To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510194403-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.: wykonanie przeglądów okresowych rocznych, ogólnobudowlanych 5 - letnich w branży ogólnobudowlanej, przeglądów rocznych stanu technicznego instalacji gazowych oraz przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573532-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000,
ul. ul. Kościuszki
14,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 387 090, e-mail
mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie przeglądów okresowych rocznych, ogólnobudowlanych 5 - letnich w branży ogólnobudowlanej, przeglądów rocznych stanu technicznego instalacji gazowych oraz przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PNO/06/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych rocznych, ogólnobudowlanych 5 - letnich w branży ogólnobudowlanej, przeglądów rocznych stanu technicznego instalacji gazowych oraz przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, w podziale na 3 części Zakres prac powinien obejmować: - demontaż wodomierza, - montaż nowego wodomierza suchobieżnego zimnej wody oraz montaż nowego wodomierza ciepłej wody, przystosowanego do montażu nakładki radiowej, antymagnetycznego z możliwością ponownej legalizacji wodomierza o przepływie nominalnym 1,6 m3/h, przekroju DN 15 mm i progu rozruchu 6 dm3/h, - montaż nowych połśrubunków, - ponowne obustronne założenie nowych plomb na wodomierzach (plomby zaciskowe niebieskie), - sporządzenie protokołu montażu i plombowania wodomierza przy udziale użytkownika lokalu. Szczegółowy wykaz lokali stanowi załącznik do siwz. Cena ryczałtowa, jaką zaoferuje wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotowych robót budowlanych, włącznie z kosztami własnymi wykonawcy jak również jego ewentualnych podwykonawców, a także uwzględniać wszystkie prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe. Cena musi zawierać również wszelkie koszty robót i materiałów budowlanych niewyspecyfikowanych w dokumentacji przetargowej, niezbędnych do wykonania prac tymczasowych przyłączy na okres realizacji zamówienia, koszty oświetlenia, ogrodzenia placu budowy, ochrony mienia, zajęcia pasa drogowego, organizacji ruchu, obsługi geodezyjnej) konieczne do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. W ramach zamówienia (i w jego cenie) Wykonawca zobowiązany jest także: 1. dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich materiałów oraz urządzeń użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia (certyfikaty, deklaracje i atesty), 2. w razie potrzeby dokonać rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować, po zakończeniu całości robót uporządkować teren robót, koszty transportu materiałów i odpadów obciążają Wykonawcę. wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na zasadach określonych w kryterium oceny ofert na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia, 3. wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 j.t.) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r.Nr 47, poz. 401) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126, - Ustawą z dnia 27.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020r., poz. 215). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Termin gwarancji równa się terminowi rękojmi. Termin dotyczący gwarancji biegnie od daty podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na swój koszt i ryzyko wad przedmiotu umowy ujawnionych w okresie gwarancji. Wszelkie wymagane czynności konserwacyjne, przeglądy serwisowe oraz naprawy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71630000-3
Dodatkowe kody CPV: 71318000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24406.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instal Daria Olczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wykonanie przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt.2 Prawo Budowlane. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty art. 93 ust. 1 pkt 4) cena najkorzystniejszej oferty l przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wykonanie kontroli okresowych - rocznych stanu technicznego instalacji gazowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c Prawo Budowlane w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35022.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ekspertyzy i Przeglądy Monika Soylu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi w zakresie przeglądów, dozorach technicznych gaśnic, przeglądach, pomiarach hydrantów, badaniach węży w kompleksie Zamawiającego 10.WSK z P SP ZOZ przy ul. Skromnej 5 w Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





