eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Opracowanie programu funkcjonalno -użytkowego i nadzór inwestycyjny dotyczący realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w PileI- Program funkcjonalno - użytkowy. II- Nadzór inwestycyjny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510146777-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile : Opracowanie programu funkcjonalno -użytkowego i nadzór inwestycyjny dotyczący realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile: I- Program funkcjonalno - użytkowy. II- Nadzór inwestycyjny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559213-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile , Krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 673 522 632, e-mail Dag@pwsz.pila.pl, faks 673 522 609.
Adres strony internetowej (url): www.puss.pila
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie programu funkcjonalno -użytkowego i nadzór inwestycyjny dotyczący realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile: I- Program funkcjonalno - użytkowy. II- Nadzór inwestycyjny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG-2240-15-20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na wykonanie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego oraz nadzór inwestycyjny dotyczący realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile pn. "Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego i nadzór inwestycyjny dotyczący realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile: I- Program funkcjonalno-użytkowy. II- Nadzór inwestycyjny" Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji oraz innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacje powyższej inwestycji na podstawie przedmiotowego programu funkcjonalno - użytkowego w trybie przetargu prowadzonego w formule "zaprojektuj i wybuduj". 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji technicznej: Opracowanie musi uwzględniać w swoim zakresie i formie zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. 2018r. poz.1935) oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz zawierać: 1) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r., poz.1129 ze zm.); 2) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130, poz. 1389). 2. Wykonane opracowanie powinno spełniać wymogi art. 31 ust. 2 i ust. 3 Pzp. i służyć realizacji przez Zamawiającego przetargu w trybie zaprojektuj i wybuduj. Instalacja fotowoltaiczna ma się składać z paneli fotowoltaicznych instalowanych na dachu budynku. Napięcie stałe wytworzone przez panele zostanie przetworzone na napięcie przemienne o parametrach sieci odbiorczej za pośrednictwem inwerterów. Łączna moc projektowanej instalacji słonecznej wyniesie (w zależności od użytych paneli fotowoltaicznych) do 49,70 kWp. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace w poszczególnych etapach: ETAP I - obejmujący sprawy formalno prawne i przedprojektowe wraz z przedstawieniem procedur administracyjnych dla wszystkich wymaganych decyzji i pozwoleń określonych przepisami prawa zawiera min.: 1) Inwentaryzację terenu planowanej realizacji inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej na terenie Domu Studenta przy ul. Żeromskiego 14, 64-920 Piła, należącego do Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile 2) Warunki przyłączenia do sieci energetycznej. 3) Opinia techniczna dotycząca określenia szczegółowego zakresu projektowanych prac budowlanych. 4) Warunki wykonawstwa. 5) Uzgodnienia Wykonawcy z Zamawiającym. ETAP II - obejmuje koncepcję programu funkcjonalno - użytkowego uzgodnioną i konsultowaną z Zamawiającym zawiera min.: 1) Koncepcje inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej na terenie Domu Studenta przy ul. Żeromskiego 14, 64-920 Piła, 2) Wizualizacje jw. schematy, rzuty, konstrukcje, rozmieszczenie. ETAP III - obejmuje określenie planowanego zakres prac inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej , min.: 1) Montażu odpowiedniej ilości certyfikowanych paneli fotowoltaicznych zgodnych z norma PN-EN 61215 lub PN-EN 61646 wydany przez odpowiednią jednostkę certyfikującą by zapewnić moc do 49,70 kWp . Zastosować panele o mocy nie mniejszej jak 350W każdy wraz z konstrukcją mocującą. Panele fotowoltaiczne winny spełniać następujące kryteria: a) Panel wykonany w technologii monokrystalicznej: half-cut , perc , zamontowane na lekkiej ramie np. aluminiowej. b) Moc nominalna panelu PMPP >= 350 W. c) Sprawność panelu >= 19,3 %. d) Gwarancja minimum 12 lat na wady ukryte oraz minimum 25 lat na moc. 2) Montażu odpowiedniej ilości inwerterów o mocy nie mniejszej niż 30 kW z możliwością zdalnej obsługi, kontroli parametrów. Inwertery winny spełniać następujące kryteria: a) Moc wyjściowa >= 30 kWp. b) Sprawność >= 98 %. c) Możliwość zdalnej kontroli parametrów oraz obsługi. d) Gwarancja minimum 10 lat. 3) Montażu konstrukcji. Panele fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na dachu budynku przy pomocy konstrukcji, ocynkowanych, w rzędach w poziomym ustawieniu paneli. 