To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-29
Ogłoszenie nr 510214523-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Komenda Stołeczna Policji: Dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574601-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000,
ul. ul. Nowolipie
2,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(47) 7238608 , e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP-4328/20/247/Z
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, zwanych dalej w dokumentacji postępowania "asortymentem". 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 - dostawy ustników do urządzenia Alco-Sensor IV; 2) Zadanie nr 2 - dostawy ustników do urządzenia A 2.0. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do dokumentacji postępowania - odpowiednio do zadnia. 4. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w Załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do zadania) służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania - Producenta oraz nazwę i typ oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania (odpowiednio do zadania) oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 7. Termin obowiązywania umowy ramowej - w każdym zadaniu - 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez Strony. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji, (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi, na oferowany asortyment - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy. 9. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Techniki Policyjnej Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, ul. Włochowska 25/33. 10. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 11. W przedmiotowym postępowaniu - w każdym zadaniu - Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 12. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w PLN w danym asortymencie (w danym zadaniu) przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 13. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności ilości, rodzaj zamawianego asortymentu i będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 14. W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie. 15. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonych od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie zaakceptował zapotrzebowania. 16. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej od momentu przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania. 17. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 18. W przypadku odrzucenia zapotrzebowania przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13 -15 stosuje się odpowiednio. 19. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania - odpowiednio do zadania, własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9 dokumentacji postępowania; b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy ustników do urządzenia Alco-Sensor IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
255284.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Transcom International S. Śleziak W. Filipow Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
314000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy ustników do urządzenia A 2.0 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) o następującym brzmieniu: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu [...]". Podstawa faktyczna: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 24.08.2020 r. do godz. 9:30 w ww. postępowaniu w zadaniu nr 2 na dostawy ustników do urządzenia A 2.0, nie została złożona żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
- Dostawa worków na odpady
- Dostawa środków czystości i higieny oraz odzieży dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.