.6. Dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być zapakowane w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu. 3.7. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku, a także karty gwarancyjne. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz z maszynami i urządzeniami, których dotyczą, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej. 3.8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski, dokumentację techniczną, w tym niezbędną do rejestracji maszyn, katalog części zamiennych, książkę serwisową. 3.9. Świadectwo Zgodności WE wraz z oświadczeniem o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów. 3.10. Gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się integralną częścią umowy o wykonanie zamówienia w zakresie danego zadania i nie mogą ulec zmianie za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania. 3.11. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na zaoferowane maszyny, urządzenia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami części zamówienia, gwarancji jakości na okres nie krótszy niż minimalny okres gwarancji określony przez producenta dla poszczególnych maszyn i urządzeń wchodzących w zakres zadania oraz rękojmi sprzedaży. 3.12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i jest zgodny z okresem gwarancji producenta. 3.13. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia/umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia/umowy. 3.14. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji i rękojmi sprzedaży udzielonej na zaoferowany sprzęt. 3.15. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 3.16. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych maszyn/urządzeń/sprzętu, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. 3.17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt, wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. 3.18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 16000000-5


Dodatkowe kody CPV: 16810000-6, 16120000-2, 16110000-9, 16130000-5, 16500000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: brona zębowa szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3250.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3997.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3997.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: kultywator szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3250.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3997.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2706.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3997.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: brona talerzowa szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8610.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: glebogryzarka szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5650.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6949.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5043.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6949.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pielniko-obsypnik 3-rzędowy szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3300.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Dp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4059.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4059.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: sadzarka do ziemniaków szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3700.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4551.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2583.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4551.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: przyczepa wywrotka dwuosiowa szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD Dostawy Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.imd@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33861.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43050.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.