4) Montażu instalacji i zabezpieczeń prądu stałego DC i prądu przemiennego AC od paneli fotowoltaicznych, inwerterów oraz rozdzielni elektrycznej Domu Studenta - powinno być dopasowane do parametrów niniejszej instalacji. Kierunek i kąt nachylenia modułów, powinien być tak dobrany, aby umożliwić optymalną prace układu i uzyskanie możliwie największej ilości energii od nasłonecznienia, przy dostępnej powierzchni dachu; 5) Wykonania przyłącza do sieci energetycznej zgodnie z określonymi warunkami przyłączenia 6) Modernizację istniejącej rozdzielnicy głównej dla celów odbioru energii z modułów PV. Należy przewidzieć system monitorujący produkcje energii elektrycznej wytwarzanej z OZE. 7) Wykonanie instalacji podgrzewania c.w.u. zasilanej z paneli fotowoltaicznych połączonej z istniejącą instalacją podgrzewania c.w.u. zasilanej kotłami gazowymi. Zamawiający wymaga zastosowania systemu podgrzewania c.w.u. przez element grzejny poprzez sieć AC zasilania budynku, sterowany przez sterownik połączony z falownikiem poprzez wysterowanie przez zworę regulacyjną. ETAP IV - obejmuje wykonanie odrębnej części kosztorysowej rozbitej na przyjęte etapy realizacyjne i określającą koszty w trybie zaprojektuj i wybuduj: 1) Koszt wykonania dokumentacji projektowej dla zadania. 2) Koszt robót budowlanych. ETAP V - obejmuje ciągłą czynną pomoc Zamawiającemu w realizacji zadania inwestycyjnego dotyczącą min.: 1) Udzielania odpowiedzi na pytania zadawane przez wykonawców w czasie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, Wykonawca w ramach wynagrodzenia będzie zobowiązany do doradztwa, polegającego na odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji, wnoszone przez wykonawców ubiegających się o zamówienie, maksymalnie w ciągu 2 dni od daty ich przekazania przez Zamawiającego. 2) Uczestniczenia osoby wyznaczonej ze strony Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na roboty budowlane w roli biegłego w celu oceny ofert Wykonawców pod względem zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 3) Reprezentowanie Zamawiającego w procesie zmian umów (aneksów) i zawierania nowych umów z Enea S.A. oraz Enea Operator. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania nadzoru inwestorskiego: Do obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów Prawa Budowlanego (tj. Dz. U. 2019r., poz. 1186 z późniejszymi zmianami) należeć będzie w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia, jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską oraz stosownymi przepisami - nie mniej niż raz w tygodniu, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy oraz na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i innych uczestników procesu inwestycyjnego zgodnie z Prawem Budowlanym. 3) Sprawdzanie, jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych i przekazywanie ich do użytkowania. 5) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz kontrola usunięcia wad. 6) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wpisów o konieczności wykonania prób i badań. 7) Żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja powodowała zagrożenia bądź powodowałaby niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 8) Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń robót budowlanych zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót. 9) Kontrolowanie ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzanie rzeczowe i finansowe zrealizowanych robot zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo - Terminowo - Finansowym, w tym potwierdzanie robót na fakturach wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. 10) Udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót. 11) Kontrolowanie wykonania robót i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej. 12) Informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania. 13) Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentacji odbiorowej, w tym wszelkich dopuszczeń. 14) Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentów. 15) Uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 16) Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 17) Sprawdzanie i ocena kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu przetargowym na realizację zadania inwestycyjnego. 18) Reprezentowanie Zamawiającego w procesie zmian umów (aneksów) i zawierania nowych umów z Enea S.A. oraz Enea Operator. 19) Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 4. Sposób realizacji zamówienia 1) Zamawiający zleca wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego umożliwiającego realizacje inwestycji budowy instalacji fotowoltaicznej - Dom Studenta Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile w trybie przetargu prowadzonego w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2) W celu zapewnienia kompleksowej obsługi inwestycji z zakresu programu funkcjonalno - użytkowego Wykonawca winien dysponować zespołem projektantów gwarantujących najwyższą, jakość wykonania programu, terminowość, obsługę formalno-prawną oraz profesjonalny nadzór inwestorski podczas procesu budowy, w poszczególnych branżach. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udziału osób posiadających uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego dotyczących zaawansowania prac. 4) Wykonawca dołączy do dokumentacji programu funkcjonalno użytkowego oświadczenie, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi i że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz wszystkich elementów zamówienia wraz z zestawieniem ich autorów stanowić będzie załącznik do oświadczenia o kompletności dokumentacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie konieczne uzgodnienia, warunki i opinie oraz zastosować narzucone w nich wymagania w rozwiązaniach programu w ramach opracowania. 6) Wszystkie formułowane w imieniu Zamawiającego wnioski formalne, powinny uzyskać jego akceptację. 7) Dokumentacja projektowa winna być wykonana według wyszczególnienia: - wersja papierowa w 5 egzemplarzach, - wersja elektroniczna na pendrive - 1 szt. 8) Wykonawca oświadcza, że przed zawarciem umów uzyskał od Zamawiającego wszelkie informacje, które mogłyby mieć wpływ na prawidłowe ustalenie zakresu prac i wysokości wynagrodzenia, a nadto oświadcza, ze zapoznał się szczegółowo ze wszystkimi założeniami inwestycji i dokumentami posiadanymi przez Zamawiającego. W/w informacje i dokumenty określają przedmiot niniejszej umowy w sposób wystarczający i gwarantujący jej wykonanie w całości bez konieczności uzupełnień i ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 9) Umożliwia się wykonawcy dokonanie wizji lokalnej Domu Studenta w celu właściwej oceny zakresu przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Niedokonanie wizji lokalnej nie będzie mogło stanowić podstawy do zgłaszania przez Wykonawców zastrzeżeń, co do kompletności dokumentacji przetargowej oraz nie będzie miało wpływu na przebieg wykonania usługi oraz wysokości wynagrodzenia umownego. 10) W przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy lub wejścia w życie nowych regulacji należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań. 11) Zamawiający udzieli Wykonawcy wszystkich posiadanych informacji, jakie niezbędne są do wykonania dokumentacji. 12) Przeniesienie autorskich praw majątkowych do programu, następuje na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili zawarcia umowy, w tym w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880 z późń. zm. zwanej dalej "Prawem autorskim"), na terytorium Polski oraz poza jej granicami, a w szczególności na następujących polach eksploatacji: ? utrwalanie Programu na jakichkolwiek nośnikach, ? trwałe lub czasowe zwielokrotnianie Programu, w całości lub części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, każdą znaną techniką, ? tłumaczenie, przystosowywanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany w Programie, ? rozpowszechnianie Programu lub jego kopii, każdym znanym sposobem i techniką, w tym wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem, udostępnienie w sieci komputerowej, w tym sieci Internet, ? upublicznienie Programu dla potrzeb prowadzonych działań marketingowych 13) korzystania z Programu w pełnym zakresie i w jakikolwiek sposób, bez ograniczeń, na wszystkich polach eksploatacji, a także wyłączne prawa do rozporządzania i innych form udostępniania Programu na rzecz osób trzecich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71240000-2, 71242000-6, 71248000-8, 71320000-7, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Automatic Power Energy Autoamtyka Przemysłowa i Pomiary Elektryczne mgr inż. Bogusław Pańczyniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drzymały 3/2
Kod pocztowy: 77-400
Miejscowość: Złotów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Automatic Power Energy Automatyka Przemysłowa i Pomiary Elektryczne mgr inż. Bogusław Pańczyniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drzymały 3/2
Kod pocztowy: 77-400
Miejscowość: Złotów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25830
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.