To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-10
Ogłoszenie nr 510149140-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.
Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie: Wybudowanie windy dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 w Działdowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538083-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540083277-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 w Działdowie, Krajowy numer identyfikacyjny 51945562900000,
ul. ul. Grunwaldzka
4,
13-200
Działdowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
23 697 20 00, e-mail
zsnr1@o2.pl, faks
23 697 22 41.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsnr1.com/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybudowanie windy dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 w Działdowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.01/05/2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie windy dla osób niepełnosprawnych, dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 w Działdowie oraz wybudowanie miejsca postojowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. W cenie oferty należy również uwzględnić przeniesienie przyłącza instalacji gazowej, które nie zostało uwzględnione w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie prace związane z przeniesieniem wskazanego przyłącza w ramach niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót wraz z przedmiarem został określony w TOMIE III SIWZ. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty).Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenie prób odbiorowych i rozruchu windy z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i uzyskania wymaganego certyfikatu, b) dokonania rejestracji windy i platformy dla niepełnosprawnych w Urzędzie Dozoru Technicznego, na koszt Wykonawcy, c) przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie ogólnej obsługi i użytkowania windy i platformy dla niepełnosprawnych oraz przedstawienia wykazu czynności konserwacyjnych - w siedzibie Zamawiającego, d) sporządzenia pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej instalacji windy i platformy dla niepełnosprawnych oraz protokołów z pomiarów ochronnych instalacji, podającej szczegółowo w języku polskim opisy techniczne i schematy elektryczne, mechaniczne z podaniem parametrów poszczególnych elementów wszystkich montowanych urządzeń, e) przygotowania dla Zamawiającego szczegółowej instrukcji obsługi oraz skróconej instrukcji obsługi dźwigu i platformy dla niepełnosprawnych w języku polskim. 5.4 Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 5.5 Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.6 Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i osób przez niego wyznaczonych, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną, 4) w przypadku konieczności prowadzenia robót w czynnym obiekcie (zajęcia lekcyjne), wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania pracy szkoły, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac, 5) Wykonawca zorganizuje teren robót tak, by pomieszczenia zabezpieczyć przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń i skutecznie zabezpieczyć rejon robót przed zakurzeniem obiektu. 6) Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania Szkoły i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły. 7) Wykonawca jest zobowiązany na czas realizacji zadania do zabezpieczenia drzwi na wszystkich przystankach szczelną obudową wykluczającą możliwość wpadnięcia do szybu. 5.7 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 5) Wykonawca przeprowadzi próby odbiorowe i rozruch windy z udziałem wymaganych instytucji w tym Urzędem Dozoru Technicznego i uzyska wymagany certyfikat. 6) Wykonawca sporządzi dokumentację niezbędną do rejestracji windy w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyska decyzję na eksploatację dźwigu. 7) Wykonawca dokona rejestracji windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, koszty rejestracji windy należy doliczyć do ceny oferty. 8) Wykonawca przeszkoli wskazanych pracowników Użytkownika w zakresie ogólnej obsługi i użytkowania windy oraz przedstawi wykaz zakresu czynności konserwacyjnych - w siedzibie Użytkownika. 9) Wykonawca sporządzi pełną dokumentację techniczno - odbiorową w tym dokumentację powykonawczą instalacji windy i protokoły z pomiarów ochronnych instalacji - podającą szczegółowo w języku polskim opisy techniczne i schematy elektryczne, mechaniczne z podaniem parametrów poszczególnych elementów wszystkich montowanych urządzeń. 10) Wykonawca przygotuje dla Użytkownika: a) szczegółową instrukcję obsługi, b) skróconą instrukcję obsługi dźwigu w języku polskim. 11) Wykonawca w okresie objętym gwarancją w ramach świadczonego serwisu gwarancyjnego wykonywać będzie nieodpłatnie wszelkie niezbędne dla zachowania uprawnień gwarancyjnych czynności przewidziane przez producenta w tym: przeglądy okresowe, konserwacje itp. 12) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatny serwis i dojazd serwisanta do siedziby Użytkownika. 13) Ewentualne naprawy przedmiotu niniejszej umowy w okresie gwarancji będą dokonywane przez upoważnionych specjalistów Wykonawcy - w siedzibie Zespołu Szkół nr 1, ul. Grunwaldzka 4. Wszystkie koszty naprawy obciążają Wykonawcę. 14) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5.8 Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 5.9 Wymienione w 8.2.3 niniejszej SIWZ osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 5.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.11 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 5.11.1 Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5.11.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - prace instalacyjne oraz ogólnobudowlane (montażowe, roboty elektryczne i instalacyjne, prace ziemne i porządkowe itp.). - operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń). 5.11.3 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga: 1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie wraz z imiennym wykazem osób, okresem zatrudnienia oraz stanowiskiem i zakresem obowiązków, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.11.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 5.11.4 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45211000-2, 45110000-1, 45214000-0, 45443000-4, 45260000-7, 45310000-3, 45321000-3, 45420000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45330000-9, 45233222-1, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
323204.53
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Wiesław Zdzisław Dawid
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
473119.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Budowa boksów magazynowych na odpady
- "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo"
- Rozbudowa ulicy Gryczanej (203147 N) i Chmielnej w Działdowie
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.