eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawylokal nr 13 w budynku przy ul. Czardasza 19 oraz lokal nr 1 w budynku przy ul. Wagonowej 9.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-21

Ogłoszenie nr 510207377-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy: Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy: lokal nr 13 w budynku przy ul. Czardasza 19 oraz lokal nr 1 w budynku przy ul. Wagonowej 9.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585774-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10817934000000, ul. Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, e-mail a.kowalska@um.warszawa.pl, wlochy.zgn@um.warszawa.pl, faks 22 863 55 24.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgnwlochy.waw

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy: lokal nr 13 w budynku przy ul. Czardasza 19 oraz lokal nr 1 w budynku przy ul. Wagonowej 9.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZ.26.2.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi realizacje nw. robót: o odbicie odparzonych tynków wewnętrznych, o skasowanie zacieków i wykwitów na ścianach i sufitach, o skucie glazury, o rozebranie elementów zabudowy (pawlacze, szafy wnękowe) lub naprawa, o rozebranie boazerii, o rozbiórka ścian ( bez względu na rodzaj zastosowanego materiału) o skucie nierówności betonu z posadzek o zerwanie tapet i innych okładzin ściennych o skucie nierówności betonu z posadzek o zerwanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokołami o zerwanie posadzek z masy lastrykowej wraz z cokolikami o zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych wraz z listwami o zerwanie paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi o zerwanie posadzek z deszczułek wraz z listwami przypodłogowymi o zerwanie podłóg drewnianych wraz z warstwami wypełnienia - polepy, o wykucie kołków, gwoździ , haków o demontaż obudowy wanien bez względu na rodzaj zabudowy o wykucie ościeżnic drewnianych lub stalowych wraz z obróbką ościeży o wymiana lub montaż drzwi wejściowych wraz z obróbką obsadzenia o wymiana lub montaż progów drzwiowych o wymiana lub montaż wizjera i numeru lokalu w drzwiach wejściowych, o wymiana lub montaż drzwi wewnętrznych wraz z obróbką obsadzenia o wymiana lub montaż okuć drzwiowych tj. zamków, klamek z szyldami, zawiasów o zamontowanie skrzydeł drzwiowych do istniejącej ościeżnicy. o dopasowanie, regulacja stolarki drzwiowej i okiennej, o wymiana lub dorobienie klucza do drzwi lub skrzynki pocztowej - każdorazowo o wymiana lub montaż stolarki okiennej, naświetli wraz z obróbką obsadzenia o regulacja i dopasowanie stolarki okiennej z wymianą lub zamontowaniem okuć okiennych o montaż nawiewników okiennych, o wymiana lub naprawa podokienników wewnętrznych , o wymiana zewnętrznych obróbek blacharskich stolarki okiennej o wymiana kratek wentylacyjnych, o wykonanie nowych posadzek cementowych lub naprawa o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek, o wykonanie izolacji cieplnej posadzek ze styropianu twardego, o ułożenie płyt OSB pod warstwę wierzchnią podług o wykonanie warstw wyrównawczych samopoziomujących pod podsadzki o ułożenie paneli podłogowych na podkładzie z pianki i folii, o wymiana lub ułożenie wykładziny PCV o montaż listew aluminiowych na połączeniach posadzek o wymiana lub uzupełnienie listew przypodłogowych, o obmurowanie (ustabilizowanie) wanny z wykonaniem warstwy zmywalnej z glazury oraz montażem drzwiczek rewizyjnych, o ułożenie, wymiana lub uzupełnienie płytek z glazury i terakoty wraz z cokolikami wraz z przygotowaniem podłoża pod płytki ceramiczne, o ułożenie pasów technologicznych z płytek glazury w 2-3 rzędach w kuchni i łazience wraz z listwami wykończeniowymi PCV, o wymiana, uzupełnienie lub naprawa posadzek lastrykowych, posadzek z parkietu, o cyklinowanie podłóg drewnianych z lakierowaniem o uzupełnienie, naprawa lub położenie nowych tynków wewnętrznych kat III, o zamurowania, zabetonowania istniejących otworów, przebić na ścianach i stropach wraz z otynkowaniem o zamurowania bruzd pionowych lub poziomych wraz z otynkowaniem o przemurowania ścianek i nadproży (wewnętrzna stolarka drzwiowa ) o wykonanie ścianek działowych (cegła, pustak ceramiczny, lub płyta GK na stelażu z wypełnieniem wełną) o wykonanie nowych ekranów instalacji wod-kan z GK wraz konstrukcja stalowa z drzwiczkami metalowymi lub plastikowymi, o wykonanie obudowy wanien ścianką gr. 1/4c otynkowaną pomalowaną farbą olejną z drzwiczkami rewizyjnymi lub płytą GK pomalowaną z drzwiczkami, o przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności o ługowanie farby olejnej z tynków lamperii o przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zerwaniem tapet, o gruntowanie i malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną, o malowanie farbą olejną lamperii ze szpachlowaniem (pomieszczenia kuchni. wc. łazienki) o malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji sanitarnych, o malowanie farbą olejna stolarki drzwiowej i innych elementów drewnianych tj. podokienników wewnętrznych, wbudowanych szaf, pawlaczy, o malowanie farbą olejną stolarki okiennej o malowanie farbą olejną innych drobnych elementów metalowych o wymiana szyb lub płyt plexi w stolarce drzwiowej i stolarce okiennej o zabezpieczenie posadzek folią polietylenową o zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią polietylenową o mycie stolarki okiennej, drzwiowej i świetlików o mycie podłóg bez względu na rodzaj warstwy wierzchniej posadzek o mycie parapetów wewnętrznych o mycie wyposażenia po robotach malarskich, o wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją o sprawdzenie wraz z ewentualnym udrożnieniem (udrożnienie w budynkach 100% własności m.st. Warszawy) potwierdzone pozytywną opinią kominiarską, o dokumentacja powykonawcza w formie inwentaryzacji budowlanej lokalu. o inne roboty towarzyszące, pomocnicze oraz wynikającymi z technologii wykonania podstawowych robót budowlanych. Szczegółowe dane określające zakres prac remontowych lokali znajdują się w przedmiarach robót dla poszczególnych lokali. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przewidywanym zakresem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51800.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd
Email wykonawcy: waldemar_drozd@wp.pl
Adres pocztowy: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd ul. Dąbka 5 lok. 7A 02-495 Warszawa
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48835.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48835.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79975.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przergu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.