To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510155639-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Modernizacja tarasu oraz wybranych elementów w obrębie budynku Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106a w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555668-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Jana Spychalskiego
34,
61-553
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 357 901, e-mail
zp@posir.poznan.pl, faks
618 334 651.
Adres strony internetowej (url): www.posir.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja tarasu oraz wybranych elementów w obrębie budynku Oddziału Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, os. Piastowskie 106a w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.240.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obrębie budynku,który zlokalizowany jest na Osiedlu Piastowskim 106a w Poznaniu (Oddział Rataje Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji). Przedmiot zamówienia podzielony został na II etapy: 1) etap I: w ramach tego etapu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić modernizację tarasu. Opis przedmiotu zamówienia regulują szczegółowo: a) projekt budowlany (załącznik nr 1 do SIWZ), b) projekt wykonawczy w branżach elektrycznej, architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej (załącznik nr 2 do SIWZ), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej i elektrycznej (załącznik nr 4 do SIWZ), d) przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ) - przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję pomocniczą. Na zadanie składa się przebudowa schodów, pochylni wejściowej, chodnika; remont tarasu widokowego, wymiana stolarki; roboty elewacyjne. Przedłożona dokumentacja projektowa swoim zakresem obejmuje również budowę windy pionowej, pochylni terenowej ze strefami odpoczynku, remont balustrad schodów terenowych. Ten zakres prac nie jest objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca realizuje wyłącznie roboty określone w przedmiarze robót jako pozycje: przebudowa fragmentu chodnika (dział I), kładka (dział II), przebudowa schodów na taras (dział III), taras (dział IV), wymiana stolarki (dział V), roboty elewacyjne (dział VIII), elektryka. UWAGA: Zamawiający dokonuje zmiany koloru balustrad, który został określony w dokumentacji projektowej. Kolor balustrad żądany przez Zamawiającego: BALUSTRADY KOLOR RAL 5002, POCHWYTY KOLOR RAL 9003. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie na rzecz Zamawiającego. 2) etap II: w ramach tego etapu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić roboty budowlane w obrębie balkonów zewnętrznych, balustrad, posadzek zewnętrznych i wewnętrznych oraz przeprowadzić roboty stolarskie. Opis tego etapu prac wraz z dokumentacja fotograficzną określony został w opisie etapu II (balkony, klatka schodowa, posadzki, stolarka) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zakres tego etapu nie jest ujęty w przedmiarze robót (załączniku nr 5 do SIWZ). 2. Realizując przedmiot zamówienia Zamawiający korzysta z prawa opcji. 1) zakresem gwarantowanym, podstawowym jest etap I, 2) zakresem objętym prawem opcji jest etap II - o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie (składając w tym zakresie oświadczenie woli) do dnia 10 sierpnia 2020 roku. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od uzyskania przez Zamawiającego środków pieniężnych na sfinansowanie prac objętych opcją. W przypadku kiedy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia, a realizacja zamówienia obejmie wyłącznie etap I będący etapem podstawowym. 3. Ilekroć w dokumentacji postępowania mowa jest o konkretnych rozwiązaniach np. poprzez identyfikację towarów przy użyciu nazw własnych/producenta, Zamawiający oświadcza, że są to rozwiązania przykładowe i dopuszcza się wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nie odbiegających klasą, jakością i trwałością oraz właściwościami użytkowymi od podanych jako przykład. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 4. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. 5. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy korzystając z załączonego przedmiaru, odrębnie dla każdego etapu (odrębnie dla etapu gwarantowanego i etapu objętego prawem opcji - łącznie 2 kosztorysy). 6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100). Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy (kopii), bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. 7. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wyłączeniem osób wykonujących czynności kierownika budowy lub kierownika robót. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na podstawie umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować będzie naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez te osoby czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 11. Wymagana gwarancja: 36 miesięcy dla każdego z dwóch etapów, liczona od obustronnego podpisania protokołu odbioru
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45100000-8, 45400000-1, 45223500-1, 45223210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
329500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jack-Bud Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
451000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.