eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńDowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510183487-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Gmina Strumień: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575058-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strumień, Krajowy numer identyfikacyjny 07218251600000, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8570142, e-mail przetargi@um.strumien.pl, faks 33 8570247.
Adres strony internetowej (url): www.strumien.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Strumień i Zebrzydowice do szkół i placówek oświatowych. Dowóz będzie wykonywany w dni nauki szkolnej, tj. z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym, w oparciu o wcześniejsze ustalenia z dyrektorami szkół i rodzicami dzieci. Planowana liczba dni dowozu wynosi 190 dni nauki szkolnej. Liczba uczniów może ulec zmianie począwszy od 1 września 2019 r. (rok szkolny 2019/2020), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Strumień i Zebrzydowice lub z rezygnacji z dowozu. Liczba ta również może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2019/2020 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne przyczyny losowe. Zwiększenie liczby uczniów do 3 osób nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Przewozy winne być wykonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) oraz ustawie o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 poz. 2200 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. 3. Warunkiem koniecznym jest, aby w każdym pojeździe znajdował się oprócz kierowcy, opiekun. Opiekun zajmuje się uczniami podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w czasie przejazdu oraz w czasie odprowadzania do szkoły lub ośrodka, natomiast kierowca jest zobowiązany do opieki nad dziećmi w pojeździe, gdy opiekun zajmuje się odprowadzaniem dzieci do szkoły lub ośrodka. Kierowcy i opiekunowie realizujący niniejsze zamówienie nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16.5.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym - Dz.U. z 2018 r., poz. 405).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Bielsku-Białej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H MIRKO Mirosław Gajda
Email wykonawcy: biuro@mirko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 10
Kod pocztowy: 32-620
Miejscowość: Brzeszcze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45119.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45119.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82080
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Cieszynie oraz do Przedszkola Terapeutycznego Słoneczna Kraina w Cieszynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Idatrans Sp. zo.o.
Email wykonawcy: idacieszyn@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 13a
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70588.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70588.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136458.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołów Szkół w Skoczowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda
Email wykonawcy: biuro@mirko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 10
Kod pocztowy: 32-620
Miejscowość: Brzeszcze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54369.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54369.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno - Wychowawczego w Ustroniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda
Email wykonawcy: biuro@mirko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 10
Kod pocztowy: 32-620
Miejscowość: Brzeszcze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41154.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41154.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73872.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.