To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-04
Ogłoszenie nr 510218437-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Gmina Brzozów: Rozbudowa szkoły w Turzym Polu o salę gimnastyczną oraz dodatkowe pomieszczenia szkolne - dokończenie prac cz. I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550200703-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzozów, Krajowy numer identyfikacyjny 37044023500000,
ul. ul. Armii Krajowej
1,
36-200
Brzozów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 341 050, e-mail
zp@brzozow.pl, faks
134 341 055.
Adres strony internetowej (url): http://brzozow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa szkoły w Turzym Polu o salę gimnastyczną oraz dodatkowe pomieszczenia szkolne - dokończenie prac cz. I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie wyposażenia zaplecza kuchennego, pokoju nauczyciela WF a także sanitariatów. Zakres prac obejmuje: 1. Rozebranie istniejących sanitariatów wraz z demontażem wewnętrznym instalacji i osprzętu na parterze i I piętrze w miejscu połączenia z projektowanym budynkiem. 2. Wykonanie posadzek, tynków i powłok malarskich w miejscu wykonywanych rozbiórek. 3. Wmontowanie ościeżnic drewnianych w pomieszczeniach zaplecza kuchennego. 4. Docieplenie ścian styropianem - uzupełnienie elewacji w budynku istniejącym przy zapleczu kuchennym wraz z uzupełnieniem płytkami wokół drzwi i okien w zapleczu kuchennym. 5. Dokończenie wykonania prac elektrycznych na zapleczu kuchennym. 6. Demontaż oraz montaż drzwi p.poż w łączniku i segmencie sali gimnastycznej. 7. Dostarczenie i montaż kabin ustępowych z laminatu przegród pełnych a także z drzwiami. 8. Wykonanie zagospodarowania terenu wokół obiektu tj. wykonaniem płytki odbojowej wokół z kostki betonowej kolorowej gr 6 cm budynku Sali gimnastycznej, chodnika, placu i drogi zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi. 9. Dostarczenie i montaż wyposażenia pokoju nauczycieli WF i w sanitariatach. 10. Dostarczenie i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego i świetlicy. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - teren gminy Brzozów, miejscowość Turze Pole. Zakładany harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia: termin wykonania zamówienia do 30 stycznia 2021 r. Rozliczenie pomiędzy stronami umowy odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w umowie. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), tj. wykonywaniu przez pracownika określonego rodzaju pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a więc wykonujących następujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia (określenia elementów z przedmiaru robót): roboty przygotowawcze i ziemne, roboty w łączniku i segmencie Sali gimnastycznej wraz z zapleczem, elementy zewnętrzne, płytki odbojowe, chodniki, plac i droga wewnętrzna, remont pomieszczeń w istniejącym budynku szkolnym, branża elektryczna poz. od 62 do 80 W trakcie realizacji zamówienia wykonawca, na każde wezwanie zamawiającego, w terminie określonym w tym wezwaniu, zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty lub ich kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wyżej wskazane czynności. Dokumentami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym będą w szczególności: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wskazanie miejsca wykonywania czynności (nazwy zamówienia) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej również zwane "RODO" (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. W przypadku przedłożenia przez wykonawcę zamawiającemu umowy o pracę zawartej z osobą przy pomocy której będzie realizowane zamówienie lub innego dokumentu zawierającego dane osobowe pracownika ze wskazanych powyżej, wykonawca jest zobowiązany jednocześnie przedłożyć zamawiającemu oświadczenie pracownika, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez zamawiającego zgodnie z przepisami RODO. Zamawiający uprawniony jest do żądania w wyznaczonym terminie wyjaśnień od wykonawcy w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Brak przedłożenia przez wykonawcę w terminie określonym przez zamawiającego w wezwaniu dokumentów lub ich kopii uważane będzie przez zamawiającego za niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników i skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212222-8
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa szkoły w Turzym Polu o salę gimnastyczną oraz dodatkowe pomieszczenia szkolne - dokończenie prac cz. I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
369090.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351556.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowią przepisy art. 67 ust . 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Przepis art. 67 ust. 1 pkt 12 stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a i spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inna osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wszystkie przesłanki wymienione w tym przepisie są spełnione.
Zamawiający będąc jednostką samorządu terytorialnego należy do grona jednostek sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Podmiot, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia będąc spółką prawa handlowego, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000189907 posiada osobowość prawną.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest jednoosobową spółką Gminy Brzozów. Kapitał zakładowy spółki wynosi 17.186.500,00 PLN. Wszystkie 34 373 udziały w spółce o wartości nominalnej 17.186.500,00 PLN posiada Gmina Brzozów. W spółce nie ma innych udziałów niż należące do Gminy Brzozów, stąd warunek z art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest spełniony.
Zgodnie z aktualnym brzmieniem § 17 umowy spółki Rada Nadzorcza składa się z trzech członków. Burmistrz Brzozowa powołuje 2 członków Rady Nadzorczej, a więc większość członków tego organu, co obok faktu, że Burmistrz reprezentuje 100 % kapitału zakładowego na walnym zgromadzeniu sprawia, że Gmina Brzozów sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Warunek zawarty w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych jest spełniony.
W Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przeprowadzono szereg zmian zmierzających do ograniczenia świadczenia przez nią usług komercyjnych do poziomu poniżej 10 %. W związku z tym spółka od wielu lat nie przystępuje do przetargów na odbiór odpadów komunalnych organizowanych przez okoliczne gminy, a ponadto Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jako spółka komunalna nie jest nastawiona na generowanie wysokiego zysku, stąd cały zysk przeznaczony jest na rozwój firmy.
Zgodnie z art. 67 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych do obliczania procentu działalności, o którym mowa ust. 1 pkt 12 lit. b), uwzględnia się średni przychód osiągnięty przez osobę prawną lub zamawiającego w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia.
Wskaźnik uzyskany przy zastosowaniu powyższej metodologii liczenia procentu działalności wynosi 90,12 %.
Warunek określony w art. 67 ust. 1 pkt 12 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, by ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczyło wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spełnia.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Poprawa infrastruktury komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg powiatowych, budowę obiektu mostowego i budowę chodników dla pieszych przy drogach powiatowych
- Usługa serwisu sprzętu medycznego (28)
- Dostawy materiałów budowlanych/25_2024/
- Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2053R Humniska - Strachocina polegająca na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Górki
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Budowa nowego ogrodzenia wraz z przebudową terenu zewnętrznego Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi.
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.