eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-01

Ogłoszenie nr 510206920-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.

Gmina Kozłowo: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597164-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kozłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53825400000000, ul. ul. Mazurska 3, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 267 505, e-mail gmina@kozlowo.pl, faks 896 267 502.
Adres strony internetowej (url): www.kozlowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGT.ZP.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.144.871.00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Kozłowo. 1.2.Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 11 lat bez uwzględniania okresu karencji. 1.3.Okres karencji spłaty kapitału wynosi 1 rok od dnia zawarcia umowy. 1.4.Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy do dnia 28 grudnia 2019 r. 1.5. Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: I transza w wysokości 300 000,00 zł do dnia 30 września 2019, II transza w wysokości 300 000,00- zł do dnia 30 października 2019, III transza w wysokości 544 871,00- zł do dnia 10 grudnia 2019, 1.6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w/w harmonogramu określonego w pkt.1.5 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. Jednocześnie Zamawiający przewiduje możliwość nie wykorzystania całości przewidywanej kwoty kredytu. 1.7.Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie ( dyspozycje wypłaty) Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia otrzymania przez bank informacji od Zamawiającego na konto bankowe wskazane w dyspozycji wypłaty. 1.8.Wykorzystanie kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. 1.9.Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 1.10.Zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.11.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 1.12.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3M.Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 1.13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 1.14. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, natomiast rok 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 1.15. Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego udzielenia. Naliczenia odsetek dokonuje się w ostatnim dniu każdego miesiąca. Odsetki spłacane są w okresach miesięcznych. Spłaty odsetek będą dokonywane w terminie 14 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej o wysokości naliczonych odsetek. 1.16. Za spłatę kredytu lub jego rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 1.17. Odsetki spłacane będą bez okresu karencji w okresach miesięcznych. 1.18. Wartość wszystkich prowizji i opłat od udzielonego kredytu wyniesie "0%". 1.19.Spłata kredytu w ratach od 30.09.2020 do 31.12.2030 r. z karencją 12 miesięcy w następujących terminach: - 1 rata w wysokości 10.000,00 zł w dniu 30.09.2020 r. - 1 rata w wysokości 10.000,00 zł w dniu 30.06.2021 r. - 2 raty w wysokości po 10.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2022 r. do dnia 30.06.2022 r. - 3 raty w wysokości po 10.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2023 r. do dnia 30.09.2023 r. - 4 raty w wysokości po 15.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. - 4 raty w wysokości po 17.500,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. - 4 raty w wysokości po 43.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. - 3 raty w wysokości po 43.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2027 r. do dnia 30.09.2027 r. - 1 rata w wysokości po 43.871,00 zł, każda, płatna w okresie do dnia 31.12.2027r. - 12 rat w wysokości po 50.000,00 zł, każda, płatna w okresach od dnia 31.03.2028 r. do dnia 31.12.2030 r. 1.20. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Nidzicy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Adama Mickiewicza 3
Kod pocztowy: 13-100
Miejscowość: Nidzica
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297396.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297396.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297396.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.