To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-16
Ogłoszenie nr 510171461-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.
Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564664-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540139959-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 51075108800000,
ul. Nowogródzka
1,
11-700
Mrągowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 419 580, e-mail
pzd.zp@powiat.mragowo.pl, faks
897 419 590.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.powiat.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S6.261.1.6.2019.AZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497". Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach: 261, 69/4, 69/5, 223/2, 118, 269/5, 120/4, 214/1 i 1628 położonych w obrębie ewidencyjnym Zełwągi, Gmina Mikołajki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty drogowe ( branża drogowa ) w tym: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) podbudowa, e) nawierzchnie bitumiczne, f) krawężniki i obrzeża, g) chodniki, h) zjazdy z kostki brukowej, i) zieleń, j) oznakowanie drogi, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2) Roboty budowlane w pasie drogowym ( branża budowlana), w tym: a) przebudowa kolidujących schodów do budynku nr 64, b) przebudowa schodów terenowych do budynku świetlicy, c) budowa ogrodzenia działki świetlicy wiejskiej. 3) Budowa oświetlenia ulicznego ( branża energetyczna), w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) budowa oświetlenia ulicznego, c) wymiana słupa żelbetowego na slup wirowany, d) przebudowa linii kablowych. 4) Budowa kanalizacji deszczowej ( branża sanitarna ), 5) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej ( branża telekomunikacyjna). Uwaga - Usunięcie (wycinkę) i nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z zaleceniami określonymi w decyzji Nr 3/2017 z dnia 31.05.2017r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Urząd Miasta i Gminy Mikołajki i zgodnie z decyzją nr 1/2017 z dnia 08.09.2017r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydaną przez Starostę Mrągowskiego, a także z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie na zniszczenie siedlisk i okazów gatunków chronionych porostów - z dnia 4 czerwca 2019 roku znak WOPN.6400.94.2019.JCH. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. 1.3 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiarami robót, obowiązującymi szczegółowymi przepisami, sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4 Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowanie niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30, ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy: "lub" i "równoważne". 1.5 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669, 2245, z 2019 r. poz.51), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). 1.6 Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 1.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym: za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót. Poza tym, Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami. 1.8 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji, koniecznych i przydatnych do sporządzenia oferty. Koszt odwiedzenia miejsca budowy ponosi Wykonawca. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45231400-9, 45231300-8, 45111200-0, 45111300-1, 45233222-1, 45316213-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4074856.65
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Gajewie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4991326.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Mareckiej
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.