eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie Gminy Chrzanów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210378-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Gmina Chrzanów: Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie Gminy Chrzanów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576692-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163601-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chrzanów, Krajowy numer identyfikacyjny 276257943, ul. Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 (32)7585101, e-mail zp@chrzanow.pl, faks +48(32)6233786.
Adres strony internetowej (url): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie Gminy Chrzanów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRZ.271.17.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie Gminy Chrzanów.Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część nr 1) Prace pielęgnacyjne w koronach drzew i krzewów, wycinka drzew i krzewów oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi, złomów i wywrotów drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów. 1)Zamówienie obejmuje: a)Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz technicznych w koronach drzew i krzewów różnych gatunków i o różnej średnicy pnia rosnących w pasach drogowych dróg gminnych obejmujące: -cięcia pielęgnacyjne (sanitarne, korygujące, prześwietlające, formujące), -cięcia techniczne (odsłanianie sygnalizacji świetlnej, znaków drogowych i zachowania skrajni jezdni). b)Wycinkę drzew i krzewów różnych gatunków i o różnej średnicy pnia martwych, będących w złym stanie fitosanitarnym, stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz ruchu drogowego, rosnących w pasach drogowych dróg gminnych, na podstawie wydanych decyzji administracyjnych. c)Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków do regionalnej instalacji. d)Pocięcie grubizny na odcinki do 50 cm. e)Przewiezienie grubizny na wskazany teren przez Zamawiającego przy ulicy Leśnej w Chrzanowie. f)Przygotowanie protokołów odbioru drewna i dokumentowanie ilości pozyskanego drewna. g)Frezowanie pni po wyciętych drzewach na głębokość 40 cm wraz z wywozem wiórów i zasypaniem dołów po wyfrezowaniu ziemią, zasianie trawy. h)Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. i)Interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi itp. stwarzających zagrożenie dla ludzi i mienia oraz ruchu drogowego. j)Usuwanie złomów i wywrotów drzew o różnej średnicy pni w trybie pilnym. 2)Szczegółowy zakres prac pielęgnacyjnych w koronach drzew i krzewów, wycinki drzew i krzewów określa załącznik nr 10.1a do SIWZ, w którym wyszczególniono wszystkie drzewa i krzewy przeznaczone do wykonania cięć pielęgnacyjnych i wycinki. 3)Szczegółowy zakres prac interwencyjnego usuwania konarów, gałęzi, złomów i wywrotów drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych określa przedmiar prac stanowiący załącznik nr 10.1b do SIWZ. 4)Wszystkie ilości wskazane w przedmiarze prac i formularzu cenowym są ilościami orientacyjnymi (szacunkowymi), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane ilości mogą ulec zmniejszeniu, Zamawiający może ich nie wykorzystać w ogóle. Prace w trybie pilnym mogą być zlecane w przypadku wyjątkowych sytuacji, w szczególności takich jak: nagłe załamanie pogodowe (silne opady, mocny wiatr) i skutki nim wywołane oraz inne nagłe zdarzenia losowe. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w standardach jakościowych wykonania prac stanowiących załącznik nr 11.1 do SIWZ. 5)Na wszystkich wymienionych ulicach Zamawiający wymaga wykonania cięć drzew i krzewów wskazanych w zakresie prac - Prace pielęgnacyjne w koronach drzew i krzewów, wycinka drzew i krzewów - część do rozliczenia ryczałtowego stanowiącego załącznik nr 10.1a do SIWZ tj. usunięcia konarów i gałęzi obumarłych,nadłamanych, wykonania niezbędnej korekty statyki drzewa, usunięcia odrostów pni i korzeni drzew, podkrzesywania drzew z zachowaniem skrajni drogowej w wysokości 2,2 m nad chodnikiem oraz do 4,5 m na jezdnią, a także usunięcie jemioły poprzez jej wyłamanie lub wycięcie bez wycinania konarów. Cięcia należy wykonywać zachowując jak najbardziej naturalny pokrój drzewa. Przy niektórych cięciach sanitarnych należy kompleksowo wykonać cięcia formujące całej korony. 