eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Żeromskiego 34 w Zwoleniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 510194599-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Powiat Zwoleński: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Żeromskiego 34 w Zwoleniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583011-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zwoleński, Krajowy numer identyfikacyjny 67022322100000, ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6763389 w. 26, 48 6763779 w. 26 , e-mail sekretariat@zwolenpowiat.pl, faks 48 6762520 .
Adres strony internetowej (url): www.bip.zwolenpowiat.finn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Żeromskiego 34 w Zwoleniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.272.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Żeromskiego 34 w Zwoleniu o powierzchni 20m x 42m z uwzględnieniem strefy bezpieczeństwa po 1 metrze z każdej strony. Powierzchnia boiska wraz ze strefa bezpieczeństwa wynosi 840m2. Nawierzchnia sportowa z trawy syntetycznej w kolorze zielonym. W skład boiska wielofunkcyjnego wchodzi: 1) boisko do siatkówki 2) boisko do tenisa ziemnego 3) boisko do piłki ręcznej 2. Zakres robót w przedmiocie zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe - rozebranie krawężników wokół boiska; 2) Regeneracja nawierzchni przy użyciu geowłóknin; 3) Wykonanie podbudowy na całej powierzchni boiska z zastosowaniem zagęszczonych i ubitych warstw: 4) Wykonanie opaski z kostki betonowej grubości 60 mm wokół boiska wraz z obrzeżem betonowym; 5) Wykonanie nawierzchni sportowej z trawy syntetycznej wraz z liniami do poszczególnych boisk; 6) Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy wraz z zamontowanie tulei do uniwersalnych słupków do tenisa i siatkówki oraz tulei do bramek do piłki ręcznej z możliwością zaślepienia deklami po ich zdjęciu; 7) Naprawa ogrodzenia z siatki w ramach na słupach z kształtowników z wymianą lub uzupełnieniem zniszczonych elementów; 8) Malowanie ogrodzenia wraz z przygotowaniem powierzchni (oczyszczenie z rdzy, brudu i kurzu); 9) Montaż sprzętu sportowego: a) boisko do piłki ręcznej - dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3 x 2m, wykonane z profili 80x80mm, aluminiowe mocowane w tulejach, dwie siatki do bramek polietylen w kolorze zielonym o wymiarach 3x2x0,8/1m, b) boisko do tenisa ziemnego i siatkówki - 1 komplet uniwersalnych słupków aluminiowych, siatka, osłona słupków wykonana z pianki poliuretanowej, obszytej materiałem PCV; 10) Montaż stojaków na rowery - stojaki na 10 stanowisk. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Roboty rozbiórkowe, inne niż wymienione w pkt. 3 pkt 1) wskazane prze Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza, zostaną wykonane przez pracowników technicznych Zamawiającego. 5. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania Przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, dokonał własnej oceny zakresu wykonywanych robót budowlano-montażowych, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy, ponosi Wykonawca. 6. Informacje dotyczące Przedmiotu zamówienia zawarte, w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, uproszczoną dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), zgodnie z ogólnie przyjętą wiedzą w tym wiedzą techniczną, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych robót, dostaw i usług, które winny być wykonane dla właściwej i kompleksowej realizacji Przedmiotu zamówienia, a które nie zostały wymienione wprost w SIWZ. 9. Wykonawca realizując Przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do: 1) przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy, 2) przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, 3) sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym, przed podpisaniem umowy, Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót wykonywanych w obiekcie, 4) realizowania robót pod stałym i bezpośrednim nadzorem kierownika budowy, posiadającego wymagane prawem budowlanym uprawnienia w zakresie realizacji robót wykonywanych na terenie budowy i należących do właściwej izby zawodowej, 5) zapewnienia osobom upoważnionym przez Zamawiającego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca gdzie w związku z umową będą wykonywane roboty, 6) ochrony naziemnych i podziemnych instalacji i urządzeń takich jak rurociągi, kable itp. oraz ochronę własności publicznej i prywatnej, 7) wykonania Przedmiotu zamówienia z nowych, własnych materiałów, wyrobów i urządzeń, które powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.), 8) dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wszelkie materiały, wyroby, urządzenia, systemy, produkty i rozwiązania posiadają wymagane prawem aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce; wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną, 9) prowadzenia na bieżąco prac porządkowych, systematycznego wywożenia odpadów budowlanych, gruzu i śmieci na legalne wysypisko zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na własny koszt ,który należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, 10) po zakończeniu prac doprowadzić teren robót i teren przyległy do stanu pierwotnego, materiały pochodzące z rozbiórki (również z tej wykonanej przez pracowników technicznych Zamawiającego) nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2017r. poz. 701 z późn. zm.) a nadające się do wbudowania przekazane Zamawiającemu, natomiast zanieczyszczoną ziemię, odpady budowlane, gruz i śmieci wywiezione na legalne wysypisko na koszt Wykonawcy, 11) wykonania i umieszczenia na swój koszt wszystkich koniecznych tablic informacyjnych, które będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót, po zakończeniu robót, zgłoszenia gotowości Przedmiotu zamówienia do końcowego odbioru, i przekazania na dzień zgłoszenia wykonanej dokumentacji powykonawczej i wykazem (z załącznikami) wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń w 1 egz. w wersji papierowej, 12) w ramach i okresie udzielonej gwarancji i rękojmi usunięcia nieodpłatnie usterek, wad i awarii zgłoszonych przez Zamawiającego i stwierdzonych w trakcie przeglądów. 10. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacjach technicznych lub opisie Przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r, poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem Przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach Przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników. 11. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1-ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty ziemne przy realizacji niniejszego zamówienia; a) Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wskazane czynności. b) Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że osoby oddelegowane do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania oświadczenia, a wynikłe z tego opóźnienie w realizacji Przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ppkt. 2 niniejszego punktu: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania Przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy, Zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego, b) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego, przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób oddelegowanych do realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający o to wystąpi. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) oddelegowania do wykonania prac wskazanych w ust. 2 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 500,00 zł. za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę), b) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację wykonujących czynności wskazane w ppkt 2 na zasadach określonych w ppkt 3 lit a) - wysokości 1 000,00 zł. za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewykazania jej danych przez Wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ppkt. 2 lit b). 5) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji Przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, jednak nie dłuższy niż 84 miesiące z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XlV SIWZ. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 12 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z ,,kryteriów oceny ofert", które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XlV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 37450000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149793.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARCBUD Marek Baran
Email wykonawcy: marcbud79@wp.pl
Adres pocztowy: Zalesie 1C
Kod pocztowy: 26-670
Miejscowość: Pionki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183988.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183988.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192372.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.