eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług Wsparcia Technicznego w Projekcie Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych w Sprawach Karnych (iSDA 2.0)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173988-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Prokuratura Krajowa: Świadczenie usług Wsparcia Technicznego w Projekcie Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych w Sprawach Karnych (iSDA 2.0)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa/Porozumienie nr POPC.02.01.00-00-0097/18-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570762-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540145240-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000, ul. ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 12 51 390, e-mail Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks 22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług Wsparcia Technicznego w Projekcie Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych w Sprawach Karnych (iSDA 2.0)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PK XF 261.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług doradczych związanych z realizacją Projektu, które obejmować będą wsparcie Zamawiającego w nadzorze nad wytwarzaniem produktów specjalistycznych przez wykonawców umów zawartych na skutek przeprowadzenia postępowań POS-04, POS-05, POS-06 i POS-07 oraz wsparcie Zamawiającego w podejmowaniu decyzji projektowych, w szczególności: - weryfikację założeń i wymagań dotyczących architektury biznesowej i technicznej, - weryfikację założeń i wymagań dotyczących architektury baz danych, - weryfikację założeń i wymagań dotyczących rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo Systemu, - weryfikację i udział w przygotowaniu zmian co do założeń Projektu (jeśli ich wprowadzenie zostanie zidentyfikowane w trakcie realizacji Projektu), - sygnalizowanie potrzeby wprowadzenia zmian w Projekcie, - udział w formułowaniu wymagań jakościowych oraz kryteriów i metod kontroli jakości Produktów, - udział w czynnościach związanych z przygotowaniem produktów specjalistycznych Projektu, - udział w czynnościach związanych z odbiorami produktów specjalistycznych Projektu, - identyfikację ryzyk projektowych wraz z raportowaniem o zidentyfikowanych ryzykach lub zagadnieniach, które mogłyby wpływać na prawidłową realizację Projektu, - wsparcie w zakresie przeprowadzania postępowań przetargowych, w szczególności poprzez weryfikację przygotowanej dokumentacji przetargowej pod kątem jej zgodności z wiedzą techniczną i założeniami projektu, udział w udzielaniu odpowiedzi na pytania wykonawców, udział w ocenie ofert, udział w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą w charakterze eksperta/ ów; - ocenę produktów o charakterze zarządczym wytwarzanych przez zespół projektowy Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wskazanych zadań w okresie od podpisania Umowy do końca stycznia 2021 r. (okres obowiązywania Umowy wynosić będzie do 19 miesięcy). Zakłada się zaangażowanie Wykonawcy w realizację zadań projektowych na poziomie 2 850 roboczogodzin w trakcie trwania Umowy, przy czym: - zaangażowanie Wykonawcy w realizację Umowy będzie nie niższe niż 100 roboczogodzin w miesiącu i nie wyższe niż 250 roboczogodzin w miesiącu, - średnio zaangażowanie Wykonawcy w realizację Umowy wyniesie 150 roboczogodzin. Zaangażowanie poszczególnych członków zespołu Wykonawcy może być zróżnicowane w różnych okresach realizacji Projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 418950
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Teamgnesda Consulting Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piękna 24/26A
Kod pocztowy: 00-549
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 515308.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 515308.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 687078
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.