6)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac przy nieprzerwanym ruchu ulicznym, zabezpieczenia terenu na czas prowadzonych prac, oznakowania robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz do prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu. 7)Wykonawca zobowiązany jest również do właściwego oznakowania miejsc prowadzenia robót i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich oraz wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu. Niezbędne jest, aby znaki które zostały zastosowane w związku z prowadzonymi pracami, były w sposób trwały (tj. uniemożliwiający zerwanie przez użytkowników pasa drogowego) zakrywane/zasłaniane każdorazowo po zejściu z robót (noc, święta, weekend), a wiec w momencie przerwy pomiędzy realizowanymi pracami. 8)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania usług obciążą Wykonawcę. 9)Przy wykonywaniu umowy Wykonawca ma obowiązek dołożyć wszelkich starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zgłasza w zakresie hałasu, blokady ruchu drogowego, przemieszczania zanieczyszczeń na tereny przyległe). 10)Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, ogrodzeń, znaków itp. 11)Podczas pielęgnacji oraz cięć pielęgnacyjnych i technicznych drzew i krzewów należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające usytuowania drzew w zabudowie miejskiej/wiejskiej oraz ruchu drogowego, np. kolizję z liniami napowietrznymi. 12)Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym będą wykonywane prace zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003 r. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.784) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 3 lipca 2003 r. (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 2311). 13)Prace w koronach drzew powinny być prowadzone w sposób nienaruszający przepisów ustawy o ochronie przyrody. 14)Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zaprzestania prac na danym drzewie w przypadku stwierdzenia występowania gniazd ptasich i do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie zamawiającego. 15)Prace należy wykonywać przy użyciu podnośnika mechanicznego, w wyjątkowych sytuacjach zachodzi konieczność wycinki i cięć drzew przy użyciu metody alpinistycznej. 16)W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, gdzie wymagana jest natychmiastowa interwencja, Wykonawca zobowiązany jest w trybie pilnym do przystąpienia do prac w przypadku nagłej awaryjnej sytuacji, stanowiącej, zagrożenie bezpieczeństwa w czasie do 2 godzin od momentu przekazania przez zamawiającego lub dyżurnego dyspozytora Powiatowego Centrum Zarządzenia Kryzysowego zgłoszenia telefonicznego, pisemnego, faksem lub emailem. Przez przystąpienie do prac rozumie się podjęcie działań w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego. 17)Odbiór drewna następuje każdorazowo po dokonaniu wycinki drzewa, na podstawie protokołu odbioru drewna. Wykonawca po zakończeniu prac przygotowuje protokół przekazania drewna. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania pomiarów ilości pozyskania drewna. Część nr 2) Interwencyjna wycinka i cięcia drzew rosnących na terenach zieleni Gminy Chrzanów. 1)Zamówienie obejmuje: a)wycinkę drzew metodą alpinistyczną w tym interwencyjne usuwanie złomów i wywrotów drzew o różnej średnicy pni, b)cięcia suchych lub połamanych gałęzi, konarów stwarzających zagrożenie dla ludzi i mienia metodą alpinistyczną, c)zrąbkowanie gałęzi, d)pocięcie grubizny na odcinki do 50 cm, e)przewiezienie jej we wskazane przez Zamawiającego miejsce przy ul. Leśnej, f)ułożenie grubizny w pryzmy o objętości 5 mp każda, g)oddanie zrąbków do regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i bioodpadów wskazanej w uchwale nr XI/167/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego"; w dniu odbioru prac Wykonawca przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginały kart przekazania ww. odpadów, z których zamawiający wykona kserokopię - zgodnie z zakresem prac - załącznik nr 10.2 do SIWZ. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania robót jest określony w załączniku nr 10.2 do SIWZ. Wymagany termin ich realizacji będzie każdorazowo określany w zleceniu na piśmie i przekazany wykonawcy przez zamawiającego (odbiór osobisty przez wykonawcę lub w formie elektronicznej lub telefonicznie - potwierdzony niezwłocznie przez wykonawcę na piśmie o przyjęciu zlecenia). Wszystkie ilości wskazane w ww. załączniku są ilościami orientacyjnymi (szacunkowymi), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb zamawiającego. Wskazane ilości mogą ulec zmniejszeniu, zamawiający może ich nie wykorzystać w ogóle. 