eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-21

Ogłoszenie nr 510181350-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.

Urząd Miejski: Dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573748-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko na podstawie biletów miesięcznych szkolnych z ulgą 49% w związku z przysługującymi uprawnieniami na podstawie art. 5 ust. 1 i 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012r. poz. 1138 ze zm.) w okresie od 01.09.2020r. do 31.12.2020r. 3. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie posiadać licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 z późn. zm.) 4. Przewóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. 5. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania dzieci, na Wykonawcy spoczywa obowiązek zagwarantowania należytego bezpieczeństwa. 6. Osoby skierowane do realizacji zamówienia zapewnią dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd i będą postępować według następujących zasad: a) opiekun będzie odbierał dzieci z wyznaczonych miejsc o ustalonej wcześniej w harmonogramie dowozów godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczycieli w szkole i po dowiezieniu pod wyznaczone miejsce przekazywał pod opiekę rodziców, c) osoby sprawujące opiekę zachowują szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu. 7. Wymaga się, aby każde dziecko miało w autobusie miejsce siedzące. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przewozu uczniów nieprzerwanie przez wszystkie dni funkcjonowania jednostek oświatowych, zgodnie z organizacją roku szkolnego z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 9. Przewozy organizowane będą w ramach komunikacji regularnej na podstawie miesięcznych biletów szkolnych, na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona zmian minutowego rozkładu jazdy z powodu zmian organizacyjnych jednostek oświatowych. 10. W przypadku awarii pojazdu służącego do przewozu uczniów Wykonawca zapewni w czasie wskazanym w ofercie na swój koszt pojazd, który zapewni przewóz dzieci na danej trasie. 11. Zamawiający wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie dzieci z autobusów obywało się w miejscach do tego przeznaczonych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osoby sprawującej opiekę nad dziećmi. 13. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia czy osoby skierowane do realizacji zamówienia nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 14. Wykonawca winien dysponować taką ilością środków transportu, by zapewnić przewóz zgodnie z przedmiotem zamówienia. 15. Środki transportu muszą posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające ich właściwy stan techniczny z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych przewozów. 16. Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy 17. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, w tym również dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów. 18. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonania usług spełniały wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 19. Wykonawca odpowiada za pełne kwalifikacje i uprawnienia kierowców realizujących przewozy. 20. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy zapewnienie kierowcy zastępczego. 21. Wzrost cen paliwa, części samochodowych czy ubezpieczenia nie będzie miał wpływu na zmianę ceny za świadczoną usługę. 22. Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Zamawiającym rozkład jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków). Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci, zmiany docelowej szkoły lub placówki oświatowej, zachowując ustalony limit kilometrów na danej trasie. Ponadto Zamawiający w trakcie roku szkolnego może żądać zmiany rozkładu jazdy, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dzieci przewożonych na danej trasie, o ile w wymaganym dla danej trasy pojeździe pozostają jeszcze wolne miejsca. 23. Trasy przejazdów, liczbę uczniów oraz liczę kursów określa załącznik A do SIWZ. 24. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pks@pks-gorzow.pl
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 20
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.