eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-01

Ogłoszenie nr 510164292-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.

Gmina Zelów: TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559801-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zelów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000, ul. ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0 44 634 10 00, e-mail umzelow@zelow.pl, faks 0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (url): www.zelow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.271.22.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w ramach przetargu nieograniczonego jest TRANSPORT I ROZŁOŻENIE DESTRUKTU ASFALTOWEGO PRZEZNACZONEGO DO NAPRAWY DRÓG NA TERENIE GMINY ZELÓW. Przeznaczony do remontu dróg destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego, w ilości 1000 ton, należy przetransportować z placu Oddziału Dróg w Zygrach i rozłożyć na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych, o łącznej długości 1 600 mb i szerokości 4 mb (najdłuższy odcinek wynosi ok. 800 mb a najkrótszy 150 mb) - ogółem powierzchnia dróg - 6 400 m2. 1. W zakres robót wchodzi: 1) Załadowanie i transport destruktu asfaltowego z placu Oddziału Dróg w Zygrach na wskazane przez Zamawiającego drogi gminne, 2) Niwelacja i profilowanie równiarką drogi, rozłożenie destruktu asfaltowego, przy czym grubość warstwy destruktu po zagęszczeniu winna wynosić średnio 7 cm. Wyprofilowanie i nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych wraz z zagęszczeniem walcem drogowym nawierzchni z destruktu. Parametry dróg przeznaczone do remontu z destruktu asfaltowego: L.p. Miejscowość / odcinek Szerokość [m] Długość [m] Powierzchnia [m2] Nr drogi / nr działki 1. Obręb Wypychów - Podlesie 4 800 3200 228 2. Zelów ul. Pabianicka 4 800 3200 202 obr.12, 3 obr. 10 2.Zasady ogólne prowadzenia robót: a) Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, b) Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10-00 wew. 29 (w przypadku nieobecności przedstawiciela Zamawiającego - Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Zelowie) o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowanego materiału drogowego; c) Dostarczenie każdej partii destruktu powinno odbywać się w obecności przedstawiciela Gminy Zelów (sołtysa danej miejscowości lub pracownika), po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokument przewozowy; d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami; e) Zamawiający zastrzega, że dojazd do miejsca wykonania usługi jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie; f) W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi; W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. g) Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do dnia: do 30.09.2020 r. h) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji obejmuje wykonane usługi. Wykonawca udzieli gwarancji na okres ....................... Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a)prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, b)wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, d)w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, e)nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; f)przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; g)utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót. h) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie podlega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: a/ sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: - w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy b/ sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: - Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. II. Dane techniczne wykonania zamówienia 1. Materiały. Do naprawy nawierzchni dróg należy zastosować destrukt asfaltowy, zapewniony przez Zamawiającego w ilości 1000 ton, który należy przewieźć z miejsca jego składowania na terenie Oddziału Drogowego w Zygrach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na teren sołectwa Wypychów - Podlesie oraz miasta Zelowa ul. Pabianickiej. 2. Sprzęt. Rodzaj sprzętu. Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem sprawnym technicznie: - walec statyczny ogumiony - min. 6 ton, - środki transportu samowyładowcze o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 40t. - równiarka samobieżna o mocy min. 74kW, - koparka-ładowarka. 3. Transport. Destrukt należy przewozić w taki sposób, aby nie dopuścić do jego zanieczyszczenia. 4. Wykonanie robót. 4.1 Naprawa nawierzchni dróg obejmuje następujące czynności: - niwelacja poprzez mechaniczne wyrównanie nawierzchni drogi - rozłożenie destruktu w sposób mechaniczny równiarką. Grubość warstwy rozściełanego destruktu po zagęszczeniu winna wynosić średnio 7 cm. - wyprofilowanie wraz z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych I podłużnych drogi, zagęszczenie destruktu walcem drogowym ogumionym. 4.2. Profilowanie i wałowanie nawierzchni jezdni: Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu poprawy komfortu ruchu kołowego i lepszego odwodnienia powierzchni drogi. Profilowanie powinno zapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie. W czasie równania równiarka powinna: - wyrównywać przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów lub będących wynikiem nierównomiernego zagęszczenia jezdni, - uformować profil drogi przez przesunięcie otrzymanego po ścięciu nawierzchni materiału ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia korzeni, kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm) itp. które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Zagęszczenie mechaniczne należy przeprowadzić za pomocą walca statycznego ogumionego. Zagęszczenie obejmuje taką ilość przejazdów walcem w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni. Przewidywana powierzchnia dróg do zrealizowania wynosi 6 400 m2, o średniej szerokości 4 m. W trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na urządzenia obce znajdujące się w pasie drogowym tj. zawory wodociągowe, pokrywy studni kanalizacji sanitarnych i deszczowych. 4.3. Oznakowanie robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty odpowiedzialny jest Wykonawca. 5. Kontrola jakości robót. Przed rozpoczęciem robót należy: - określić zakres uszkodzeń, - uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego sposób i zakres realizacji zadania. W trakcie wykonywania robót należy kontrolować: - przygotowanie naprawianych powierzchni, - równość naprawianych fragmentów dróg, - pochylenie poprzeczne (spadek) po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni lub wcześniejszymi ustaleniami z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości dostarczonego destruktu. Każdorazowa partia dostarczonego materiału powinna być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na dokumencie przewozowym i przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę. 6. Odbiór robót. Odbiór robót polega na ocenie ilości i jakości wykonanych robót. Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokonują przedstawiciele Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów i pomiarów, oceny wizualnej. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUGOWY EMIREX Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro.emirex@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 18/22 lok. 13
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.