Ogłoszenie nr 510176062-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu: Zamówienie publiczne w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych do zamówienia podstawowego pn. Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019 - cz. III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16252400000000,
ul. Wilczak
17,
61-623
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 477 200, e-mail
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks
618 201 709.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie publiczne w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych do zamówienia podstawowego pn. Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019 - cz. III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.UI.341.72.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:drogowych miasta Poznania w Rejonie (III - Nowe Miasto-Północ), obejmujących następujące prace polegające na: 1) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń z jezdni; 2) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń chodników, ścieżek rowerowych i placów miejskich; 3) sprzątaniu i myciu przejść podziemnych i kładek; 4) sprzątaniu i usuwaniu zanieczyszczeń z poboczy i terenów zielonych; 5) opróżnianiu i konserwacji koszy na odpady; 6) wsparciu sprzętowym dla działań Pogotowia Czystości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90612000-0
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157380.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169970.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień
publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w
okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu
wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie
zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i
jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość zamówienia została uwzględniona
przy obliczeniu jego wartości. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej
skutkowało wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa dla
zamówienia podstawowego została zawarta w 2018 r. Zamówienie zostało przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem
oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Mogielnicy
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Ruja
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
- Uporządkowanie terenu z odpadów
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.