Ogłoszenie nr 510171663-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.
Przedszkole Nr 4: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z konieczną modernizacją pomieszczeń zalanych w wyniku awarii baterii w łazience na I piętrze w godzinach nocnych w budynku Przedszkola nr 4 przy ul. Kazimierza Wielkiego 12 w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 72352846000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
12,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 814 52 26, e-mail
pm4@mzo.bielsko.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://4bielsko.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z konieczną modernizacją pomieszczeń zalanych w wyniku awarii baterii w łazience na I piętrze w godzinach nocnych w budynku Przedszkola nr 4 przy ul. Kazimierza Wielkiego 12 w Bielsku-Białej
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z konieczną modernizacją pomieszczeń zalanych w wyniku awarii baterii w łazience na I piętrze w godzinach nocnych w budynku Przedszkola nr 4 przy ul. Kazimierza Wielkiego 12 w Bielsku-Białej, obejmujących w szczególności: - osuszanie pomieszczeń, - rozbiórkę posadzek, - skucie odpadających tynków, - nawiercenie stropów w celu usunięcia znajdującej się w nich wody, - uzupełnienie tynków, - zeszlifowanie kleju spod parkietu, - demontaż zniszczonych drzwi czteroskrzydłowych oddzielających sale, - wykonanie ścianki gipsowo-kartonowej w miejscu zdemontowanych drzwi oddzielających sale, - wykonanie wylewek samopoziomujących, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k w części pomieszczeń, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i pozostałych sufitach, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie posadzek z paneli, - wymianę instalacji elektrycznej wraz z wymianą zalanych opraw elektrycznych, - wywóz i składowanie odpadów oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45432000-4, 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
291919.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa "Bud-Mal" mgr inż. Marzena Mędrala
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348770.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych "ze względu na wyjątkową sytuacje niewynikająca z przyczyn leżących poi stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia".
Konieczność natychmiastowego wykonania robót wyniknęła w wyniku wystąpienia w godzinach nocnych awarii baterii umywalkowej w łazience na I piętrze i zalaniu wszystkich pomieszczeń w przedszkolu. Awaria była sytuacją wyjątkową, jej wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego i nie nastąpiło z winy Zamawiającego. Awaria wystąpiła nagle, bez wcześniejszych oznak złej pracy przedmiotowej baterii. Fakt wystąpienia awarii w godzinach nocnych spowodował brak możliwości szybkiej reakcji i całkowite zalanie pomieszczeń. Wymagane natychmiastowe wykonanie zamówienia wynika z konieczności natychmiastowego usunięcia skutków awarii i wykonania niezbędnych robót w celu wznowienia pracy przedszkola od dnia 02.09.2019 r. w zalanych oddziałach przedszkolnych. Ilość koniecznych do wykonania robót w krótkim terminie powoduje, że nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "12/24 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych"
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4425S ul. Sikorskiego w Zabrzegu na odc. od skrzyżowania z ul. Waryńskiego do skrzyżowania z ul. Zabrzeską - etap I"
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII / 2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. 1 Maja 11 w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku ZOLP w Rasztowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.