eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa urządzeń do Katedry Inżynierii Mechanicznej



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144011-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile : Dostawa urządzeń do Katedry Inżynierii Mechanicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile , Krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 673 522 632, e-mail Dag@pwsz.pila.pl, faks 673 522 609.
Adres strony internetowej (url): www.puss.pila

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń do Katedry Inżynierii Mechanicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG-2244-03-20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech urządzeń: Zadanie nr 1 - Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy systemów COMMON RAIL+szkolenie+ pierwszy rozruch Zadanie nr 2 - Symulator Spawania + szkolenie + pierwszy rozruch Zadanie nr 3 - - Plastomer do badania masowego wskaźnika płynięcia MFR polimeru + szkolenie + pierwszy rozruch Wykonawcy muszą dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby niezamawiającego, zamontować go, sprawdzić czy urządzenie działa oraz przeszkolić pracowników niezamawiającego w zakresie obsługi danego urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy systsemów COMMON RAIL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65040.65
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mechatronika Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrzycka 1
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Symylator spawania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65853.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Abicor Binzel Technika Spawalnicza Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 46b
Kod pocztowy: 45-123
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99630
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99630
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99630
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Plastometr do badania masowego wskaźnika płynięcia MRF polimeru

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 4. Podczas negocjacji cena oferowanego urządzenia znacząco przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 4. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego m.in. nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przepis art. 67 ust. 1 pkt 4 dotyczy sytuacji, gdy wcześniej zostało przeprowadzone co najmniej jedno postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego i postępowanie to zostało unieważnione, ponieważ wystąpiły trzy alternatywne przesłanki: 1. nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przetargu ograniczonym), 2. nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia (w przetargu nieograniczonym lub przetargu ograniczonym), 3. wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania (w przetargu ograniczonym). Za sytuację, w której nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub nie zostały złożone żadne oferty, uznać należy przypadek, w którym wystąpił fizyczny brak wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert. Ponadto przesłanką konieczna do spełnienia jest to, aby warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Podkreślenia wymaga okoliczność, że pod pojęciem "warunki zamówienia" rozumieć należy wszelkie warunki, dotyczące zarówno przedmiotu zamówienia, jak i warunki podmiotowe. Warunki podmiotowe to warunki udziału w postępowaniu rozumiane jako wymagania odnoszące się do właściwości wykonawcy zainteresowanego ubieganiem się o realizację zamówienia publicznego. Celem stosowania tych warunków jest ograniczenie ryzyka wyboru przez zamawiającego wykonawcy niezdolnego do wykonania zamówienia publicznego lub w stosunku do którego, ze względu na sytuację podmiotową, zachodzi prawdopodobieństwo nienależytego wykonania zamówienia. Zmiany w zakresie warunków udziału w postępowaniu stanowią istotną zmianę pierwotnych warunków zamówienia, która uniemożliwia zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp. W tym kontekście obniżenie w ramach postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki wymagań stawianych wykonawcom w stosunku do postępowania prowadzonego uprzednio w jednym z trybów podstawowych, np. poprzez rezygnację z wymogu wykazania określonego doświadczenia oraz znaczne wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi istotną zmianę pierwotnych warunków zamówienia. PUSS w Pile prowadziła postępowanie w procedurze otwartej w podziale na zadania. Ogłoszenie przekazano do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 29.04.2020 r., ogłoszenie ukazało się w dniu 04.05.2020 r. pod numerem 220/S 086-204067. Przedmiot zamówienia był podzielony na zadania. Zamawiający nie otrzymał żadnych ofert na zadania, które zamierza udzielić w procedurze z wolnej ręki. tj: Zadanie nr 1 - Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy systemów COMMON RAIL+szkolenie+ pierwszy rozruch Zadanie nr 2 - Symulator Spawania + szkolenie + pierwszy rozruch Zadanie nr 3 - - Plastomer do badania masowego wskaźnika płynięcia MFR polimeru + szkolenie + pierwszy rozruch Należy również nadmienić, iż warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione tj: - termin realizacji zamówienia pozostaje taki sam, - opis przedmiotu zamówienia pozostaje taki sam, nie dokonano żadnych zmian ani korekt, - termin płatności pozostaje taki sam jak w siwz, - warunki udziału w postępowaniu nie zostają zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.