To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-26
Ogłoszenie nr 510155570-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa AGD dla potrzeb
Filii Żłobka nr 5 przy ul. K i M Barskich 45 z podziałem na trzy zadania.
Zadanie 1 - Dostawa sprzętu AGD elektrycznego.
Zadanie nr 2 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia.
Zadanie 3 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków.
Znak postępowania: ZP-12/WZŻ/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565941-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000,
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa AGD dla potrzeb Filii Żłobka nr 5 przy ul. K i M Barskich 45 z podziałem na trzy zadania. Zadanie 1 - Dostawa sprzętu AGD elektrycznego. Zadanie nr 2 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. Zadanie 3 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. Znak postępowania: ZP-12/WZŻ/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-12/WZŻ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa AGD z podziałem na trzy zadania . 2.2.Zadanie 1 : Dostawa elektrycznego sprzętu AGD 2.3.Zadanie 2: Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. 2.4. Zadanie 3 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków 2.4. Znak postępowania: ZP-12/WZŻ/2019. 2.5.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2.1 , 2.2 i 2.3 do SIWZ. 2.6.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostawy znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 6.1 , 6.2, 6.3 do SIWZ. 2.7. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot umowy posiadający certyfikat zgodności CE i oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . Deklarację Zgodności Wykonawca będzie musiał dostarczyć w dniu dostawy. 2.8. Asortyment będący przedmiotem umowy musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Na dostarczonym przedmiocie umowy musi być piktogram świadczący o tym ,że zaproponowany sprzęt gospodarstwa domowego jest dopuszczony do kontaktu z żywnością. 2.9 Asortyment musi być przeznaczony do mycia i wyparzania w zmywarkach. 3.0. Elektryczny sprzęt AGD musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną oraz informacje dotyczące użytkowania i konserwacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39220000-0
Dodatkowe kody CPV: 39221000-7, 39221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7, 39710000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa sprzętu AGD elektrycznego. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14133.87
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Kowalski TOPGASTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14821.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6633.41
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Kowalski TOPGASTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8938.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1823.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grezgorz Kowalski TOPGSTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2499.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Tarnogórze - drugie postępowanie
- Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Klubu Seniora+ w m. Radawa
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
- Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





