To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-29
Ogłoszenie nr 510214615-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Muzeum Kinematografii w Łodzi: Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łodzkiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573045-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540155293-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Kinematografii w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00123717000000,
ul. Plac Zwycięstwa
1,
90-312
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 674 09 57, e-mail
muzeum@kinomuzeum.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.kinomuzeum.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/MK/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - dostawa i montaż urządzeń: kamery filmowej rejestrująca wideo wraz z kartą pamięci i niezbędnym okablowaniem wraz ze statywem - 1 kpl, wózka do jazdy filmowej, szyny, tory - 1 zestaw , Część II - dostawa witryny do prezentacji obiektów z materiałów transparentnych - 1kpl, Część III - dostawa lustro wielkoformatowe wraz z metalową konstrukcją (stelażem) - 1 zestaw wraz z montażem, Część IV - dostawa systemu oświetlenia podsufitowego - 1 zestaw wraz z montażem, Część V - dostawa neonów ledowych - 8 szt, część VI - dostawa: projektora wraz z niezbędnym okablowaniem - 10 szt, systemu nagłośnienia z niezbędnym okablowaniem - 8 szt., głośników (monitory studyjne, dźwiękowe) - 1 zestaw, ultarkierunkowych głośników - 2 zestawy, monitora z osprzętem (uchwyt ścienny) z niezbędnym okablowaniem - 3 szt, tabletu przemysłowego z oprogramowaniem operacyjnym wraz z niezbędnym okablowaniem - 21 szt., ramek cyfrowych - 3 szt., stołu multimedialnego z niezbędnym okablowaniem - 2 szt., mikrofonu kontaktowego do nagrań podwodnych - 1 szt., mikrofonu wielomembranowego - 1 szt., mikrofonu superkardioidalnego - 1 szt., miksera audio z portem USB i procesorem efektów wraz z niezbędnym oprogramowaniem - 1 zestaw, projektora z mocowaniem - 1 szt. audio przewodników - 10 szt., Część VII - dostawa: komputera z monitorem do wbudowania, z dotykowym wyświetlaczem wraz z niezbędnym okablowaniem - 2 szt., komputera z kartą dźwiękową i oprogramowaniem audio - 1 szt., komputera z systemem operacyjnym i monitorem - 1 szt., SWITCH - 8 szt., MINIGIBIC - 10 szt. serwera z systemem operacyjnym - 1 kpl, rutera - Access Point - 10 szt., zasilacza UPS - 3 szt., Część VIII - dostawa i montaż Video wall -monitorów bezszwowych z osprzętem - 12 szt., Część IX - dostawa wytryn/gablot do prezentacji eksponatów - 3 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 38651500-8, 32321100-0, 39171000-1, 31524120-2, 31500000-1, 38622000-1, 31523100-9, 38652100-1, 32342300-5, 30231300-0, 30231320-6, 30237450-8, 32342420-2, 30200000-1, 48820000-2, 30230000-0, 32321200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa i montaż sprzętu filmowego o którym mowa w części I OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp cena najniekorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa i montaż lustra wielkoformatowego wraz z metalową konstrukcją (stelażem) o którym mowa w części III OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa i montaż systemu oświetlenia podsufitowego o którym mowa w części IV OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp cena najniekorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa neonów ledowych o których mowa w części V OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: dostawa sprzętu multimedialnego o którym mowa w części VI OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp cena najniekorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, o którym mowa w części VII OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: dostawa i montaż Video wall -monitorów bezszwowych z osprzętem, o których mowa w części VIII OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp cena najniekorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: dostawa witryn/gablot do prezentacji eksponatów o których mowa w części IX OPZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp dla ww części zamówienia nie złożono oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa witryn do prezentacji obiektów o których mowa w części II OPZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18976.61
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Artplex Sławomir Truchan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7195.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- Przebudowa pomieszczenia edukacyjnego "Hala Maszyn" w budynku Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
- Na Sporządzanie dokumentacji w zakresie samodzielności dla łącznie nie mniej niż 600 lokali mieszkalnych/użytkowych, maksymalnie dla 1150 lokali zlokalizowanych dla Zarządu Lokali Miejskich
- WSSE.DEA OZPA 272.09.2024 Dostawa produktów chemicznych w podziale na części
- Usługi archiwizacji i przechowywania dokumentacji medycznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.