eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187791-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584792-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 29548400000000, ul. Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 6785353, 6785300, e-mail wzlp@wzlp.pl , faks 896 785 300.
Adres strony internetowej (url): www.wzlp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3321.09.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do działu żywienia WZLP w Olsztynie. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Minimalne wymagania dla wszystkich produktów, zgodnie z nimi produkty powinny być: ? Całe (w zależności od produktu), ? Zdrowe - nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia, ? Czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych ( w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi), ? Praktycznie wolne od szkodników, ? Praktycznie wolne od uszkodzeń spowodowane przez szkodniki, ? Bez nadmiernego zwilgocenia powierzchniowego, ? Bez obcych zapachów i/lub smaków, ? Dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe, ? Inne dodatkowe wymagania w zależności od produktu. Tolerancja do 10% produktów nie spełniających ustalonych wymagań, co do wielkości. Dopuszcza się następujące nieznaczne wady pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość oraz jakość przechowywania: - nieznaczne wady kształtu, - nieznaczne wady wybarwienia, powinny one być wolne od oparzelin słonecznych, obić i wad spowodowanych np. gradobiciem 3. Jakość towaru, będącego przedmiotem zamówienia, określają obowiązujące normy jakościowe. Dostawy w/w produktów realizowane będą zgodnie z wymaganiami systemu kontroli żywności HACCP (oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ) 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne, stosownie do potrzeb. 5. Środki transportu przewożące przedmiot zamówienia muszą posiadać aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnieniu warunków koniecznych o spełnieniu warunków koniecznych do przewozu warzyw i owoców oraz odpowiadać wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252.) i prawie unijnym. (oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6


Dodatkowe kody CPV: 03222000-3, 15331000-7, 03212100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210381.35
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Okrężny Hurt-Detal Art. Spożywczo Rolnymi oraz transport Usługowy Lucjan Dymitriew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Białostocka 2/1
Kod pocztowy: 10-693
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221095.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221095.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278496.85
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.