eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 510215285-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553925-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 15447382000300, ul. ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7351547, 7351637, e-mail inwestycje@nfz-katowice.pl, faks 327 351 636.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

9/pn/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składały się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) Program funkcjonalno-użytkowy autorstwa SANPROJEKT Sp. z o. o. Uszczegółowienie i konkretyzację PFU stanowił wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany był treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca winien był niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do PFU, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. »Wykonawca winien był podać w treści pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta systemu klimatyzacji oraz nazwę modelu oferowanych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składały się na treść oferty. Zamawiający zastrzegł, iż zawarcie umowy winno nastąpić do dnia 31.12.2020 r. Zawarcie umowy po tym terminie co do zasady nie jest możliwe z uwagi na finansowanie zadań objętych zamówieniem z rzeczowego planu inwestycyjnego NFZ na rok 2020. Zgodnie z regulacjami obowiązującymi w NFZ warunkiem finansowania zadań z planu roku 2020 jest zawarcie umowy (udzielenie zamówienia) do dnia 31.12.2020 r. Wobec powyższego Zamawiający zastrzegł sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy. Realizacja zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewidywał i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określał także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem były roboty budowlane, których niespełnienie spowodowało zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określał zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi nie dotyczył umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy - ceny oferty), a także umów o podwykonawstwo, których przedmiot był inny niż polegający na opracowaniu i dostarczeniu dokumentacji projektowej bądź dostawie systemu (urządzeń) klimatyzacji. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). Użycie w SIWZ (PFU) określenia VRF nie stanowiło wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wskazanie na sufit podwieszany typu Armstrong dotyczył istniejących sufitów podwieszanych w pomieszczeniach objętych modernizacją klimatyzacji. Opis przedmiotu zamówienia nie naruszał zatem normy art. 29 ust.3 pzp. Wykonawca winien był udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien był zaoferować jeden z trzech (3) dopuszczonych okresów gwarancji i rękojmi za wady, tj. 36-miesięczny albo 48-miesięczny albo 60-miesięczny. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanej klimatyzacji. Warunki gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych nie mogły być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi ze wzoru umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Strony związane będą postanowieniami umowy. Warunki (w tym okres) gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych mogą być korzystniejsze od określonych we wzorze umowy. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania stanowią część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 476000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: adg@adg.pl
Adres pocztowy: ul. Górnośląska 7
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485481.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 485481.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 736770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.