To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-14
Ogłoszenie nr 510152882-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.
Miasto Rydułtowy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.1. Odnawialne źródła energii dla poddziałania 4.1.3. Odnawialne źródła energii - konkurs
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554355-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rydułtowy, Krajowy numer identyfikacyjny 27253611000000,
ul. ul. Ofiar Terroru
36,
44-280
Rydułtowy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 537 411, e-mail
um@rydultowy.pl, faks
324 537 410.
Adres strony internetowej (url): www.rydultowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BP.271.000008.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru nad wykonaniem montażu, a także kontroli i doradztwa technicznego instalacji wykonywanych w ramach projektu pn.: "Instalacje OZE na terenie miasta Rydułtowy". 2. Projekt określony w ust. 1 zakłada montaż 341 szt. instalacji na terenie Miasta Rydułtowy, w tym: 1) 166 szt. instalacji fotowoltaicznych, 2) 29 szt. instalacji kolektorów słonecznych, 3) 21 szt. pomp ciepła powietrznych do cwu, 4) 125 szt. kotłów na biomasę. Zamawiający zastrzega, iż ilości powyższe mogą ulec zmianie na skutek rezygnacji mieszkańca z programu i konieczności przeprowadzenia dodatkowego naboru wniosków. Do wyceny należy przyjąć zgodnie ze złożonym przez Miasto Rydułtowy wnioskiem o dofinansowanie 341 szt. instalacji. 3. Nadzór nad robotami budowlanymi obejmuje m.in. - roboty dachowe, prace wykończeniowe, instalacje wewnętrzne oraz instalacje zewnętrzne. 4. Zadaniem Inspektora nadzoru inwestorskiego jest świadczenie kompleksowego nadzoru,o którym mowa w ust. 1 oraz końcowy odbiór instalacji, będący kontrolą osiągnięcia efektu rzeczowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy powierzenia grantu przed wypłatą dotacji celowej. W ramach nadzoru inspektor wykonuje następujące czynności: 1) działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację zadania zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności z ustawą "Prawo budowlane", ustawą "Prawo zamówień publicznych", "Kodeksem Cywilnym", wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi innymi przepisami wykonawczymi i zasadami wiedzy technicznej, 2) samodzielnie podejmuje decyzje i sporządza opinie we wszystkich sprawach związanych z jakością wykonanych prac instalacyjnych, w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej instalacji OZE, specyfikacji technicznych sprzętu, sprawach dotyczących akceptacji lub krytycznej oceny wypełniania warunków umowy przez wykonawcę oraz właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń związanych z inwestycją, 3) pełni powierzoną funkcję przy pomocy inspektorów branżowych, którzy posiadają: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, za których pracę jest w pełni odpowiedzialny. 4) reprezentowanie Zamawiającego u mieszkańców objętych projektem poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją oraz przepisami prawa, 5) weryfikowanie wybranych przez grantobiorców Wykonawców, czy spełniają kryteria wyboru wymagane przez Zamawiającego (określone w załączniku nr 9 do Regulaminu) w terminie 7 dni od dnia złożenia odpowiedniej dokumentacji do UM albo przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. 6) sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji zgodnej z załącznikiem nr 2 do Regulaminu poszczególnych instalacji, przedłożonej przez grantobiorcę, który powinien ją złożyć w terminie nie późniejszym niż 30 dni przed rozpoczęciem robót związanych z montażem przedmiotowej instalacji oraz egzekwowanie jej zgodności z wymogami Projektu. Składanie dokumentacji odbywać się będzie w Urzędzie Miasta Rydułtowy w zamkniętych i opisanych kopertach względnie z wykorzystaniem poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Inspektor lub osoba przez niego upoważniona będzie odbierała dokumentację oraz dokonywała wstępnej weryfikacji podczas dyżuru, co najmniej raz w tygodniu. Inspektor dokona pisemnej akceptacji ww. dokumentu w formie protokołu w terminie 14 dni od przedłożenia wymaganej dokumentacji do Urzędu Miasta lub przesłania jej za pomocą poczty elektronicznej na wyznaczony adres. Odbiór protokołu nastąpi w sposób wzajemnie uzgodniony przez Inspektora i grantobiorcę. 7) przygotowywanie do 10 dni miesiąca następującego po miesiącu, w którym była świadczona usługa nadzoru miesięcznych raportów z wykonania umowy na usługę inspektora nadzoru (raport powinien zawierać takie informacje jak: liczbę zaopiniowanych dokumentacji pozytywnie/negatywnie, liczbę i rodzaj instalacji ze wskazaniem mocy w trakcie odbioru/odebranych/nie odebranych, adresy grantobiorców, zestawienie zmian w stosunku do wniosku oraz informacje o wszelkich istotnych sprawach czy też problemach, zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót), 8) sporządzanie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z wykonywanych odbiorów instalacji OZE, 9) weryfikowanie, czy użyte przez wykonawcę robót urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty wymagane przez Zamawiającego, sprawdzanie jakości wykonywanych prac, 10) żądanie protokolarnie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 11) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 12) udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz odpowiedzialność za realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli również w okresie trwałości projektu, 13) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w okresie trwałości projektu, 14) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, 15) prowadzenie i przechowywanie korespondencji na czas realizacji umowy z podmiotami biorącymi udział w realizacji usługi ze szczególnym uwzględnieniem protokołów odbioru ze stwierdzonymi usterkami, 16) przygotowanie i przeprowadzenie czynności odbioru końcowego instalacji OZE, 17) nadzorowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru instalacji oraz przygotowanie odpowiedniego protokołu pokontrolnego stwierdzającego właściwe wykonanie zadania zgodnego z dokumentacją, 18) weryfikacja poprawności lub przygotowanie dokumentów składanych do zakładu energetycznego w przypadku instalacji fotowoltaicznej oraz dokumentacji składanej przez grantobiorcę Zamawiającemu przy wniosku o wypłatę grantu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132612.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75497.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.