eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-16

Ogłoszenie nr 510171533-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.

Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578375-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154961-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 51075108800000, ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 419 580, e-mail pzd.zp@powiat.mragowo.pl, faks 897 419 590.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.powiat.mragowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S6.261.1.9.2019.AZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497". Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach: 261, 69/4, 69/5, 223/2, 118, 269/5, 120/4, 214/1 i 1628 położonych w obrębie ewidencyjnym Zełwągi, Gmina Mikołajki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: * Roboty drogowe, * Roboty budowlane w pasie drogowym, * Budowa oświetlenia ulicznego, * Budowa kanalizacji deszczowej, * Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej, Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie badań laboratoryjnych dla przebudowywanego odcinka drogi : badania równości masy ścieralnej, skład masy warstwy ścieralnej i wiążącej. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznanie się dokumentacją techniczną oraz kosztorysową dotyczącą inwestycji objętej usługą. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy m.in.: ? sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej; ? sprawdzanie jakości wykonanych robót, prac i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; ? odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; ? rozliczanie inwestycji w zakresie finansowym i rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności; ? inspektor zobowiązany jest do badań, pomiarów, zlecenia wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonywanych robót; stwierdzanie wad i usterek robót oraz potwierdzenie ich usunięcia; ? żądanie od Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdyby kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę; ? sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie; ? kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu inspektor jest zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej raz dziennie dokonując stosownych wpisów w dzienniku budowy; ? informowanie Zamawiającemu o każdym odstępstwie od dokumentacji; ? systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół; ? stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru; ? udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót; ? udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych; ? egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej; ? niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych branż, dlatego też inspektor zapewni zespół, składający się z inspektorów o specjalności drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i wodno-kanalizacyjnej. Szczegółowo zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52032.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRUKLAND Piotr Dadełło
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perkunowska 25
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64944.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.