eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510159711-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567025-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Cewice ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice REGON 77097975000000, Jerzy Bańka tel.: 59 861-34-60, e-mail: sekretariat@cewice.pl
Stowarzyszenie Rozwój Sołectwa Popowo, Popowo 2 84-311 POPOWO , REGON 220601485 Mariola Dzienisz tel. 509 284 984


Informacje dodatkowe:
nd


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 613 460, e-mail sekretariat@cewice.pl, faks 598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Cewice przeprowadza postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia w imieniu swoim i Stowarzyszenia Rozwój Sołectwa Popowo. Każdy z zamawiających samodzielnie udzieli zamówienia i będzie kontrolował realizację umowy na dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych będących w jego władaniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-SGS.271.17.2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2020/2021 tj. od 1 września 2020r. do 30 czerwca 2021r. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. 3. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia ma być realizowana w szkołach: Zespole Szkół w Cewicach, Szkole Podstawowej w Łebuni, Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim, Niepublicznej Szkole Podstawowej w Popowie, Niepublicznym Przedszkolu w Popowie. 4. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości, w których mieszkają lub, z których dojeżdżają do szkół, zgodnie z posiadanym biletem. Wyszczególnienie tras i miejscowości, liczby dzieci, godzin dowozu do i odwozu ze szkół przedstawia Tabela dowóz dzieci 2020-2021. 5. Wykonawca świadczyć będzie usługi sprawnymi technicznie autobusami, oznakowanymi odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich wyposażenia. 6. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 7. Codzienny dowóz i odwóz uczniów powinien być realizowany przez co najmniej 3 autobusy. Wykonawca zapewni min. 3 kierowców posiadających stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D oraz ważne świadectwa kwalifikacji. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie transportu drogowego przewożonych osób. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci. Jednakże zmiana ta nie powinna przekroczyć 20% ogólnej liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. W przypadku zwiększenia liczby dzieci powyżej 20% zastosowanie znajdą zamówienia na podobne usługi i zostanie zawarta odrębna umowa. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 9. Dowóz uczniów do szkół nie może zaczynać się w miejscowości początkowej na danej trasie (pierwsza miejscowość trasy) wcześniej niż o godz. 7.00. 10. W wyjątkowo uzasadnionych okolicznościach ewentualne zmiany godziny dowozu i odwozu można wprowadzić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły. Tolerancja przywozu uczniów do szkół nie powinna przekroczyć 30 minut. 11. Wykonawca nie może wozić uczniów z przesiadkami bez względu na długość trasy oraz dłużej niż 30 minut na trasie, która liczy do 10 km i nie dłużej jak 40 minut na trasie liczącej powyżej 10 km. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od tej zasady tylko w przypadku złych warunków atmosferycznych, wypadku lub innych losowych zdarzeń uniemożliwiających punktualny przewóz dzieci. 12. Opiekunów dowozu zapewni Zamawiający. Wykonawca powinien zapewnić im bezpłatny przejazd na danej trasie. Miejsce wsiadania/wysiadania opiekunów dowozu wskaże Zamawiający. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zatrzymywania się i zabierania dzieci (lub wysadzania) w miejscach do tego wyznaczonych, jak również w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. 14. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli stanu technicznego pojazdu i warunków wykonania przedmiotu umowy. 15. Przewozy będą się odbywały na podstawie harmonogramu przewozów sporządzonego w uzgodnieniu z dyrektorami szkół, z dostosowaniem do obowiązujących planów lekcji w poszczególnych szkołach. Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorami szkół sporządzi harmonogram przewozów określający: 1) trasy przejazdu poszczególnych autobusów, 2) godziny przyjazdu i wyjazdu z poszczególnych miejscowości, 3) miejsca przystanków w poszczególnych miejscowościach, który przedłoży Zamawiającemu i dyrektorom szkół do zatwierdzenia. 16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo żądać zmian harmonogramu przewozów. 17. Harmonogram przewozów podlega zmianom wynikającym z planu organizacyjnego roku szkolnego, które będą ustalane pomiędzy Wykonawcą i dyrektorami szkół. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku uzasadnionych okoliczności, do dostosowania tras dowozów do potrzeb dowożonych uczniów. 19. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu przewoźnik jest zobowiązany do uruchomienia zastępczego autobusu, który dowiezie uczniów do szkół lub miejsca zamieszkania, w okresie nie dłuższym niż 30 minut i niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 20. Dojazd do miejsca rozpoczęcia przewozów i zjazd po zakończeniu dowozów do miejsca garażowania/parkowania nie podlega obciążeniu finansowemu dla Zamawiającego. 