3)Dla zleceń wymagających natychmiastowego działania Wykonawca gwarantuje dyspozycyjność całodobową i realizuje je w trybie pilnym- do 5 godzin od zgłoszenia przekazanego telefonicznie lub odebranego e-maila w którym zawarta jest informacja- zlecenie pilne. Zlecenie wymagające realizacji w trybie pilnym i przekazane telefonicznie lub mailem zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Wykonawcę na piśmie. 4)W przypadku wykonywania prac dot. wycinki drzew lub cięć gałęzi w miejscach wymagających zajęcia miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania opłaty związane z ww. postojem poniesie Wykonawca. 5)Standardy jakościowe wykonania prac stanowią załącznik nr 11.2 do SIWZ. Część nr 3) Zabiegi pielęgnacyjne drzew oraz uporządkowanie terenu przy ul. Leśnej w ramach projektu pn. "Chrzanowska Dolina Trzech Stawów" realizowanego z Chrzanowskiego Budżetu Obywatelskiego. 1)Zamówienie obejmuje: a)wycinkę drzew metodą alpinistyczną, b)wycinkę krzewów i samosiewów, c)pielęgnację drzew metodą alpinistyczną, d)zrąbkowanie gałęzi oraz rozsypanie zrąbków w miejscu objętym pracami, e)frezowanie pni, karczowanie samosiewów i krzewów, f)pocięcie pni topól mieszańcowych na odcinki 3,0 m i 1,0 m i ich ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie objętym pracami oraz ich ustabilizowanie w gruncie, g)pocięcie pozostałej grubizny na odcinki do 50 cm, przewiezienie jej we wskazane miejsce przy ul. Leśnej oraz ułożenie w pryzmy o objętości 5 mp każda, h)koszenie terenu o powierzchni 13 500 m2 kosiarkami ręcznymi ze względu na charakter terenu, który jest podmokły z roślinnością dorastającą do 1 m wysokości, zachwaszczony i zakrzewiony. i)wygrabienie terenu o powierzchni 13 500 m2, j)wywiezienie odpadów zielonych na składowisko, k)usunięcie do 8 mp śmieci i wywiezienie ich na składowisko. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania robót jest określony w załączniku nr 10.3 do SIWZ. 3)Standardy jakościowe wykonania prac stanowią załącznik nr 11.3 do SIWZ. 5.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Dla części nr 1 z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji usług osoby wykonujące następujące czynności: wycinka drzew i krzewów, zabiegi sanitarno pielęgnacyjne oraz cięcia korekcyjne w koronach drzew. Dla części nr 2 wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności określonych w §1 ust. 2 pkt c-g wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9.2 do SIWZ. Dla części nr 3 wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności określonych w §1 ust. 2 pkt d-k wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9.3 do SIWZ. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 ppkt 1) czynności. 5)Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści umowy. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77314000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Prace pielęgnacyjne w koronach drzew i krzewów, wycinka drzew i krzewów oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi, złomów i wywrotów drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162336.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Leśne i Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Durdy 141
Kod pocztowy: 39-450
Miejscowość: Baranów Sandomierski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201308.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201308
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Interwencyjna wycinka i cięcia drzew rosnących na terenach zieleni Gminy Chrzanów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32340.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Pogoda BRYGADA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa 7
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29214.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29214.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90612.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zabiegi pielęgnacyjne drzew oraz uporządkowanie terenu przy ul. Leśnej w ramach projektu pn. "Chrzanowska Dolina Trzech Stawów" realizowanego z Chrzanowskiego Budżetu Obywatelskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88021.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mirosław Staszkiewicz TreeMaster
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bosutów, ul. Wrzosowa 1
Kod pocztowy: 32-086
Miejscowość: Węgrzyce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68789.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68789.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94284.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.