eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaszczów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łaszczów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 510138904-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Gmina Łaszczów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łaszczów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549551-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103161-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łaszczów, Krajowy numer identyfikacyjny 54349100000000, ul. ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 611 505, e-mail laszczow_g@woi.lublin.pl, faks 846 611 505.
Adres strony internetowej (url): www.laszczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Łaszczów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGN 271.3.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Łaszczów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/349/2016 z dnia 02.12.2016 roku w sprawie uchwalenia " Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022" , oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łaszczów. II. Podstawowe informacje o gminie niezbędne do przygotowania oferty Powierzchnia gminy wynosi 128 km2 i obejmuje swoim zasięgiem 25 sołectw i miasto Łaszczów Liczba mieszkańców, zameldowanych na pobyt stały: 6104 osób (stan na dzień 31.03.2019r.). Na terenie gminy liczba nieruchomości objęta usługą wynosi ok. 1860. Szacunkowa ilość odpadów rocznie 935 ton, w tym: - odpady zmieszane: 670 ton, - popioły: 25 ton, - odpady ulegające biodegradacji: 17 ton, - odpady selektywnie zbierane takie jak: - zmieszane odpady opakowaniowe: 67 ton, - szkło: 70 ton - tworzywa sztuczne:10 ton, - metal: 1 tona - papier i tektura: 3 tony, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 10 ton, - zużyte opony: 20 ton - odpady wielkogabarytowe: 40 ton - odpady budowlane i rozbiórkowe: 2 tony III. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Odbieranie zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie popiołów c) odbieranie odpadów segregowanych, d) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, e) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodów osobowych, odpadów budowlanych i remontowych, przeterminowanych leków. 2. Zapewnienie właścicielom nieruchomości worków do zbiórki odpadów. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: - materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, - kolorystyka i pojemność: żółty - 120 l, niebieski - 120 l, zielony - 120 l, biały - 120 l, brązowy - 120 l, szary - 120 l, czarny - 120 l, czerwony - 120 l, pomarańczowy - 120 l, - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. 3. Obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 110 l i 1100 l oraz worków foliowych czarnych w tym odbiór popiołów w odrębnych workach, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, natomiast bioodpady odbierane będą z worków foliowych brązowych. Częstotliwość wywozu: Z terenu wiejskiego: - 1 raz na miesiąc z nieruchomości zamieszkałych, - 1 razy w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 1 razy w miesiącu z koszy ulicznych Z terenu miejskiego: - z nieruchomości zamieszkałych: o w miesiącach od kwietnia do października z zabudowy jednorodzinnej 1 raz na dwa tygodnie, w pozostałych miesiącach 1 raz na miesiąc, o w miesiącach od kwietnia do października z budynków wielolokalowych 1 raz na dwa tygodnie, w pozostałych miesiącach 1 raz na miesiąc - 2 razy w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 2 razy w miesiącu z koszy ulicznych b) realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr (84) 6611050 lub e-mail: sekretariat@laszczow.pl c) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów będzie się odbywać w systemie pojemnikowo- workowym. Pojemniki 110 l i 1000 l oraz osiem rodzajów worków: - żółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, - niebieski na odpady z papieru i tektury, - zielony na odpady ze szkła kolorowego, - biały na odpady ze szkła bezbarwnego, - szary na popiół, - brązowy na odpady zielone, kuchenne i odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - pomarańczowy na odzież i tekstylia b) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (surowców wtórnych: papier, szkło, plastik/metal, odzież/tekstylia) po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. c) częstotliwość wywozu: - 1 raz na miesiąc z nieruchomości zamieszkałych, - 1 raz w miesiącu z nieruchomości niezamieszkałych - 2 razy w miesiącu ze zbiorczych koszy siatkowych (1000 L - szkło i plastik) wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. d) realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr (84) 6611050 lub e-mail: sekretariat@laszczow.pl 3) Odpady wielkogabarytowe, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie, akumulatory, zużyte opony, odpady budowlane i remontowe stanowiące odpady komunalne, a) Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów zlokalizowanego w Łaszczowie przy ul. Przemysłowej 9. b) Częstotliwość odbioru - z posesji właścicieli 3 razy w roku, w miesiącach maj, lipiec, październik - z punktu selektywnego zbierania odpadów - w zależności od potrzeb, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 4) Przeterminowane leki a) Odbiór tych odpadów odbywać się będzie bezpośrednio z punktów zbiórki zlokalizowanych w aptekach. b) Częstotliwość odbioru - 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. c) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. IV. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. W dniu zawarciu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem. 2. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700-2100 we wszystkie dni oprócz niedzieli i świąt 3. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 4. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który Zamawiający po akceptacji opublikuje na stronie internetowej www.laszczow.pl, a Wykonawca w formie wydruków, przekaże właścicielom nieruchomości razem z workami na odpady do końca czerwca 2019r. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 z późn.zm.). 6. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaszczów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych przeznaczonych dla Regionu Południowego w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022 przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 r., tj: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, 22-530 Mircze, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Biłgoraj oraz instalacja zastępcza PGKiM Sp. z o.o. Tomaszów Lubelski, oraz przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (za każdy miesiąc w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego one dotyczą) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów, wydruków z GPS z samochodów odbierających odpady komunalne z terenu gminy oraz wykazów nieruchomości których właściciele deklarowali segregację odpadów, a nie dokonują jej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.992 z późn. zm.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.). - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122) - uchwały Rady Miejskiej w Łaszczowie Nr XVI/106/2016 z dnia 18 sierpnia 2016r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łaszczów 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn.zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016r., poz. 2167), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U z 2017r. poz. 2412). 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, załadunek/rozładunek odpadów. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 723759.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Skup-Sprzedaż Hurtowa Odpadów i Złomu LEW-POL Wiesław Leszyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Usługowa 7A
Kod pocztowy: 22-540
Miejscowość: Dołhobyczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 864000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 864000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 892499.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.