21. W części przedmiotu zamówienia obejmującej usługę kompleksowego dowożenia uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Popowie, Niepublicznego Przedszkola w Popowie oraz odwozu ich do miejscowości zamieszkania, umowa podpisana będzie ze Stowarzyszeniem "Rozwój Sołectwa Popowo", które będzie także płatnikiem za zrealizowaną usługę w zakresie ujętym w Tabeli - dowóz dzieci 2020-2021. 22. W przypadku zagubienia lub zniszczenia biletu miesięcznego przez ucznia do czasu wydania duplikatu biletu przez Wykonawcę, Dyrektor szkoły wydaje uczniowi zaświadczenie potwierdzające jego prawo do dowozu i odwozu na danej trasie. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek traktować zaświadczenie na równi z biletem miesięcznym. 23. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli stanu technicznego pojazdu i warunków wykonania przedmiotu umowy. 24. Przewozy będą się odbywały na podstawie harmonogramu przewozów sporządzonego w uzgodnieniu z dyrektorami szkół, z dostosowaniem do obowiązujących planów lekcji w poszczególnych szkołach. Wykonawca w uzgodnieniu z dyrektorami szkół sporządzi harmonogram przewozów określający: 1) trasy przejazdu poszczególnych autobusów, 2) godziny przyjazdu i wyjazdu z poszczególnych miejscowości, 3) miejsca przystanków w poszczególnych miejscowościach, który przedłoży Zamawiającemu i dyrektorom szkół do zatwierdzenia. 25. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo żądać zmian harmonogramu przewozów. 26. Harmonogram przewozów podlega zmianom wynikającym z planu organizacyjnego roku szkolnego, które będą ustalane pomiędzy Wykonawcą i dyrektorami szkół. 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku uzasadnionych okoliczności, do dostosowania tras dowozów do potrzeb dowożonych uczniów. 28. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu przewoźnik jest zobowiązany do uruchomienia zastępczego autobusu, który dowiezie uczniów do szkół lub miejsca zamieszkania, w okresie nie dłuższym niż 30 minut i niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 29. Dojazd do miejsca rozpoczęcia przewozów i zjazd po zakończeniu dowozów do miejsca garażowania/parkowania nie podlega obciążeniu finansowemu dla Zamawiającego. 30. W zakresie zamówienia obejmującej usługę kompleksowego dowożenia uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Popowie, Niepublicznego Przedszkola w Popowie oraz odwozu ich do miejscowości zamieszkania, umowa podpisana będzie ze Stowarzyszeniem "Rozwój Sołectwa Popowo", które będzie także płatnikiem za zrealizowaną usługę w zakresie ujętym w Tabeli - dowóz dzieci 2020-2021. 31. W przypadku zagubienia lub zniszczenia biletu miesięcznego przez ucznia do czasu wydania duplikatu biletu przez Wykonawcę, Dyrektor szkoły wydaje uczniowi zaświadczenie potwierdzające jego prawo do dowozu i odwozu na danej trasie. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek traktować zaświadczenie na równi z biletem miesięcznym. 2. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Kierowanie pojazdami wykonujących przedmiot zamówienia- dowóz uczniów 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy; o inne dokumenty Dokumenty powyższe powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga odnośnie zapisów punktu 1 powyżej przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności 7. Zapis punktu 1 i 6 powyżej nie dotyczy przypadków prawem wyłączonych, np.: gdy wspólnicy spółki będą samodzielnie wykonywać wskazane czynności. 3. Informacje pozostałe 1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty , że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby pojazdy przewożące uczniów umożliwiały w razie potrzeby korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się. 3. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres płatności faktury wynosił 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wypełnionej faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca może zadeklarować dłuższy termin płatności faktury, co będzie dodatkowo punktowane podczas oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert w niniejszym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nd

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY Marian Kaczmarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siemiana 18
Kod pocztowy: 83-314
Miejscowość: Somonino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136686.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141702.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144831.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W ramach postępowania podpisano dwie umowy - jedną na dowożenie uczniów do szkół publicznych na terenie Gminy Cewice, drugą zaś na dowożenie uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Popowie. Rożnica w podpisanej umowie oraz cenie oferty najtańszej wynika z faktu dwóch umów, które w swoim zakresie podpisał każdy z Zamawiających oddzielnie.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.