eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Dostawa i montaż tomografu komputerowego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183357-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa i montaż tomografu komputerowego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563083-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540137916-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30458500000000, ul. ul. Słoneczna 1, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 083 357 32 31, e-mail spzozlosice@pro.onet.pl, faks 833 572 642.
Adres strony internetowej (url): www.spzozlosice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż tomografu komputerowego do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ.ZP.242.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2020 r. tomografu komputerowego umożliwiającego uzyskanie min. 32 warstw badanego obszaru w czasie jednego pełnego obrotu układu lampa-detektor, posiadający detektor minimum 16 rzędowy. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona również demontażu starego aparatu SOMATOM Emotion znajdującego się w pracowni tomografii komputerowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach wraz z odkupieniemi utylizacją aparatu (rozliczenie barterowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Tomograf komputerowy oraz urządzenia niezbędne do jego funkcjonowania i obsługi muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo CE. Przedmiot zamówienia zostanie zainstalowany, skonfigurowany oraz uruchomiony przez Wykonawcę. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu, przeznaczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U z 2019 r., poz. 175), oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami, posiadać wymagane świadectwa rejestracji oraz być oznaczone znakiem CE. Przedmiot zamówienia zostanie objęty gwarancją liczoną od daty protokolarnego odbioru. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Gwarancja będzie bezwarunkowa, bez wyłączeń, limitu skanów i innych ograniczeń. W okresie gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych dostawą, naprawą, wymianą, instalacją, konfiguracją, czy uruchomieniem przedmiotu zamówienia. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za przedmiot umowy wadliwy, przedmiot umowy wolny od wad albo dokonał istotnych napraw przedmiotu umowy, okres gwarancji ulega wydłużeniu zgodnie zasadą za każdy dzień przestoju dzień wydłużenia gwarancji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym przedmiocie umowy w okresie gwarancji, Zamawiający zobowiązuje się wysłać zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady. W przypadku braku możliwości usunięcia wady przedmiotu umowy lub trzykrotnej naprawy tego samego elementu/podzespołu w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do wymiany reklamowanego przedmiotu umowy lub tego elementu/podzespołu na wolny od wad w terminie zgodnym z terminami dostaw producentów oferowanych podzespołów. W przypadku dostawy oprogramowania, na dostarczone oprogramowanie w ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli nieodpłatnej i bezterminowej licencji na użytkowanie w pełnym zakresie, wynikającym funkcjonalności i przeznaczenia tego oprogramowania, bez możliwości wypowiedzenia tej licencji. W przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego oprogramowania, lub nie ma upoważniania do udzielania licencji, dostarczy on właściwą dla tego oprogramowania licencję udzieloną Zamawiającemu na w/w zasadach. Informacja w zakresie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia. Informacja w zakresie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem. Zamawiający informuje, że producentem wdrożonego i użytkowanego przez Zamawiającego systemu PACS jest Agfa HealthCare, zaś system do archiwizacji to Impax. Zamawiający informuje, że obecnie w szpitalu jest wdrożony szpitalny system informatyczny w części białej i w części szarej którego producentem jest Kamsoft S.A. Jeżeli i wszędzie tam gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego. Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot "lub równoważne". Jeżeli i wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takich sytuacjach, za równoważne Zamawiający będzie uznawał rozwiązania posiadające parametry, funkcjonalności, cechy na poziomie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, który należy rozumieć jako poziom minimalny lub poziome wyższym oraz rozwiązania, które odbiegają od wskazanego poziomu, poniżej minimalnego poziomu, lecz nie więcej niż 20 % lub odbiegają od wskazanych minimalnych poziomów, lecz zapewniają osiągnięcie tego samego celu zamówienia, rozumianego jako uzyskanie opisanej w opisie przedmiotu zamówienia funkcjonalności bądź cechy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni przeszkolenie personelu z zakresu obsługi i eksploatacji urządzenia. Wykonawca zapewni szkolenie w miejscu instalacji dla min 2 lekarzy radiologów i min. 4 techników: Pierwsze szkolenie w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od zakończenia instalacji , w wymiarze min. 3 dni x 5 godzin Drugie szkolenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w wymiarze min. 2 dni x 5 godzin.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 832060.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Siemens Healthcare Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Kod pocztowy:
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 880000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 880000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 880000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.