To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215285-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553925-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 15447382000300,
ul. ul. Kossutha
13,
40-844
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 7351547, 7351637, e-mail
inwestycje@nfz-katowice.pl, faks
327 351 636.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/pn/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji klimatyzacji na parterze oraz I piętrze budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 - budynek A, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składały się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) Program funkcjonalno-użytkowy autorstwa SANPROJEKT Sp. z o. o. Uszczegółowienie i konkretyzację PFU stanowił wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany był treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca winien był niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do PFU, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. »Wykonawca winien był podać w treści pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta systemu klimatyzacji oraz nazwę modelu oferowanych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składały się na treść oferty. Zamawiający zastrzegł, iż zawarcie umowy winno nastąpić do dnia 31.12.2020 r. Zawarcie umowy po tym terminie co do zasady nie jest możliwe z uwagi na finansowanie zadań objętych zamówieniem z rzeczowego planu inwestycyjnego NFZ na rok 2020. Zgodnie z regulacjami obowiązującymi w NFZ warunkiem finansowania zadań z planu roku 2020 jest zawarcie umowy (udzielenie zamówienia) do dnia 31.12.2020 r. Wobec powyższego Zamawiający zastrzegł sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy. Realizacja zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewidywał i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określał także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem były roboty budowlane, których niespełnienie spowodowało zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określał zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi nie dotyczył umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy - ceny oferty), a także umów o podwykonawstwo, których przedmiot był inny niż polegający na opracowaniu i dostarczeniu dokumentacji projektowej bądź dostawie systemu (urządzeń) klimatyzacji. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). Użycie w SIWZ (PFU) określenia VRF nie stanowiło wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wskazanie na sufit podwieszany typu Armstrong dotyczył istniejących sufitów podwieszanych w pomieszczeniach objętych modernizacją klimatyzacji. Opis przedmiotu zamówienia nie naruszał zatem normy art. 29 ust.3 pzp. Wykonawca winien był udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien był zaoferować jeden z trzech (3) dopuszczonych okresów gwarancji i rękojmi za wady, tj. 36-miesięczny albo 48-miesięczny albo 60-miesięczny. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanej klimatyzacji. Warunki gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych nie mogły być sprzeczne z warunkami gwarancji wynikającymi ze wzoru umowy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Strony związane będą postanowieniami umowy. Warunki (w tym okres) gwarancji opisane w dokumentach gwarancyjnych mogą być korzystniejsze od określonych we wzorze umowy. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania stanowią część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
476000.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
485481.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- BO - L1/07/X - "Sport to zdrowie" - stworzenie strefy sportowej przy SP 10 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 w Katowicach
- Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wydrukowaniu oraz dostawie albumu pt. "Niezależne zrzeszenie studentów w Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1980-1981
- Organizacja i realizacja badania "Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na śląskim rynku pracy"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.