To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510172146-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Powiat Tatrzański: Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570563-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tatrzański, Krajowy numer identyfikacyjny 49189312100000,
ul. ul. Chramcówki
15,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 20 239 30, e-mail
zp@powiat.tatry.pl, faks
(018) 2017104.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.tatry.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: "Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2020/2021" z podziałem na 3 (trzy) Zadania wg podziału określonego w punkcie 3.4 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz dróg, na których będą wykonywane usługi objęte niniejszym postępowaniem, wraz z podziałem na Zadania został przedstawiony na mapie, która stanowi załączniki nr 7 do przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla Zadań nr 1, nr 2 oraz nr 3, o których mowa powyżej w szczególności polegać będzie na wykonywaniu: 1) Czynności związanych z Zimowym Utrzymaniem Dróg, zwane dalej "ZUD", zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 roku, Nr 230, poz. 1960), które polegać będą na: a) ośnieżaniu dróg poprzez usuwanie śniegu z: - jezdni i poboczy, - chodników oraz bezpieczników obiektów mostowych, - schodów, - zatok postojowych oraz placów manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej, oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu wszystkich jej postaci za pomocą materiału uszorstniającego i/lub środków chemicznych w ciągu dróg objetych ZUD oraz ww. obiektów, b) odśnieżaniu wyznaczonych odcinków chodników poprzez usuwanie śniegu z nawierzchni chodnika oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu wszystkich jej postaci za pomocą materiału uszorstniającego i/lub środków chemicznych w ciągu choników objętych utrzymaniem, c) czynności związane z załadunkiem i wywozem śniegu z pasa drogowego w obrębie wszystkich chodników leżących przy drogach powiatowych w ramach Zadania nr 1 i Zadania nr 2, d) czynności związane z pozimowym sprzątaniem dróg. 4. Warunki wykonania zamówienia, szczegóły prowadzenia akcji ZUD, rozliczenia ZUD, zasad kontroli przez zamawiającego akcji ZUD oraz innych spraw związanych z ZUD zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do przedmiotowej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE - nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
271805.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa STACHOŃ - Robert Stachoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293550.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE - nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276041.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa STACHOŃ - Robert Stachoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
298125.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE - nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
198981.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Inżynieryjno Budowlana CHOMAR Leszek Chowaniec Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.