To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-27
Ogłoszenie nr 510178263-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: "Organizacja spotkań na potrzeby projektu pn. Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577834-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000,
ul. Mogilska
25,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, e-mail
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): www.krakow.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Organizacja spotkań na potrzeby projektu pn. Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP-II.082.1.14.2019.MoK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację spotkań na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych", dla obszarów Natura 2000, położonych w województwie małopolskim: 1) Małe Pieniny PLH120025 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Szczawnica/Jaworki. W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu (autobus/bus) osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 20 osób. Przewidywany termin spotkań: sierpień - październik 2019 r. 2) Tarnawka PLH120089 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Łapanów. Zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu (autobus/bus) osób na teren ww. obszaru Natura 2000 na obu spotkaniach. Liczba uczestników każdego ze spotkań: maksymalnie 20 osób. Przewidywany termin spotkań: sierpień/wrzesień 2019 r. 3) Na Policy PLH120012 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Zawoja. Zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu (autobus/bus) osób na teren ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 20 osób. Przewidywany termin spotkania: wrzesień/październik 2019 r. 4) Ostoje Nietoperzy Powiatu Gorlickiego PLH120094 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Gorlice. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 20 osób. Przewidywany termin spotkania: październik/listopad 2019 r. 5) Pasmo Policy PLB120006 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Zawoja. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 20 osób. Przewidywany termin spotkania: październik/listopad 2019 r. 6) Ostoja Popradzka PLH120019 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowościach Stary Sącz i Krynica. Liczba uczestników każdego ze spotkań: maksymalnie 50 osób. Przewidywany termin spotkań: październik/listopad 2019 r. 7) Ostoja Gorczańska PLH120018 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Niedźwiedź/Poręba Wielka i Ochotnica Górna. Liczba uczestników każdego ze spotkań: maksymalnie 50 osób. Przewidywany termin spotkań: październik/listopad 2019 r. 8) Torfowiska Orawsko - Nowotarskie PLH120016 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Nowy Targ. Zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu (autobus/bus) osób na teren ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin spotkania: październik/listopad 2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55120000-7
Dodatkowe kody CPV: 55300000-3, 60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21585.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ligra Grzegorz Schabiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26550.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą podczas kursu dla repatriantów i członków ich rodzin prowadzonego w formie obozu stacjonarnego
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





