To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie nr 510207643-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na dostawę
sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół
Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy
szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570128-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(48)3620283, e-mail
bzp@umradom.pl, faks
(48)3620289.
Adres strony internetowej (url): http://bip.radom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.326.2020.AP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik". Zamówienie zostało podzielone na 12 części. Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - poziomomierz ultradźwiękowy (1 szt.). Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - poziomomierz laserowy (1 szt.). Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - dalmierz laserowy (1 szt.). Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - akcelerometr bezprzewodowy (1 szt.). Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - różnicowy manometr elektroniczny współpracujący ze smartfonem (1 szt.). Część 6 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - termometr elektroniczny (1 szt.). Część 7 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - pirometr ręczny przenośny (1 szt.). Część 8 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - pirometr stacjonarny (1 szt.). Część 9 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - wielokanałowy regulator uniwersalny (3 szt.). Część 10 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - zestaw ćwiczeniowy do pomiarów przemysłowych (przetwornik/separator uniwersalny - 3 szt., programator - 3 szt., konwerter - 3 szt., czujnik temperatury - 3 szt., zadajnik/miernik - 3 szt, zasilacz - 3 szt). Część 11 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - miernik wibracji prędkości i przemieszczenia (3 szt.). Część 12 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - miernik wibracji prędkości obrotowej i powierzchniowej (5 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączniku do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3386.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4165.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 2 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 9 973,76 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni Uzasadnienie: W zakresie części 2 zamówienia jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w myśl którego "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (...)". W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część 2 niniejszego postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 3 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 733,32 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni Uzasadnienie: W zakresie części 3 zamówienia jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w myśl którego "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (...)". W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część 3 niniejszego postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż unieważnienie części 4 zamówienia nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 4 części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
441.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
595.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
531.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
656.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 7 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 5 533,52 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni. Uzasadnienie: Cena jedynej złożonej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zaoferował w/w Wykonawca wynosi 5 533,52 zł, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 300,00 zł brutto i nie mógł jej zwiększyć. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2350.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2891.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6855.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8431.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5317.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6169.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8096.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7003.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający zawiadamia, iż unieważnienie części 12 zamówienia nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 12 części zamówienia, postanowiono jak na wstępie. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.