Ogłoszenie z dnia 2019-09-20
Ogłoszenie nr 510199179-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.
Miasto Ostrów Mazowiecka: Budowa sprawnościowego placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznych w Ostrowi Mazowieckiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: nr 584354-N-2019 z dnia 2019-08-09 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ostrów Mazowiecka, Krajowy numer identyfikacyjny 55066786000000,
ul. ul. 3-go Maja
66,
07-300
Ostrów Mazowiecka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
296 795 433, e-mail
zzp@ostrowmaz.pl, faks
296 795 470.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ostrowmaz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sprawnościowego placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznych w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG-Z.271.48.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sprawnościowego placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznych w Ostrowi Mazowieckiej. Zamówienie dofinansowane jest w ramach Programu Rozwoju Małej Infrastruktury sportowo - rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym "Budowa Otwartych Stref Aktywności OSA Edycja 2019". W zakres zamówienia wchodzi: Zadanie I Budowa sprawnościowego placu zabaw i urządzeń siłowni zewnętrznej na osiedlu Lubiejewska, na działce nr ew. 1688/49 w Ostrowi Mazowieckiej. W zakres zadania wchodzi w szczególności: o Przygotowanie terenu pod inwestycję, o Dostawa, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń rekreacyjnych i zabawowych (t. j. stolik do gry w szachy, tablica edukacyjna kółko i krzyżyk), o Dostawa, montaż urządzeń placu zabaw, o Dostawa, montaż elementów małej architektury (t. j. ławki, kosze na śmieci, tablica regulaminowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej, stojak na rowery), o Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku w strefie placu zabaw i wykonanie ogrodzenia placu, o Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej, o Wykonanie chodnika o nawierzchni z kruszywa, o Humusowanie, korytowanie, nasadzenia drzew i krzewów, obsianie terenu trawą. 1) Zestawienie powierzchni: a) powierzchnia terenu opracowania - 1563m2, b) powierzchnia projektowanej nawierzchni bezpiecznej - 257 m2, c) powierzchnia projektowanego chodnika z kostki brukowej - 153m2, d) powierzchnia projektowanego chodnika z kruszywa - 41 m2, e) powierzchnia biologicznie czynna - 1112m2. 2) Plac zabaw: W skład projektowanego placu zabaw wchodzą: o huśtawka kombinowana - 1 szt., o zestaw sprawnościowy - 1 szt., o namiot linarium - 1 szt., o stół do gry w szachy - 1 szt., o tablica edukacyjna do gry w kółko i krzyżyk - 1 szt., o stojak na rowery pionowy - 1 szt., o kosz na śmieci o pojemności 35l - 3 szt., o ławka - 4 szt., o regulamin. 3) Siłownia zewnętrzna: W skład projektowanej siłowni zewnętrznej wchodzą: o Orbitrek - 1 szt., o Biegacz - 1 szt., o Jeździec - 1 szt., o Wyciskanie siedząc - 1 szt., o Wioślarz - 1 szt., o Wahadło - 1 szt. Wszystkie urządzenia stanowiące wyposażenia placu zabaw, których dostawa i montaż wchodzi w zakres Zadania I muszą być zgodne z wymogami normy PN-EN 1176, specyfikacją techniczną oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów, a także przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny. Wszystkie te urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi, ponadto nie mogą one stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników. Certyfikaty muszą zostać wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą stosowną akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji. Urządzenia stanowiące wyposażenie placu zabaw muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zachowanych stref pomiędzy nimi, określonymi w dokumentacji producenta. Wszystkie urządzenia będą zamocowane do podłoża wg wskazań producenta zgodnie z przepisami w taki sposób, by gwarantowały stabilność i bezpieczeństwo. Nawierzchnia placu zabaw musi zostać wykonana z materiałów przepuszczalnych, zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177, na której zostaną zamontowane elementy urządzeń do zabaw sprawnościowych. Zadanie II Budowa urządzeń siłowni zewnętrznej przy ul. Szkolnej, na działce nr ew. 4317 w Ostrowi Mazowieckiej. W zakres zadania wchodzi w szczególności: o Przygotowanie terenu pod inwestycję, o Dostawa, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń rekreacyjnych i zabawowych (stół do ping-ponga, stolik do gry w szachy, tablica edukacyjna kółko i krzyżyk), o Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku w strefie stołu do ping-ponga, o Dostawa, montaż elementów małej architektury (t.j. ławki, kosze na śmieci, tablica regulaminowa, kratka do pnączy i pergola), o Humusowanie, korytowanie, nasadzenia drzew i krzewów, obsianie terenu trawą. 1) Zestawienie powierzchni: o nawierzchnia utwardzona istniejąca - 65 m2, o nawierzchnia utwardzona projektowana - 49,56m2, o nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa istniejąca - 192 m2, o powierzchnia biologicznie czynna - 2833,44 m2, w tym zieleń urządzona - 60m2, o obszar opracowania - 3190 m2. 2) Siłownia zewnętrzna: W skład projektowanej siłowni zewnętrznej wchodzą: o biegacz - 1 szt., o rowerek - 1 szt., o wioślarz - 1 szt., o prasa nożna - 1 szt., o wyciskanie siedząc + wyciąg górny - 1 szt., o orbitrek eliptyczny + narty biegówki - 1 szt., o ławka - 6 szt., o kosz na śmieci - 4 szt., o tablica regulaminowa. 3) Urządzenia rekreacyjne i zabawowe: W sąsiedztwie siłowni mają zostać zamontowane: o stół do ping - ponga - 1 szt., o stół do gry w szachy - 1 szt., o tablica edukacyjna kółko i krzyżyk - 1 szt. 2. Urządzenia treningowe modułowe do ćwiczeń, przeznaczone do instalacji i użytkowania na dworze, wchodzące w zakres Zadania I oraz wchodzące w zakres Zadania II, muszą być zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06 dotyczącą wyposażenia siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję dotyczącą prawidłowego instalowania, konserwacji oraz procedur kontroli urządzeń. Urządzenia powinny być odpowiednio oznakowane etykietami producenta i dostawcy, albo w inny sposób, podając informacje, które pozwolą zidentyfikować i używać dane urządzenie. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres robót do realizacji określone zostały w załączonym projekcie/opisie, wykonanym przez: - w zakresie Zadania I: architekt mgr inż. Adam Radomski, - w zakresie Zadania II: architekt mgr inż. Piotr Drewniak, mgr inż. Wojciech Kulawik 4. Wykonawca wystawi odrębne faktury za wykonanie każdego z zadań. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji/opisie lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje materiały, produkty, urządzenia, usługi, systemy lub procesy równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45111291-4, 37535200-9, 45112723-9, 45233161-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137733.16
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ogrody Robert Liżewski ul. Działkowa 10, 07-300 Ostrów Mazowiecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182802.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Zakup traktora wraz z kosiarką bijakową
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
- Dostawy gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych przełączników sieciowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





