eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 510152801-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Sprawne usługi publiczne Działanie 7.1. Rozwój e-społeczeństwa pn. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego" (InPlaMed WŚ).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551711-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540116626-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29101900500000, ul. al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3421901, e-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl, faks 41 3445265.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.pro

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OK-III.272.1.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu pn. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego", wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych, wg poniższego zestawienia: 1) Długopis ekologiczny - 500 szt.; 2) Długopis metalowy - 500 szt.; 3) Długopis metalowy z końcówką przystosowaną do ekranów dotykowych - 500 szt.; 4) Długopis żelowy z metalowym chromowanym klipem - 500 szt.; 5) Blok z karteczkami - 500 szt.; 6) Notatnik A6 z okładką płócienną - 500 szt.; 7) Notes dla dzieci, na spiralce - 500 szt.; 8) Notes z długopisem - 500 szt.; 9) Parasol manualny - 500 szt.; 10) Parasol automatyczny - 500 szt.; 11) Składany bidon - 500 szt.; 12) Butelka sportowa w pokrowcu - 100 szt.; 13) Torba na zakupy (1) - 1000 szt.; 14) Torba na zakupy (2) - 500 szt.; 15) Torba na zakupy (3) - 500 szt.; 16) Torba na laptopa 15 cali - 100 szt.; 17) Portfel (1) - 100 szt.; 18) Portfel (2) - 100 szt.; 19) Pokrowiec odblaskowy na plecak - 100 szt.; 20) Opaska odblaskowa - 1000 szt.; 21) Torba termiczna - 50 szt.; 22) Pendrive - 250 szt.; 23)Zasłona na kamerę internetową - 1000 szt.; 24) Pióro kulkowe w etui- 100 szt.; 25) Zestaw piśmienny w etui - 100 szt. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Materiały reklamowe. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz ww. załączniku do SIWZ. 5. Zmawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe pełnowartościowe, kompletne, wykonane przy zachowaniu należytej staranności.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań ubytków farby lub ubytków w kształcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64883.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 24
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 18

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myślenicka 186
Kod pocztowy: 30-698
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56118.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56118.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125275.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.