To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 510207778-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Zakład Karny we Włocławku: Dostawa produktów mleczarskich, znak sprawy: D.Kw.2232.11.2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584996-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540183285-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953 REGON: 341562768, kontakt: Pani Dorora Gościak
Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, REGON: 000319687, kontakt: Pani Małgorzata Serkowska
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 31968700000000,
ul. ul. Bartnicka
10,
87-809
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 355 055, e-mail
dkw_wloclawek@sw.gov.pl, faks
542 354 063.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie będzie udzielone w imieniu i na rzecz innego Zamawiającego tj. Zakładu Karnego w Inowrocławiu oraz indywidualnie- Zakład Karny we Włocławku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów mleczarskich, znak sprawy: D.Kw.2232.11.2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D.Kw.2232.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. GRUPA I: 1) Śmietana 18% - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 5kg, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15512200-0, Polska Norma: PN-A-86050,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 2000 kg 350 kg 2350 kg 2) Produkt seropodobny - typu ser twardy - o zawartość tłuszczu nie mniejszej niż 17% w 100 g produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych. W opakowaniach jednostkowych od 2000 g do 4000 g, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15544000-3, Polska Norma: PN-68/A-86230,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 250 kg 60 kg 310 kg 3) Produkt seropodobny - typu ser topiony - w opakowaniach jednostkowych po 100 g - kostka o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15542200-1, Polska Norma: PN-66/A-86233,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 1500 kg 350 kg 1850 kg 4) Twaróg półtłusty krajanka - w opakowaniach jednostkowych od 200 g do 250 g - kostka o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100g produktu, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, Nomenklatura CPV: 15542100-0, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 7000 kg 2900 kg 9900 kg 5) Serek homogenizowany o smaku waniliowym - pakowany w kubkach od 100 g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 4% w 100g produktu, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, Nomenklatura CPV: 15551000-5, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 700 kg 60 kg 760 kg 6) Jogurt naturalny ( bez cukru) pakowany w kubkach od 100 g do 150 g, o zawartości tłuszczu nie większej niż 5%, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15551310-1, Polska Norma: PN-A-86061:2002/Az1:2006, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 3000 kg 1700 kg 4700 kg 2. GRUPA II: 1) Mleko w proszku odtłuszczone - pakowane w workach nie większych niż 25 kg, o zawartości tłuszczu nie większej niż 1,5% i wody nie większej niż 5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15511700-0, Polska Norma: PN-92/A-86024, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 1000 kg 100 kg 1100 kg 3. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu poszczególnych jednostek (t.j.: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczone produkty muszą spełniać ustalone normy jakościowe. DOSTAWCA zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 4. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktury: - Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000; - Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV: 15512200-0, 15544000-3, 15542200-1, 15542100-0, 15510000-5, 15551310-1, 15511700-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: GRUPA I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152681.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kujawska Spółdzielna Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140417.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: GRUPA II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11550.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OL-TRADE Spółka Cywilna Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12705.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywne dostawy do magazynu żywnościowego zamawiającego nabiału i tłuszczów
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.