eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-21

Ogłoszenie nr 510207643-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.

Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570128-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000, ul. ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (48)3620283, e-mail bzp@umradom.pl, faks (48)3620289.
Adres strony internetowej (url): http://bip.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.326.2020.AP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego do zajęć w zawodzie technik mechatronik i technik elektronik w Zespole Szkół Elektronicznych im. Bohaterów Westerplatte w ramach projektu "Wypracowanie modeli współpracy szkoły zawodowej z uczelnią wyższą dla zawodów technik elektronik i technik mechatronik". Zamówienie zostało podzielone na 12 części. Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - poziomomierz ultradźwiękowy (1 szt.). Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - poziomomierz laserowy (1 szt.). Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - dalmierz laserowy (1 szt.). Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - akcelerometr bezprzewodowy (1 szt.). Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - różnicowy manometr elektroniczny współpracujący ze smartfonem (1 szt.). Część 6 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - termometr elektroniczny (1 szt.). Część 7 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - pirometr ręczny przenośny (1 szt.). Część 8 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - pirometr stacjonarny (1 szt.). Część 9 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - wielokanałowy regulator uniwersalny (3 szt.). Część 10 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - zestaw ćwiczeniowy do pomiarów przemysłowych (przetwornik/separator uniwersalny - 3 szt., programator - 3 szt., konwerter - 3 szt., czujnik temperatury - 3 szt., zadajnik/miernik - 3 szt, zasilacz - 3 szt). Część 11 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - miernik wibracji prędkości i przemieszczenia (3 szt.). Część 12 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pomiarowego - miernik wibracji prędkości obrotowej i powierzchniowej (5 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączniku do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3386.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4165.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4165.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4165.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 2 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 9 973,76 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni Uzasadnienie: W zakresie części 2 zamówienia jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w myśl którego "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (...)". W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część 2 niniejszego postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 3 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 733,32 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni Uzasadnienie: W zakresie części 3 zamówienia jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w myśl którego "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (...)". W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część 3 niniejszego postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż unieważnienie części 4 zamówienia nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 4 części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 441.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 595.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 595.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 531.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 656.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 656.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 656.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie w zakresie części 7 zamówienia zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W niniejszej części postępowania, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez n/w Wykonawcę: ASAJ Sp. z o. o., ul. K. Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce z ceną: 5 533,52 zł i terminem dostawy zamówienia: 19 dni. Uzasadnienie: Cena jedynej złożonej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zaoferował w/w Wykonawca wynosi 5 533,52 zł, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 300,00 zł brutto i nie mógł jej zwiększyć. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2350.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2891.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2891.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2891.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6855.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8431.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8431.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8431.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część 10 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5317.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6169.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6169.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6169.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część 11 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8096.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASAJ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Przerwy-Tetmajera 1
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7003.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7003.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7003.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część 12 zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż unieważnienie części 12 zamówienia nastąpiło na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2020 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 12 części zamówienia, postanowiono jak na wstępie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.