eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › BUDOWA I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH STANOWISK OGNIOWYCH WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W SKŁADZIE DUNINÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163875-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: BUDOWA I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH STANOWISK OGNIOWYCH WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W SKŁADZIE DUNINÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562690-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCYCH STANOWISK OGNIOWYCH WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W SKŁADZIE DUNINÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/VII/WIB/20/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres prac do wykonania: 1. Rozbiórka istniejących stanowisk i demontaże. 2. Roboty ziemne. UWAGA: Nadwyżkę gruntu z wykopów należy zagospodarować na terenie kompleksu wojskowego w miejscach wskazanych przez Administratora SOI - Duninów. Powyższy zakres obejmuje również rozplantowanie gruntu. 3. Dostawa elementów prefabrykowanych płytowych (ściany, fundament, nakrywa górna). UWAGA: Przy wykonywaniu elementów prefabrykowanych dla stanowisk ogniowych, w których przewidziano moduły gniazd RJ-45 należy przewidzieć przepusty z rurek stalowych Ø43 mm dla potrzeb przeprowadzenia przewodu instalacji teletechnicznej. 4. Montaż stanowisk ogniowych z elementów prefabrykowanych. 5. Profilowanie wykopów i nasypów. 6. Wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych i umocnienie skarp. 7. Przebudowa/naprawa instalacji teletechnicznej (od słupka teletechnicznego do stanowiska). 8. Montaż puszek przyłączeniowych z modułami gniazd RJ-45. 9. Rekultywacja terenu. 10. Wycięcie drzewa zgodnie z Decyzją Burmistrza Miasta i Gminy Chocianów z dnia 18.11.2019 r.(znak : RU.6131.1.14.2019): l.p. Nazwa gatunkowa drzewa Obwód pnia [cm] 1 Sosna zwyczajna 205 Zgodnie z w/w decyzją wycięcie drzewa należy wykonać nie później niż do dnia 31.12.2021 r. Przed przystąpieniem do wycinki należy sprawdzić, czy w koronie drzewa nie występują gniazda ptaków. W przypadku występowania gniazd wycięcie drzew należy wykonać poza okresem lęgowym ptaków tj. poza okresem od 01 marca do15 października. - Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanej wycince drzewa. - Wykonawca dokona wycinki przedmiotowych drzew po ich wskazaniu przez przedstawiciela Zamawiającego. UWAGA: Zabezpieczenie drzew na placu budowy Zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Art. 87a 1.) - Prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom. Inwestor zobowiązany jest do dopilnowania, aby wykonawca robót zabezpieczył drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. Realizacja w/w zapisu będzie bezwzględnie wymagana i egzekwowana. CZĘŚĆ OGÓLNA 1.Organizacja terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy". Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 43 WOG Świętoszów - SOI Duninów. Zaplecze budowy należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy", stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów jest Wykonawca robót. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa, śmieci itd.). Kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Odpad stanowiący złom oraz drewno pozyskane z wycinki drzewa Wykonawca przekaże do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie (SOI-Duninów). Sposób postępowania z drewnem z wycinki : o Wykonawca określi ilość drewna w [ mp ] i [ Mg ] o Wykonawca obowiązany będzie przestrzegać przy realizacji przedmiotu zamówienia następującej normy: PN-D-95000 Surowiec drzewny. Pomiar, obliczanie miąższości i cechowanie, która określa m.in. długości odcinków na jakie musi być pocięte drewno z wycinki. o Wykonawca poda wartość brutto drewna (lub wartość "0" dla drewna bezwartościowego). Wyceny należy dokonać na podstawie cenników najbliższego nadleśnictwa. Powyższe niezbędne jest do sporządzenia protokołu przekazania drewna do 43 WOG. o Stronami protokołu będą: Wykonawca robót, 43 WOG (SOI-Duninów), RZI. Wzór protokołu przekazania drewna stanowi załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zlecić, na własny koszt, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. - Kodeksu Pracy) co najmniej 3 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, dla zakresu robót opisanego w pkt.3 specyfikacji, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a, która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy. 2. Zatrudniony przez Wykonawcę Kierownik Budowy winien być obecny na budowie przez cały etap realizacji robót w godzinach pracy Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45314200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 707217.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno-Montażowy "ZIM" Edyta Czernigiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 60
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 670350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 670350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1138980.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.