eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148941-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN: Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557698-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557698-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN, Krajowy numer identyfikacyjny 00032582500000, ul. ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5892000, e-mail przetargi@nencki.edu.pl, faks 22 8225342.
Adres strony internetowej (url): http://www.nencki.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP-261-14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa pomieszczeń) części budynku zwierzętarni Zamawiającego posadowionego przy ulicy Pasteura nr 3 w Warszawie (obszar zachodniej części parteru Zwierzętarni) dostosowującej budynek do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych. Zakres wynikający z projektu architektonicznego Część 1: Architektura i konstrukcja: prace przygotowawcze, prace rozbiórkowe, prace wewnątrz budynku, przebicia przez ściany i stropy, belki nadprożowe, przejście przewodem pod ziemią, nowo projektowane ściany, posadzki, naprawa tynków, wykończenie ścian, listwy odbojowe, instalacje - prace dodatkowe, drzwi projektowane, parapety, sufity podwieszane, balustrady, remont klatek schodowych, prace remontowe z wymianą drzwi, część 2 Sanitarna modernizacja wewnętrznej instalacji wentylacyjnej (wentylacja mechaniczna, nawiewno - wywiewna zrównoważona zapewniająca kaskadę ciśnienia wraz z automatyką) , centralnego ogrzewania (wymiana na nowe grzejniki stalowe, płytowe, wykonaniu higienicznym bez osłon i elementów konwekcyjnych z podłączeniem bocznym, instalacja ciepła technologicznego, doprowadzająca czynnik grzewczy z węzła cieplnego, istniejącego w piwnicy, do centrali, instalacja odzysku ciepła, instalacja chłodnicza, wodociągowa, instalacja wodociągowa na potrzeby nawilżania, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacyjna remontowanych pomieszczeń, część 3 Instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne wymiana instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach (oświetlenia podstawowego, - oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych porządkowych, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, gniazd wtykowych dedykowanych przy stanowiskach komputerowych, instalacje zasilania urządzeń technologicznych (wentylacji, klimatyzacji), instalację zasilania opraw UV, połączenia wyrównawcze. Instalacje teletechniczne - instalacja niskoprądowa dla przebudowy i rozbudowy remontowanej części budynku instalacja systemu sygnalizacji pożarowej, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego Uwaga: zakres prac nie zawiera budowy pomieszczenia magazynowego i prac towarzyszących na wewnętrznym dziedzińcu oraz remontu piwnicy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, która została przeznaczona na realizację zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.)

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Architektura i konstrukcja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 514654.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTIM Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz
Email wykonawcy: biuro@eltim.info
Adres pocztowy: ul. Gustawa Morcinka nr 5 paw.36
Kod pocztowy: 01-496
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 527055.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 527055.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 855369.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 949584.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRI Sp. z o.o.
Email wykonawcy: eltri@eltri.pl
Adres pocztowy: ul. Plażowa 3
Kod pocztowy: 04-666
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1413133.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1369236.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1413133.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.