eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Rozbudowa ulicy Borek wraz z przebudową ulicy Krzywej w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510158923-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki: Rozbudowa ulicy Borek wraz z przebudową ulicy Krzywej w Tomaszowie Mazowieckim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551270-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064831000000, ul. ul. POW 42659, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 23 11, e-mail admin@tomaszow-maz.pl, faks 44 724 43 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ulicy Borek wraz z przebudową ulicy Krzywej w Tomaszowie Mazowieckim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.1.7.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia. 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2) wycinka oraz nasadzenia drzew. 3) roboty ziemne. 4) budowa, przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni. 5) budowa zatok postojowych. 6) budowa, przebudowa zjazdów. 7) budowa, przebudowa chodników. 8) budowa ciągu pieszo-rowerowego. 9) budowa kanałów technologicznych. 10) budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia. 11) budowa nawierzchni z wielootworowych płyt betonowych. 12) wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego. 13) roboty wykończeniowe i porządkowe. 14) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 15) przygotowanie materiałów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie/zaświadczeń o potwierdzeniu przyjęcia przez właściwy organ nadzoru bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektowe Anna Andrzejczak z siedzibą w Łodzi. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami; 2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy; 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 10) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów kamerą inspekcyjną; 11) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 12) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 13) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Pozyskane w trakcie wycinki drewno stanowić będzie własność Wykonawcy. Koszt wycinki i wartość pozyskanego drewna zostanie uwzględniona przez Wykonawcę przy obliczaniu ceny oferty. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (kostka z kamienia naturalnego) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez Zamawiającego - odległość transportu do 3 km (załadunek, transport, rozładunek). 14) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 15) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem; 16) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 17) wykonanie w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R) wraz ze szkicami geodezyjnymi; 18) koszt dokonania w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. aktualizacji użytków gruntowych dla działek zajętych i przeznaczonych pod pas drogowy; 19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 45231000-6, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2082200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO MOSTOWYCH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Południowa 17/19
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1648401.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1644743.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2435400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.