eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510187115-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579388-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 165 000, e-mail bzp@chorzow.eu, faks 32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): www.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.395.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A 1. Zadanie obejmuje Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej - nr RZP.271.395.2020 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca oświadcza, że jego drużyna bierze udział w rozgrywkach co najmniej 3. ligi piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej i zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do: 1. Przedłożenia Zamawiającemu aktualnej strategii promocyjnej Klubu w okresie do 1 miesiąca od podpisania Umowy, 2. Oddelegowania do współpracy z Zamawiającym osób do zespołu koordynującego zakres działań promocyjnych realizowanych w ramach niniejszej umowy, 3. Regularnego kontaktu z Zamawiającym (minimum raz w miesiącu, w formie spotkań, rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej) w celu sprawnego zarządzania współpracą w zakresie objętym przedmiotem umowy, a przede wszystkim dla dobrego przepływu informacji pomiędzy Stronami, 4. Przedstawiania okresowych raportów (miesięcznych oraz końcowego) potwierdzających wywiązanie się z postanowień umowy wraz z dokumentacją fotograficzną w formie papierowej i elektronicznej, przesyłanych na adres pr@chorzow.eu, Raporty powinny uwzględniać poniższe wskaźniki: a. liczba materiałów zamieszczanych na klubowych portalach społecznościowych (Twitter, You Tube, Facebook), b. udział kobiet, dzieci i młodzieży w meczach domowych - udział procentowy we frekwencji. 5. Ekspozycji logo Zamawiającego lub innych informacji przekazanych przez Zamawiającego w sposób widoczny dla publiczności i mediów na następujących nośnikach reklamowych: a. bandy statyczne (6m x 1m), 4 sztuki podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, b. balon reklamowy, 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, c. jamniki reklamowe, 8 sztuk podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, d. banner reklamowy na płocie okalającym stadion i dojściach, 6 sztuk, e. banner wielkoformatowy na prostej (12,8 m x 3,8 m), 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, f. reklama wielkoformatowa (17 x 11 m) na sektorze stadionu g. reklama na ławce rezerwowych (strona wewnętrzna), h. bandy ledowe (nie mniej niż 6 razy podczas każdego meczu w minimum 15 sekundowych ekspozycjach) podczas meczów rozgrywanych w roli gospodarza w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej, w przypadku ich transmisji w telewizji innej niż telewizja internetowa, 6. Umieszczenia w sposób widoczny dla publiczności i mediów logo Zamawiającego na strojach zawodników podczas wszystkich rozgrywanych meczy: a. z przodu koszulek meczowych, o wymiarach minimum 20 cm x 10 cm, b. na narzutkach treningowych, 7. Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Miasto w Internecie, z obowiązkiem każdorazowego uzgadniania przekazywanych treści: a. umieszczenia linku do strony internetowej Zlecającego www.chorzow.eu na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, b. umieszczania postów na Facebooku - 20 postów, c. umieszczania postów na Twitterze - 20 postów, d. umieszczania postów na Instagramie - 20 postów, e. umieszczenia logo Zamawiającego w telewizji klubowej (intro) - 40 filmów, f. publikacji reklamy podczas transmisji internetowej meczów (spot 8"), g. wysyłki newslettera (baza co najmniej 20.000 rekordów), 8 wysłanych newsletterów, 8. Innego typu działań promujących Miasto, w czasie obowiązywania umowy: a. zamieszczenie reklamy graficznej lub tekstu promocyjnego na rzecz Zamawiającego, o objętości jednej strony w gazecie meczowej, o łącznym nakładzie minimum 20.000 sztuk, b. odczytywanie przez spikera każdorazowo w trakcie meczu domowego informacji o treści uzgodnionej z Zamawiającym, c. ekspozycja logotypu Zamawiającego, jego hasła reklamowego lub innych wskazanych przez Zamawiającego informacji na materiałach reklamowych i informacyjnych (kalendarze, programy zawodów, afisze, plakaty, bilety wstępu, karnety, zaproszenia, karty parkingowe, składy meczowe oraz inne ustalone z Zamawiającym druki), d. ekspozycja logotypu Zlecającego na tzw. "ściance konferencyjnej" (minimum 2 szt.), która będzie wykorzystywana przez Wykonawcę podczas konferencji prasowych oraz podczas wywiadów i spotkań z mediami; e. banner na ścianie bocznej budynku klubowego, o wymiarach i przekazie określonym przez Zamawiającego; f. zapewnienie dwóch wejściówek dla pracowników Zamawiającego na wszystkie mecze domowe w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej mężczyzn, celem przeprowadzenia kontroli wywiązywania się z postanowień umowy, g. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego uczniów chorzowskich szkół, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30" (jeśli zadeklarowane w ofercie). h. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego chorzowskich seniorów, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30" (jeśli zadeklarowane w ofercie). i. przeprowadzenie z udziałem piłkarzy i kibiców 4 akcji mających na celu usunięcie aktów wandalizmu z obiektów należących do Miasta; j. zamieszczenie logo Miasta w oprawie graficznej oficjalnej aplikacji Klubu (sport bonus). Wszystkie informacje, projekty graficzne oraz treści zamieszczane, publikowane i emitowane w ramach działań określonych w pkt. 5-8 każdorazowej akceptacji Zamawiającego. 3. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu art. 2 pkt. 10 ustawy Pzp. 4. Przewidywane do wykonania usługi określają wybrane kategorie usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79342200 - 5 usługi w zakresie promocji B. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, którzy wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostali zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopię umów o pracę zanonimizowane, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności administracyjne. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 100,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności kierowcy wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% całkowitej wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 200,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami, bez konieczności aneksowania umowy, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 451219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ruch Chorzów Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cicha 6
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 555000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 555000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 555000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.