eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn."Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 510152882-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Miasto Rydułtowy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.1. Odnawialne źródła energii dla poddziałania 4.1.3. Odnawialne źródła energii - konkurs

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554355-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rydułtowy, Krajowy numer identyfikacyjny 27253611000000, ul. ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 537 411, e-mail um@rydultowy.pl, faks 324 537 410.
Adres strony internetowej (url): www.rydultowy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BP.271.000008.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru nad wykonaniem montażu, a także kontroli i doradztwa technicznego instalacji wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy". 2. Projekt określony w ust. 1 zakłada montaż 341 szt. instalacji na terenie Miasta Rydułtowy, w tym: 1) 166 szt. instalacji fotowoltaicznych, 2) 29 szt. instalacji kolektorów słonecznych, 3) 21 szt. pomp ciepła powietrznych do cwu, 4) 125 szt. kotłów na biomasę. Zamawiający zastrzega, iż ilości powyższe mogą ulec zmianie na skutek rezygnacji mieszkańca z programu i konieczności przeprowadzenia dodatkowego naboru wniosków. Do wyceny należy przyjąć zgodnie ze złożonym przez Miasto Rydułtowy wnioskiem o dofinansowanie 341 szt. instalacji. 3. Nadzór nad robotami budowlanymi obejmuje m.in. - roboty dachowe, prace wykończeniowe, instalacje wewnętrzne oraz instalacje zewnętrzne. 4. Zadaniem Inspektora nadzoru inwestorskiego jest świadczenie kompleksowego nadzoru,o którym mowa w ust. 1 oraz końcowy odbiór instalacji, będący kontrolą osiągnięcia efektu rzeczowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy powierzenia grantu przed wypłatą dotacji celowej. W ramach nadzoru inspektor wykonuje następujące czynności: 1) działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację zadania zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności z ustawą "Prawo budowlane", ustawą "Prawo zamówień publicznych", "Kodeksem Cywilnym", wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi innymi przepisami wykonawczymi i zasadami wiedzy technicznej, 2) samodzielnie podejmuje decyzje i sporządza opinie we wszystkich sprawach związanych z jakością wykonanych prac instalacyjnych, w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej instalacji OZE, specyfikacji technicznych sprzętu, sprawach dotyczących akceptacji lub krytycznej oceny wypełniania warunków umowy przez wykonawcę oraz właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń związanych z inwestycją, 3) pełni powierzoną funkcję przy pomocy inspektorów branżowych, którzy posiadają: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, za których pracę jest w pełni odpowiedzialny. 4) reprezentowanie Zamawiającego u mieszkańców objętych projektem poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją oraz przepisami prawa, 5) weryfikowanie wybranych przez grantobiorców Wykonawców, czy spełniają kryteria wyboru wymagane przez Zamawiającego (określone w załączniku nr 9 do Regulaminu) w terminie 7 dni od dnia złożenia odpowiedniej dokumentacji do UM albo przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. 6) sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji zgodnej z załącznikiem nr 2 do Regulaminu poszczególnych instalacji, przedłożonej przez grantobiorcę, który powinien ją złożyć w terminie nie późniejszym niż 30 dni przed rozpoczęciem robót związanych z montażem przedmiotowej instalacji oraz egzekwowanie jej zgodności z wymogami Projektu. Składanie dokumentacji odbywać się będzie w Urzędzie Miasta Rydułtowy w zamkniętych i opisanych kopertach względnie z wykorzystaniem poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Inspektor lub osoba przez niego upoważniona będzie odbierała dokumentację oraz dokonywała wstępnej weryfikacji podczas dyżuru, co najmniej raz w tygodniu. Inspektor dokona pisemnej akceptacji ww. dokumentu w formie protokołu w terminie 14 dni od przedłożenia wymaganej dokumentacji do Urzędu Miasta lub przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Odbiór protokołu nastąpi w sposób wzajemnie uzgodniony przez Inspektora i grantobiorcę. 7) przygotowywanie do 10 dni miesiąca następującego po miesiącu, w którym była świadczona usługa nadzoru miesięcznych raportów z wykonania umowy na usługę inspektora nadzoru (raport powinien zawierać takie informacje jak: liczbę zaopiniowanych dokumentacji pozytywnie/negatywnie, liczbę i rodzaj instalacji ze wskazaniem mocy w trakcie odbioru/odebranych/nie odebranych, adresy grantobiorców, zestawienie zmian w stosunku do wniosku oraz informacje o wszelkich istotnych sprawach czy też problemach, zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót), 8) sporządzanie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z wykonywanych odbiorów instalacji OZE, 9) weryfikowanie, czy użyte przez wykonawcę robót urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane przez Zamawiającego, sprawdzanie jakości wykonywanych prac, 10) żądanie protokolarnie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 12) udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz odpowiedzialność za realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli również w okresie trwałości projektu, 13) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w okresie trwałości projektu, 14) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, 15) prowadzenie i przechowywanie korespondencji na czas realizacji umowy z podmiotami biorącymi udział w realizacji usługi ze szczególnym uwzględnieniem protokołów odbioru ze stwierdzonymi usterkami, 16) przygotowanie i przeprowadzenie czynności odbioru końcowego instalacji OZE, 17) nadzorowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru instalacji oraz przygotowanie odpowiedniego protokołu pokontrolnego stwierdzającego właściwe wykonanie zadania zgodnego z dokumentacją, 18) weryfikacja poprawności lub przygotowanie dokumentów składanych do zakładu energetycznego w przypadku instalacji fotowoltaicznej oraz dokumentacji składanej przez grantobiorcę Zamawiającemu przy wniosku o wypłatę grantu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132612.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@pui.rybnik.pl
Adres pocztowy: ul. J. i F. Białych 5
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75497.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75497.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167772.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.